#1 Utazunk sorozat - Szombathely (1/5 nap)

írta: Lalikiraly, 5 éve

Sziasztok!

El is érkeztünk sorozatunk első részéhez, melyben egy friss élményről, méghozzá Szombathelyről szeretnék írni. Na nem a város történelme itt a lényeg, hanem, hogy az Ország ezen Nyugati felén, eddig még csak Sopronban jártunk és ezúttal itt sikerült jó szállást foglalni.

Utazásainkat mindig úgy tervezzük, hogy ami csak útba esik azt meg is nézzük, most sem volt ez másként. A régi 7-es úton kezdtük a mókát, a Balaton Északi partján mentünk végig és onnan kanyarodtunk Szigliget irányába, ahol már eső várt minket, így az oda tervezett Várlátogatás elmaradt. Nem siettünk, többször gyönyörködtünk a tájban, a Balatonban. Ja igen, nem is szoktunk száguldozni, meg aztán azon a részen, pláne a városokban úgysem lehet.

A következő megálló a Sümegi várnál volt, szerencsére – a tömeg ellenére – volt még szabad parkolóhely is. A belépti díjak nem vészesek. A vár egész klassz, több terem be van rendezve, van benne rendes tiszta mosdó és még étterem is. Egy kb 2-3 órás programnak megteszi. Egykét képet berakok ide, majd később készítek egy képgalériát valahova a netre, Esetleg kérek érdemleges megoldást.

Így szépen nyugodtan mentünk tovább, a Szállásra jó késő délután 17-óra körül érkeztünk meg. El is foglaltuk semmi probléma nem volt.

Kezdjük is.

5 nap - 4 éjszakát foglaltunk a Garda Hotelben.

A szoba ugyan nem nagy, mert két jó méretes ágy van bent összetolva, mellettük éjjeli szekrény, meg még egy kisasztal két székkel és kb ennyi. Van egy beépített szekrény, ami a plafonig ér, bár a felső részhez minimum létra kell. Az ágyakkal szemben az ajtó mögött egy pici fürdőszoba (mosdó, egy sima WC és egy zuhanyzó). Éppen el lehet férni. Ami a szállás becsületére legyen mondva, hogy modern és patyolat tiszta. Bár az ablakok már régiek, de semmi zaj nem volt. A hőség ellenére a szoba kellemesen hűvös maradt egész nap.

A szálláshoz tartozott a ház előtti parkoló. Normális parkoló, így nem kell az autó miatt aggódni és van is hely bőven.

Délutánra egy kis városfelderítés és vacsora vadászat maradt. :)

Folytatása következik...

További epizódok:

Utazunk sorozat - Összes epizód

#1 Utazunk sorozat - Szombathely (1/5 nap)
#2 Utazunk sorozat - Szombathely (2/5 nap)
#3 Utazunk sorozat - Szombathely (3/5 nap)
#4 Utazunk sorozat - Szombathely (4/5 nap)
#5 Utazunk sorozat - Szombathely (5/5 nap)