Ügyfélszolgálat

írta: lolller, 5 éve

Van még itt Rajtam kívül más Ügyfélszolgálatos kolléga?

Egyedül Én érzem, hogy a lakossági szegmensben egyre butábbak napról napra az emberek?
Szögezzük le az elején. Nem azokkal emberekkel van problémám akiknek van egy megoldandó problémájuk, hanem azokkal akik azt képzelik Mi azért ülünk itt, hogy a nap 24 órájában rendelkezésükre álljunk legyen szó Bözsinéniről akinek a hétvégi bevásárlását kellene szerinte helyette elintéznünk vagy akár Józsibácsiról aki úgy gondolja a windows újratelepítése Ránk tartozik, mert ugyan valóban nem csatlakozik a gép az internetre, de másra se. Cserébe képtelen megérteni, hogy ez nem szolgáltatás működésbeli probléma és itt veri az asztalt. Nekem.

Legszomorúbb az egészben az, hogy nem kell ehhez elhagyni a 70+ életkort. Ugyan így bejön a 20 éves fiatal is, hogy lefagyott az Alma logónál a telefon. Mindezt úgy, hogy a megyeszékhelyhez 85Km-ert utazik az irodába anélkül, hogy egy egyszerű újraindítást megpróbált volna. Persze bejön, vár 60 percet, mert az ilyen hasonszőrűekkel van tele az üzlet és Velük megy el az idő. Majd mikor ezzel megoldod a problémáját fél perc alatt egy köszönöm helyett oda büfög egy " Ezért vártam egy órát?". Ennél már, csak az a jobb mikor behozza a készülékét, hogy mindenféle hülye hirdetést bedob, meg lassú a telefon meg hiába érinti meg a gombot, nem érzékel. A böngészőben meg egyből nyílik a az xvideos meg a "ön Nyelt egy Iphone 11 készülék. A átvétel kattincson a gomb." típusú ablakok. Erre átküldöd a szervizbe ami nyilván fizetős. Ezt tudja Ő is szóval már a mondat végén reklamál, hogy Maguk a szolgáltató kötelességük megcsinálni. Persze, kötelező a szolgáltatást, de nem az amúgy auchanban vásárolt iLike csúcstelefont szervizelgetni.

Zárom is gyorsan. Nem akarom hosszabbra ereszteni, mert Februárig tudnám sorolni.
Azért míg ezt megírtam nem maradtam hülyék nélkül. Ha ügyintézni mentek mindig legyen Nálatok személyes okmány. Náluk nem volt. Újabb felesleges 40 km... :)