Alhambra projekt vol 1.1 mert a muszáj nagy ur

írta: csipszikutya, 6 éve

Hétfö éjszaka ugy gondolta a jobb elsö tompitottam, hogy ö elfárad, kiégett a picsába. Mákom volt, mert épp Budapeströl jöttem haza és csak az utolso pár km-t kellett végig menni félszemmel.
Másnap reggel bele raktam a tartalék égöt de rendeltem (mindig is ki akartam probálni, hogy mennyire b@sznak át vagy sem) egy-egy H1 és H7-es izzot. Nem szeretek szarozni, azt mondják, hogy az Osram jo, legyen, vettem iyet...

Röviden, elöre le lövöm a poént brutál megérte.
De azért kicsit konkrétabban és a szoporollerem hosszabban.
Engem mindig is hidegen hagyott, hogy milyen szinü a lámpa fénye. Égen földön 2 elvárásom volt/van a lámpám felé. 1. világiton és 2. jol lássak vele (mert megkaptam már, hogy ha fullos kocsit akarok akkor jobban nézne ki ha fehéren világitana a lámpa... hát nem pont leszarom, hogy milyen szine van a lámpával amig jol látok vele? De...)

Mondjuk nappal ez is sárgás, mint ami benne volt (Tungsram) az is ilyen volt nappal. Este mondjuk jol látni, hogy sokkal fehérebb a fénye.
Na de izzo csere egy Alhambrába. Ugye ez a Seat az embléma, elsö lökös és hátso lámpán kivül az utolso csavarig ugyan az mint egy VW Sharan. Igen... :)
Magát a sima tompitottat kb 1-1 perc volt cserélni, ezért jár a pacsi a németeknek. De a fényszorot.... B@szki ki kellett szedjem a lámpa testet a helyéröl, jo 2-2 csavar és "kiesik" a helyéröl, mert nagyon a szélén van a fényszoro izzo és a finom kis nöies kezem valahogy nem fért oda. Ezzel nincs is baj, csak mikor rakja vissza az ember, na akkor tudatosult bennem, hogy miért szokták a nem feltétlen türelmes szerelök azt mondani, hogy a "német jo pfe392ürueqfúpj anyukáját amelyik ezt tervezte". Ahhoz, hogy a 2-2 alulrol tarto fülre fel tudjam csusztatni a lámpát le kell venni az elsö lökháritot. Jo még ezzel se lenne baj, mert 6-6 csavar azt jo napot, de az utolso 2-2 csavart takarja valami müanyag iv a kerékjáratba. Amihez persze (ha kényelmes akar lenni az ember) leveszi a kereket, de minimum mind a két irányba el kéne forgatni a kereket. Örülni fogok jövöhéten emgint, ha megjön a fasza led-es helyzetjelzöm és indexem, mert akkor megint ez a müvelet vár rám, azt majd dokumentálom, mert itt nem mondom, hogy mennyire szexuálta szét az idegrendszeremet a fényszorom :DDD Inkább még egy kép

Sötétedésre jobban kijön, hogy mennyivel fehérebb a szine.

Összegzés:
Tompitottam egész jo, eddig is meg voltam vele elégedve, de ezzel látványosabban. Azt tudom mondani, hog ment elöttem egy 2-es focus és annak is valoszinüles h1-h7 lámpája volt, de kb a seggébe menve és az ö fénycsovájának a 3/4-ig elvilágitottam.
A fényszoro?! Na az kurv@'ra brutál. Ha lemosnám és felporiznám a burát szerintem hozna egy xenon szintet (kb 1 hete mentem xenonos A6 allroad-al szal van alap). Eszméletlen beteg. Ha nem is duplázza a minden irányba vetitett fényét az elözöhöz képest, de +80%-ot adok neki, eszméletlen, imádom.
Ajánlom mindenkinek :))


Friss ropogos ma esti

Továbbá egy kis modositás az elképzeléseimben.
Nem kap uj szint az auto, de teljes festést igen. Megkérdeztem a hivatalba. 12ezer az uj szin 8 körül az uj forgalmi majd uj vizsga ami kb 15-20. Ez cirka 40 csak a papirmunka és mivel május 9én jár le a forgalmim (addig még tuti nem kap uj festést) fog a halál ennyi pénzt fizetni az államnak... Ennyi pénzböl már majdnem kijön a "buzidetektoros" ködlámpás dlr ami nekem annyira tetszik. Inkább arra költök

Peace