EMAG én így szeretlek

írta: Speeedfire, 7 éve

Október 27-én rendeltem tőlük egy SteelSeries Rival 300-as egeret, ami néhány nappal később meg is kaptam tőlük.
Kicsit nagyobb volt az egér, mint gondoltam ezért visszaküldtem nekik. Ez volt november 7-én, ami 11-én meg is érkezett hozzájuk. Írták, hogy vissza lesz utalva az összeg a számlámra.
E hét hétfőn se jött meg az összeg a számlámra, emiatt betelefonáltam, hogy ugyan mi lesz vele?! A srác mondta a telefonban, hogy valami miatt nem lett rögíztve a pénzvisszautalás. Mondom rendben, de most már induljon meg, mert 2 hete csak ülnek rajta. Szerda este és semmi. Komolyan b+, az agyamat eldobom.
Ennyire nem érdekli őket a vásárlók véleménye? Ahol tudom lepontozom őket az 100%. Nem 100 ezres, meg milliós tételről van szó, hanem az elvről.
Most megint telefonáljak be, és kuncsrogjak a saját pénzem miatt?!