#2 Utazunk sorozat - Szombathely (2/5 nap)

írta: Lalikiraly, 5 éve

Sziasztok!

Következzen mininyaralásunk folytatása. Fogadjátok szeretettel. :)

A második napon úgy döntöttük, hogy a nyakunkba vesszük a várost és szétnézünk, mindezt szigorúan sétálva. Szerencsére kiváló napos időnk volt, de azért meg nem sültünk.

A bőséges svédasztalos reggelit követően elindultunk a tóhoz, ami a szállásunktól párszáz méterre volt, s közben útba ejtettük a Felszabadulási emlékművet is.

Felszabadulási emlékmű Szombathely

Elég monumentális építmény. A története itt olvasható.

A tó gyönyörűszép. Sok átjáró híd van rajta, körbesétálható, van rendes járda. Sokan horgásztak mikor ott jártunk. Néhol olyan tiszta a víz, hogy egy-egy nagyobb halacskát is lehetett benne látni.
Ezután a város központja felé vettük az irányt, ahol hamar konstatálnunk kellett, hogy Szombathelyen szombat délben bizony hiába a hosszú hétvége, szinte minden bezárt.
A főtéren volt minimális élet és kész. A múzeumok, kiállító termek sem voltak látogathatók. Szerencsére találtunk egy nagyon jó fagyizót a főút mellett, mely némileg enyhítette csalódottságunkat. Jó nagy adagokat kaptunk 250 forint/gombóc áron.

Ezután gyakorlatilag körbejártuk a várost s mivelhogy nem túl sok mindent lehetett megnézni elindultunk a Savaria Plázába, hogy szétnézzünk, aztán végül ott vettünk vacsorának valót. Nem egy nagy pláza, de hangulatos. Visszasétáltunk a szállásra, majd amikor meghamiztunk, visszamentünk a plázába, ugyanis volt foglalva a moziba jegyünk a Hobbs és Show-ra :) Hát nagyon megérte megnézni mit ne mondjak, de ez most nem a blog témája. Viszont a mozi szuper.

Ezután az egész napos fárasztó sétát nézve, ami körülbelül 20 kilométeresre sikeredett, visszatértünk a hotelbe és ki is dőltünk.

Itt még kiegészítésül egy két kép a szállásról.

Hamarosan következik a harmadik rész, avagy a harmadik nap!

További epizódok:

Utazunk sorozat - Összes epizód

#1 Utazunk sorozat - Szombathely (1/5 nap)
#2 Utazunk sorozat - Szombathely (2/5 nap)
#3 Utazunk sorozat - Szombathely (3/5 nap)
#4 Utazunk sorozat - Szombathely (4/5 nap)
#5 Utazunk sorozat - Szombathely (5/5 nap)