Alhambra project ... Elkezdödött

írta: csipszikutya, 6 éve

Üdvözlezetem!

Elmaradtam picit az irással. Sok minden történt ezalatt a 2 lassan 3 honapja, hogy nem irtam kb. semmit.
A "kis" projectem elkezdödött. Az elsö és kb. legfontosabb tényezö ebben, hogy szerdán levizsgázott a kocsi, ugy ahogy van. Minden jo, minden király szal hawai.
Modositások vannak a tervben, harmadjára is.

Az elsö tehendö, hogy 2 honap alatt sikeresen belevertem 21ezer km-t a kocsiba, mondanom sem kell, hogy hiba nélkül. A maradando élményem ezalatt annyi volt, hogy ápr. 14-én délelött kimentem Frankfurtba, este 10re ki is értem majd gyors allvás és haza. Hazafelé még leugrottam Paksra onnan vissza BP, hogy egy ismerösömet haza hozzam. Amint kiértem BP-röl és az M3-ason végre lehet 130-al menni oda is léptem neki, gyorsba ki is égett a bal elsö tompitottam (emelt fényerejü Osram). Nem gond, megálltam, hogy kicserélem, de a kis kezem az akku miatt nem fért be. Nem baj, 200 km még haza, haza megyek igy, ködlápmát biztos ami biztos rányomtam. Miskolcnál lejövök az M3-rol és kiég a jobb oldali tompitott :D ott több a hely, ki tudtam cserélni. Ja meg valami elmebeteg elvitte a bal oldali tükrömet Pesten, cetlit se birt hagyni, hogy bocs bazmeg'... Szal most van egy Ferrari piros balos tükröm, + 5 loerö :D

Juni 14-én megyek megint Németbe, addigra lesz egy fullos müszaki karbantartás a kocsinak, mert minden össze jött egyszerre. Vezérlés, hengerfejtömités (nyaldossa a fagyállot) elsö féktárcsák vállasak picit de akkor menjen mind a 4 nem szarozok. Plusz néha kezdem hallani valamelyik hátso csapágyat. Az olajcserét nem sorolom ide, de 2500 km mulva kell azt is. Müszakilag több nem kell, patika. Ma holnap megjön a 4 uj nyári gumi fel kell pattintani meg egy centirozás ráfér már szerintem.
Ami még jönni fog lassan az a turbo felujitás. Mert mikor bele került 362ezer km-nél azt mondták, hogy kb. 100ezer km és megint ujithato. Na most a lefujo szelepnél látok egy kevés olaj kihordást, ezért merek rá gondolni.

Külsö: Nem festetem telibe a kocsit, tulzottam drága lenne. Helyette az Osztrák multja miatt föleg a bal hátso küszöb azt mondta, hogy neki elég, nagyon neki állt rohadni. Ez sem baj, hétföre jön 2 hátso, 2 elsö sárhányo amik 95%-os állapotban vannak és grátisztba kapok fütött tükröt mind ezt 50 jo magyar királyi valutáért. Karosszériázás további 50 festét meg össze rakni a kocsit még 50. Nagyon jol kijövök belöle. Ez viszont csak a juliusi német-spanyol kirándulás után lesz esedékes. juli 28-án megy a kocsi a festöhöz.

De a legjobb, hogy egy helyi ismerösöm feje tetejére állitotta a 7 éves mercijét. Masszirozos, hütött/fütött ülések vannak benne. Hát én megvettem. Az mondjuk nem most fog még bele kerülni, de benne lesz.

Igaz, hogy nagyobb ambicioim voltak a kocsival, mert még telibe akartam hangszigetelni is, na az elmarad.
Viszont igy kb. 400ba megáll az auto és kifogástalan lesz. Talán még egy uj szélvédöt megérne, de nekem benne van a fütés is amit télen imádok és igy csak gyáriba tudok venni, 80k-ért, amit meg sajnálok, mert csak néha zavar be, hogy mikro karcos.

Egyenlöre ennyi. A dolgok be fognak gyorsulni viszont mostantol :))