Asus-Edigital borzasztó garanciaintézése

írta: laskr99, 6 éve

Üdv,

Szeretném leírni a felháborító történetem az Edigital-Asus társasággal élek át.

Van egy 02.28-án az Edigitálnál (továbbiakban bolt) online vásárolt Asus VX229H monitorom amit 3 hónapig megelégedéssel használtam, mindaddig míg észre nem vettem egy "apró" hibát. A kijelző kompletten válik el a keret felső részétől és sötétben a háttérvilágítás szivárog kifele.[link][link][link][link] [link]Úgy döntöttem leadom a monitorom szervizbe. Ez meg is történt 06.17-én a soroksári Edigital üzletbe, majd vártam a fejleményeket. Tudtam,hogy a szervizelés kb 1,5 hónap.

07.11-én hívta apámat a bolt,hogy mehetünk érte. Apám bement és megdöbbenve tapasztalta ,hogy javítatlanul küldték vissza a monitort és azt mondták hibátlan. Apám mondta nekik,ha a fejére esik a komplett kijelző akkor is az lesz? Vissza lett küldve a monitor.

Augusztus 13-án már gyanakodtam,hogy itt valami nem kóser, felhívtam az Edigital ügyfélszolgálatot. A válaszuk az volt, hogy a monitor szervizben van és írnak e-mailt ha tudnak valamit. Mondom rendben köszönöm és vártam türelmesen.

Augusztus 30-án már kicsit aggódva hívtam a boltot,hogy mi a javítás állapota. Válaszuk(sablon szöveg): Megérti a türelmetlenségem, de szervizben van, ír ha tud valamit.

Szeptember 8-án hívtam az Asus ügyfélszolgálatát, felvette egy kedves férfi. Mondta megnézi a rendszerben. Annyit látott,hogy a szervizt a monitor 07.27-én elhagyta és mást nem, mondom a bolt szerint maguknál van, mondta megkérdezi a szervizest és ír(ami nem történt meg).

Szeptember 12-én megint hívtam a gyártói ügyfélszolgálatot és ez volt a válaszuk: Igen emlékszik mi volt, írt is nekik de a főnök válaszolt,hogy a javítást végző emberke szabin van, újra megkérdezi őket és emailen tájékoztat.(megint nem történt meg)

Utána hívtam a boltot és a válaszuk: A monitor cserés lesz,nem lesz pénzvisszafizetés szerinte,de szervizben van. -Elmondtam neki mit mondott az Asus-. Megnézi mit tud tenni, 3x elment a telefontól, Ő csak annyit lát,hogy szervizben van, ír a szervizeseknek. Max ennyit tud tenni.

Szeptember 15-én bementem apámmal a soroksári üzletbe és emelt hangerővel kérdeztük merre van a monitor. A dolgozó hátrament és hozta a monitort. Hoppá itt a monitor, ma jött meg. Felbontottuk megmutattuk és javítatlan volt. Már nem volt kedvem oda-vissza küldözgetni és a boltos azt mondta ő nem tud semmit tenni, elhoztuk.

Utána kezdődött a harc.

Még e hónapban felhívtam az Asus-t most egy másik kolléga vette fel. Elmondtam neki a panaszom és a kollégájának a hanyagságát, bocsánatot kért miatta. A kolléga is megígérte ,hogy jelez e-mailben ,hogy miért nem javították, elkéri a képeket és az Asus külföldi részlegével tárgyal.Semmi nem jött utána.(Üdv 194-es számú ügyfélszolgálatos)

Ha jól emlékszem még egyszer hívtam őket és akkor utána jött válasz és levelezés(csatolva).


Írtam az ügyfélszolgálatnak levelet szeptember 22-én de semmi válasz nem jött azóta se.

Október 22-én hívtam fel őket és akkor elmagyaráztam nekik,hogy a monitor hibája igenis hiba mert apám VX249H monitorának semmi baja.Mondta küldjem el a képeket és ír a szervinek majd nekem,semmi. (levelezés és videó csatolva)


Jó VX249H:VIDEÓ
Rossz VX229H: VIDEÓ

Asusnak elküldtem ugyan ezt és válasz meg minden csatolva.

Véleményem szerint a 3 hónapos szervizidő, az egymásra mutogatás és a tájékoztatás elmulasztása több mint felháborító. Abban teljesen biztos vagyok,hogy a továbbiakban kerülöm mint a két csaló bandát és a hozzájuk kötődő dolgokat. Az Asus szervizében nem egyszer csalódott a családom, és én is. Ipari hulladékot gyártanak. Most itt van a nyakamon egy monitor amit jelentős bukással tudnék továbbadni mert a saját becsületem szerint nem adok el hibás cuccot annak eltitkolásával,hogy hibás. Nem tudom mitévő legyek.

Ma 2017.11.05-én észrevettem,hogy a háttérvilágításba kosz került.
KÉP

Az egerem is egy történet, de ez is befejezetlen. Van egy Asus Rog Sica gamer egerem. 4 hóban megadta magát(decemberi) a görgő ha tekertem össze vissza tekert ha fel akkor le vagy fordítva, néha jó volt. Másfél hónap után pénz vissza, vettem egy ugyan olyan egeret ami megint ugyan azzal a dologgal hibázik.

Első írásom, hibákért elnézést kérek :R Bármilyen észrevételt,javaslatot az üggyel és az írással
kapcsolatban szívesen fogadok.

FRISSÍTÉS:
Edigitalnak küldtem egy levelet ,hogy ha nem oldjuk meg az ügyet akkor Békéltető Testülethez fordulok. Ez volt 11.09-én.

Ma 11.14-én jött hirtelen egy válasz apámnak:

Kedves lászló attila!

Ezúton szeretném tájékoztatni hogy a 246966 szervizlapszámon leadott termékével kapcsolatban egyeztettünk a központi szervizünkkel.
A leadott termékkel kapcsolatos ügyintézést a márkaszerviz végezte, ez az állásfoglalás tőlünk független.
A szerviz állásfoglalását nem áll módunkban felülbírálni.

Megértését köszönjük.

Üdvözlettel,

Novák István
Ügyfélszolgálati munkatárs

H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu

FRISSÍTÉS 2:
November 14-én küldtem a Homár Blognak egy levelet linkkel erre a leírásra, azóta még válasz nem érkezett.

November 20-án jött még egy email az ügyfélszolgálattól:

Kedves Ügyfelünk!

Elnézést kérünk a hosszabb feldolgozási idő miatt.
Ezúton szeretném tájékoztatni hogy a 246966 szervizlapszámon leadott termékét, a márkaszerviz szakvéleménye alapján küldtük vissza Önnek.
Melyben az Asus szakvéleménye alapján a készülék rendeltetésszerű működést produkált.
Amennyiben nem ért egyet a szerviz véleménnyel, az alábbi linken igénybe veheti az Asus magyarországi szerviz hálózatának Háztól-Házig szolgáltatását is:
https://eu-rma.asus.com/pick_eu/h/

elérhetőség:
Asus Magyarország szerviz és ügyfélszolgálat

(1) 505 4561

Megértését köszönjük.

Üdvözlettel,

Novák István
Ügyfélszolgálati munkatárs

H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T+36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu

Frissítés 3: Békéltető testülethez fordultam, most 01.05-én behívtak februárra meghallgatásra, remélem nyerünk. Tékozló Homár azóta se válaszolt.

Utolsó frissítés: A Békéltető Testület nekünk adta az igazat, a cég akarata ellenére, de azt a javaslatot adták,hogy a monitor árát adják vissza, és a monitort mi adjuk vissza. Ennek mi örültünk, a cég miután megjött a javaslati papír, kapcsolatfelvételt követően 1 héten belül elszállította a monitort és rá 2 napra vissza is utalták a pénzt..

Ebből nekem a tanulság, hogy multiktól soha de soha nem szabad venni semmit, csak a megbízható kis boltok/családi boltokból, ahol a vevőre is figyelnek, és nem csak a profit számít.

UI: Vakegérkének meg köszönöm a kölcsön monitort ez időre! :R

Üdv,
Krisztián