[Re:] [whiz:] A Pannon szeret(?) engem - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Mulderpapa
(aktív tag)

Tavaly én is felhivtam őket emiatt, csak nem mobilnet, hanem telefon előfizetés felmondásával kapcsolatban. Engem még aznap hivott egy csaj, hogy miért szándékozom felmondani, de semmilyen "kedvezményes" ajánlattal nem kecsegtettek.
Végül megmaradt az előfizetés és inkább elhoztam egy telót pofátlanul olcsón. :)

Holnap fel is hivom őket... ;]


whiz
(aktív tag)
Blog

Hja, nem is rossz ötlet. Ha telefonos hűségem lejár (már lejárt 1x, csak vettem kedvezményeses telefont), beijesztem őket, hátha kapok occsón valami jó kis telefont...
Jövő ilyenkor egy Nokia E52 jó is lesz. :D


mephi666
(nagyúr)
Blog

engem azzal lepnek meg általában, amikor június végén (alternatív Zoltán nap) sms-t kapok, hogy "boldog névnapot kívánnak" :DD ilyenkor jót mosolygok és reflexből törlöm az üzenetet... ilyen mobil internet miatt is hívtak pár hónapja, de gyorsan leráztam őket... (ebben profi vagyok, mióta egyik "kedves" volt osztálytársam megadta a számomat valami fundamentás bigének és az napokon keresztül zaklatott)


whiz
(aktív tag)
Blog

Hja, ez poénos ez a névnapos dolog nálam, mert a családban mindenki kap sms-t, amikor névnapom van (szept. 21). Kaptam már annyi ajándék feltöltőkártyás szart, hogy szétosztogattam, én mit kezdjek vele, ha egy szám is elég... :D


mephi666
(nagyúr)
Blog

amúgy megfordultam 10év alatt az összes hazai szolgáltatónál... most a pannonnál vagyok már vagy 3éve... meg vagyok velük elégedve... kb 2006 ősszel kötöttem náluk előfizetést (samu x160-at vettem... jókis telefon volt... még mindig működik, csak asszony használja... családi csomagban ingyen beszélünk rajta) aztán 2008 elején vettem egy új készüléket... samsung volt az is, nem tudom már melyik típus... valami b-"akárhányas", nagyon gagyi műanyag csúszkás szörnyűség volt... pontosan nem ugrik be a típusszám... de nem is baj... na, ősszel járt le a 2éves szerződés, aztán koratavasszal beújítottam egy l700-at... asszem 9900-ért volt kiírva... bónuszprogram miatt adtak kemény 500huf kedvezményt, de egy 3600as kártyát is kaptam ajándékba a telóhoz :) a kártyát a régi "készülékkel" meg elpasszoltam egy 5ezresért :B 4500ból lett egy l700am végülis... nem egy über-hightech teló, de olyanra nem is vágytam soha... mellesleg mivel mindkét szerződés az én nevemen van, asszony is kapja rendesen az én névnapi sms-eimet :DD

szolgáltatókat tekintve én a pannonnal mindenesetre meg vagyok elégedve...


whiz
(aktív tag)
Blog

Alapvetően én is meg vagyok velük elégedve, bár a "korlátlan" mobilinternetükkel beszivattak engem is az elején. Mindegy, megtanultam alkalmazkodni hozzá, más bajom meg soha nem volt. :)


Fecogame
(veterán)
Blog

Engem ugyanígy az Enternet hívott, hogy miért akarom lemondani, és hogy ajánlanak egy picivel drágábbat, de gyorsabbat. ( 4000 Ft helyett 4500 Ft és 1Mbit helyett 2,5Mbit ). Mondom menjetek a ***ba ( persze szép szóval ), és mondtam nekik, hogy én tudok ilyen netet 3200-ért, ha tudnak ennyiért, ilyent adni, akkor ok. Na erre megállt a nő szava :DDD Aztán gyorsan le is lécelt :)) Azóta se hívtak :D

[ Szerkesztve ]


tildy
(nagyúr)
Blog

Bammeg gondolkozzatok már , vannak akik ott dolgoznak, normál ügyfélszolgálatosként, és segítenek másoknak megoldani a problémájukat, nem hinném, hogy jó ötlet csak úgy heccből "baszogatni" őket.
Mellesleg valószínűleg nem sima ügyfélszolgálatosok lehettek, hanem valamiféle háttércsoport, akinek valószínűleg ez a feladata .


Mulderpapa
(aktív tag)

Természetesen nem heccből hivtam őket fel, hanem tényleg megfordult a fejemben, hogy lemondom az előfizetést, mivel abban az időben kb. azonos árban volt az előfizetéses és a kártyás tarifacsomagok dija, illetve akkor szüntette meg a Pannon a másodperc alapú számlázást. Arról nem is beszélve, hogy akkoriban a havidij csak hálózaton belül volt lebeszélhető. Amúgy meg rájöttem, hogy lusta lennék állandóan feltöltögetni a kártyám. :)

Azt, hogy "holnap fel is hivom őket", pedig nem gondoltam komolyan, csak poén akart lenni.
A "telefonbetyárkodás" nem az én asztalom. :)


tildy
(nagyúr)
Blog

Akkor lehet félreértettelek ;) ;)


Esmein
(nagyúr)
Blog

Nem szórakozásból hívnak fel, hanem mert bizonyos mondatokra bizonyos folyamatok indulnak el a cégen belül. Arra hogy te azt mondtad h lemondod az előfizetésed ez indult el. Az ügyfélszolgálatos meg biztos nem túrkál a szemetesedben, csak továbblövi a számot a megfelelő helyre a megfelelő megjegyzéssel és jöhet a következő ügyfél. Nincs rá ideje, hogy köze legyen hozzá.


Esmein
(nagyúr)
Blog

Ja meg hogy szarban van-e a pannon. Nem hiszem hogy abban lenne, de minden cégnek nagyságrendileg kevesebb erőforrásába kerül ügyfelet megtartani mint újat szerezni. Pontos értékeket nem tudok és nem is akarok mondani, de kb 10-es a szorzó, valami közgazdasági szaki biztos jobban tudja :D

üzenetek