[Re:] [whitezo88:] Miért lett ennyire sikeres a WoW? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


tskó
(tag)

A cikk kb attól szól amit minden régi motoros átélt online élete során, a cím viszont nem.. Nekem a 9. klánom hullott szét, pedig 2 rbg team-ünk is volt az egyik 2.2k rating-el.... a 10.-et még megvárom szerintem, hogy kerek legyen a szám.


lakisoft
(veterán)

Gratula az íráshoz. Tetszett. Ekkor én még nem játszottam :). :R


gyuszaa
(őstag)

Jó cikk lett, emlékszem együtt kezdtünk, más-más oldalon. :)
Én többször próbáltam visszatérni az évek alatt, de már nem ugyan az a játék nekem, motiváció sincsen. :B


lakisoft
(veterán)

Folyamatosan változik a játék, de ettől még nagyon jó tud lenni.


Huma
(addikt)
Blog

Nem tudom miért lett ennyire sikeres. Szerintem unalmas és borzalmasan néz ki. Ennél már csak a minecraft a rosszabb. Na az teljes agyhalál.

Ha már RPG akkor Dragon Age 1, Witcher 1-2, Fallout 3/New Vegas.


ZoliBen
(tag)

Kifejtenéd egy kicsit jobban, hogy szerinted miért agyhalál a minecraft?


Huma
(addikt)
Blog

1: Mert olyan grafikája van mint egy Commodore 64-es játéknak.
2: Tulajdonképp félig egy pályaszerkesztő a játék.
3: Tök logikátlan az egész. Mindent mindennel lehet bányászni. Fogok egy fatuskót és püfölöm vele a gránitot. A fák alól kiütöm a törzset és a maradék a levegőben lebeg, stb. Semmi realitás nincs az egész játékban.
4: Annak ellenére milliók játszanak vele hogy egy iszonyat ronda, kockákból álló, félig pályaszerkesztő játékról van szó amiben nulla fizika van. És nem csak kisgyerekek hanem felnőtt emberek is.


#19617792
(veterán)

1: a grafika nem jelent semmit. többre tartható egy régi de csúnya játék, mint egy sablonos FPS, übergraffal. btw van textúra pack hozzá, akár 512x512 pixeles is. GLSL shader mod is, hogy még szebb legyen.
2: ez pont egy előny, mert úgy és olyat építesz, várat, kastélyt, templomot, piramist, de akár még a U.S.S. Enterpriset is, ahogy akarod.
3: mivel valahogy el kell indulni a játékban, így adta magát, hogy az első fát kézzel ütöd ki. egyébként meg senki nem is várt reális fizikát egy ilyen sandbox játéktól. és nem is a realitásról szól, hanem az építésről, kreativitásról. egyébként valós fizikára is van mod.*
4: mert túllátnak azon, ahogy kinéz a játék és valójában ami. a Yogscastosok egy kisebb fajta siker-karriert futottak be a Minecraft sorozatokkal.
* és ez az, ami a Minecraft legnagyobb ereje: a játékos bázis és a modder közösség. százszámra vannak jobbnál jobb modok, amik mind adnak a játékhoz valamit.

[ Szerkesztve ]


Crystalheart
(senior tag)
Blog

Hogy jön a cikk címe a cikk tartalmához?


Csapoati
(nagyúr)
Blog

A WoW nem RPG, ezt felejtsük már el. Totál más egy online rendszer, ahol kaszt balansz kell stb.

Na de: én 2006-tól 2012-ig játszottam. Iszonytató sok időm ment el vele, ha jól emlékszem a karakterem played time-jaira, akkor olyan 300+ nap. Ki sem merem számolni, hogy az hány óra. Viszont szinte minden percét élveztem, a vicc az, hogy a legnagyobb kihagyásom (10 hónap) pont a BC elején volt, kiégtem a szintezési versenyben 70-re. A csúcs a Cataclysm alatt volt, ami szerintem jobb kieg volt, mint a WotLK (a top a BC, nem kérdés). Öltünk szinte mindent, Deathwing HC-t world top 1000-ben. Tavaly májusban hagytam abba, a vicc az, hogy előtte barátnő, munka és suli mellett nyomtam (asszonyt is belevittem :D ), de végül totál magamtól, semmi külső körülmény nem volt. Egyszerűen "kinőttem" belőle, mostanság már az offline és casual játékok is jobban lekötnek. De még egyszer mondom, egy percét sem bántam, s nem is fogom. Néha elfog a nosztalgia, Zangarmarshot, Sholazar Basint imádtam, csak úgy körberöpködni is, de többé nem térek vissza, ez már nem az én játékom, totál megváltozott (meg én is). A Titanra azért kíváncsi leszek, WoW 2 szerintem soha nem lesz (nem tipp! :D ).


Huma
(addikt)
Blog

1: A grafika azért jelent valamit. Nem lesz attól semmi sem rosszabb ha jól néz ki. A Minecraft kinézete idejét múlt, elavult, ronda. Mai korban ilyesmit kiadni igénytelenség.

2: Sok pályaszerkesztő van, de egyikből sem lett kult játék.

3: Azért szerintem egy minimális fizika elvárható lenne egy ilyen építgetős játéktól.

A modokat nem nagyon ismerem, szóval csak az alapjátékról nyilatkozom.

Unokaöcsém játszik vele. Szerencsétlen azt hitte, hogy a gombás tehén egy létező állat.

(#9) Crystalheart:
Jah. Nekem sem klappol a dolog.


#19617792
(veterán)

miért lenne igénytelenség egy direkt retro kinézetű játék kiadása? a WoW sem azért olyan népszerű, mert húde Crysis grafika. és senkit nem is érdekel hogy elavult kinézetű. és nem az igénytelenség miatt, hanem mert nagyon nem az határozza meg egy játék élményét.

[ Szerkesztve ]


Crystalheart
(senior tag)
Blog

Mondjuk szerintem senki nem vetné meg, ha az ingame grafika a cinematicokéra hajazna, elvégre az az igazi Warcraft-feeling. :) Nyilván gazdasági (gazdaságossági) megfontolásból nem ez lett, de ha lesz még folytatás, lehet az is, elnézve a számítástechnika fejlődését. A WoW még az én gépemen is elfut, de a mai átlagembernek az én gépemnél tízszer jobb van... :D

üzenetek