Egy pozitív csalódás...

írta: RawrrSoul, 6 hónapja

Nem vagyok különösebben elkötelezett egyik szolgáltatóhoz sem, és viszonylag könnyen váltok, hogy, ha kell ugyanakkor, ha valami bevállik, jó akkor azt nem igen adom fel, csak azért, mert egy másik szolgáltató 30 ft-al olcsóbban adja ugyanazt. Most azonban éreztem, hogy váltanom kell, ugyanis sajnos az eddigi internet szolgáltatásom nem működött jól.

Na de nem is erre akarom kihegyezni ezt az írást, hanem a beszerelés menetére. Mai napra volt kérve időpont, mivel reggel orvoshoz kellett mennem, így egy délutáni 14:00-16:00 közötti beszerelést kértem. 11 óra környékén kaptam egy telefon hívást.

- Halló, XY címen, YZ-nek lenne ma szolgáltatás bekötés.
- Igen én vagyok, várjuk, itthon leszünk az adott időpontban.
- Pont ezért hívom, hogy, ha otthon lennének, mennék már most. Itt vagyunk XY helyen, 20 perc és ott is lennénk.
- Kedves uram, itthon vagyunk, jöhetnek bátran.

Ez volt az első pozitív csalódás. Meg is érkezett a 2 szerelő koma, kis zöld Transporter-el, kiszállt belőle egy 50-es éveiben járó úr és a kb. 40-es kaliber segédje. Bemutatkoztak, felmérték a terepet, kérdezték, hogy hova kellene telepíteni a témát. Bevezettem az idősebb urat a lakásba, majd meglepődtem, hogy megállt a bejárati ajtóban és módosan cipőjére lábzsákot húzott. Később a segédje is bejött, ő nem lábzsákozott, megkérdezte elég-e, ha leveszi a cipőjét. 2. pozitívum. Miután mindent felmért, elkezdték a szerelést, közben folyamatosan magyarázott mindent, persze mint egy tudatlannak, bár hamar tudtára adtam, hogy értek ehhez ahhoz. Innentől stílust váltott és úgy beszélt velem, ahogy úgymond megérdemlem. Okozott nekik kis akadályt, hogy teljesen máshonnan hozta a bekötési tábla a mi házszámunk, de jelezte előre, hogy ezért ő szólni fog, és ha van szabad hely a közelebbi dobozban, akkor abból kívánja behúzni hozzánk a finomságot. Volt, onnan lett behúzva, intézte is a központtal, hogy ne legyen belőle probléma.

Fúrás faragást is végeztek, mivel teljesen bekellett húzni a ház végéig a hálószobába a kábelt, de szinte észrevehetetlen lyukakat fúrt, olyan helyeken ahol esztétikailag sem mutat rosszul. Idebent is folyamatosan ügyelt arra, hogy kábel darabok, szálak ne maradjanak, a kábel szépen lett elvezetve plafontól az eszközökig, mindent üzembe helyeztek, tesztelték, többször is, hogy minden oké e?! Közbe folyamatosan jó kedélyűen csevegtek velünk, egymással, elmagyarázták a natúr hibákat és, hogy miként kell megoldani, bár ezek sem voltak számomra újkeletűek.

Majd miután mindent rendbe tettek, összepakolásztak, újfent körbe matattak, hogy ne maradjon semmilyen piszok utánuk. Telószám, 10 napig garanciába jönnek, 10 nap után is, csak akkor már hibabejelentőn keresztül. Köszöntek, köszöntünk, viszlát, távoztak.

Cirka 1 óra alatt végeztek és az új dolgokat leszámítva, mintha nem is jártak volna itt.

Hogy, amúgy ezt így is lehet? Cirka 6 vagy 7 alkalommal kellett ide szerelőt hívni vezetékes szolgáltatáshoz - javítás, beszerelés stb. -, de őszintén ilyen pozitív tapasztalatom csak most volt. Lehet csak pont jó szerelő párost fogtam ki, vagy úgy álltak épp a csillagok Kína felett, nem tudom, de jól esett!

Béke! :R

U.i: V-től mentünk át T-hez, pirosról magentára. :B