Magyar Posta

írta: Speeedfire, 7 éve

Nemrég rendeltem pár cuccot, és MPL házhozszállítást kértem. Majd jött egy levél a postaládába, hogy a legközelebbi posta ponton tudom átvenni. Erre fel írtam nekik egy levelet, hogy én házhozszállítást kértem, nem pedig posta ponti kiszállítást.

"Tisztelt Cég,
szomorúan tapasztalom, hogy az üzleti MPL csomagban, ami elvileg háztól-házigot jelentene. Képesek csak bedobni a postaládába egy üzenetet, hogy a postaponton átvehető. Kérdem én, hogy akkor a jövőben miért is válasszam Önöket más cégekkel szemben, ahol a háztól-házig valóban azt jelenti, amit a neve is takar. Még nekem kell szaladgálni a saját csomagom után. Agyrém ez az MPL és ez nem az első eset már. A közel jövőben inkább választom az DPD, Sprinter, GLS cégeket."

Erre a válasz:

"Tisztelt Tóth Szabolcs Úr!

Tájékoztatjuk, hogy az ügyfélszolgálatunkhoz érkezett e-maileket munkanapokon a beérkezés sorrendjében válaszoljuk meg. Elektronikus rendszerünkben található információ alapján az Ön által jelzett küldeményt 2017. 06. 30-án kézbesítettük.

Amennyiben kéri a kézbesítés körülményeinek vizsgálatát, kérjük szíves visszajelzését."

Konkrétan pont lesz*rják, hogy panaszom van. :DDD Ekkora egy gyökér céget. Az utolsó mondatot meg konkrétan nem is értem. Írjam le megint nekik ugyan ezt?! ;]