Logitech G29 Garanciáztatás

írta: hhenry, 4 éve

Gondoltam megosztom veletek hátha valakit érdekel :)

Vasárnap írtam a logitechnek.Két napig nem jött válasz,ezért tegnap délután felhívtam őket bemondtam az úgynevezett hibajegyszámot.
Az ügyintéző elolvasta a hiba jelentésem mondta,hogy igen oké ez garanciális egyeztettünk mindent aztán eszembe jutott,hogy amazonról rendeltem,gondoltam azért megemlítem az ügyintéző erre mondta,hogy az amazon inkorrekt és náluk kell intézni a garanciáztatást.
Anélkül,hogy képet vagy videót látott volna a hibáról már küldte is az e-mailt,hogy a bevizsgálás alapján a probléma garanciális.
Egy óra múlva elkezdtem csetelni az amazon supporttal nem számítottan túl sok jóra de teljesen korrektek voltak,leírtam nekik is a problémát írta,hogy pénzt kérek vagy új kormányt mivel szeretek játszani a kormányt választottam.
Egyeztettük a szállítási adatokat,kitöltötte helyettem a visszaküldési papírt majd mondta,hogy akkor ő el is indította az új kormányt :Y Nem akartam elhinni,hogy ilyen van,aztán jött a következő meglepetés Dec 24-én hozza a futár ezt szintén nem akartam elhinni ezért kétszer is vissza kérdeztem,de jól értettem.
Amint befejeztük a beszélgetést jött az email,hogy akkor rendelést be is fogadták ma már postára adták és jött az email,hogy dec 23-án érkezik

Nekem innentől teljesen egyértelműen pozitív a tapasztalatom az amazonnal és a logitechhel :R
Amint megjött a kormány frissítem a cikket

Ma megérkezett a kormány egészen elképesztő az ügyintézés :R