Tamiya hűtős pótkocsi 3. rész

írta: Sub-ZeRo, 1 éve

Igen tartalmasan telt el az az egy nap, vagy másfél lassan. :))

Korábban írtam, hogy alapoztam néhány elemet, hát ma sikerült lefestenem őket, sőt még a pótkerék tartót is és a raklap tartó dobozt is. :DD
A hősugárzó segítségemre volt, mert az időjárás nem igazán alkalmas ilyen tevékenységre.
Így egész gyorsan száradt. Amitől féltem az nem következett be, hogy meggolvadna a műanyag, vagy a festék felhólyagosodna... Úgy hogy ment egész nap és szárította a festést.
De térjünk vissza az első festésre.
Sárvédő. Egész szép lett de csak lett 2 pici hiba benne. Az egyik elemnél lett két megfolyásom sajnos. A Subarunál is lett ilyen, de ott annyi szerencsém volt, hogy belül kellett fújni a lexan kasznit és nem látszik. Itt igen.
De nem annyira vészes.

Persze megosztom a hibás elemet is, hogy milyen lett. Nem vagyok valami nagy festő... :DDD :O


Ezek ahogy megszáradtak, raktam össze a sárvédőt.
Nem osztok meg minden képet, majd Mega alinken megnézitek a képket. Próbáltam mindenről készíteni, hogy mit csinálok.

Ebből kapásból kellett kettő. Ezeket hogy felraktam, mentek is fel rá a sárvédők.
Érdekes volt, hogy a Carson féle sárvédő gumi nem ment fel a csavar helyekre, így a gyárit raktam fel.
Színben és anyagában is eltér a Tamiya. Inkább gumisabb hatása van neki, még a Carlson félének ilyen műanyag szövet, mondjam így.

Sárvédő után a pótkerék tartó következne, de mivel az alapozáson volt így azt átugrottam és a kerekeket összeraktam.
Hát jól néznek ki a króm felnivel... :C





Itt nagy mutatvány nem volt. A hátsó tengely hogy különbözött a másik kettőtől nem lehetett összekeverni őket. Meg a hátsó tengely kerekenként kettő-kettő csapágyat kapott. Jah iigen, a dísztárcsákat ragasztani kellett!

Ezután a raklap tartó doboz jönne, de mivel az még el sem lett kezdve alapozva, megint csak tovább mentem és a motorizált lábakat kezdtem összearakni... :U
Hát féltem tőle, de anyira nem volt vészes... Inkább melós...
Elemtartóval kellett kezdeni, majd a motort összerakni, utána az elektronikát összekötni, lábakat megépíteni és a vázra rakás a vége. Röviden így lehetne leírni a lépéseit.
Jah igen, 4 ceruza elem ad neki energiát, hogy mozogjon. :)





Amúgy érdekesség képpen megjegyzem, hogy nem értem a japánokat...
Annyi mindent kell itt zsírozni, hogy őrület, mind a motornál, mind a lábaknál, a fogaskerekeknél és annyi zsírt ad, hogy alig van valami a tubusban... Abban a másfél centiméter magas tubusban... :W
Nem volt vele gond, mert mikor a Subarut raktam össze, vettem hozzá egy nagy tubus zsírt, ami nem gyári Tamiya (elméletben jó hozzá, mert olyat néztem) így muszáj voltam bevonni a munkába.
Amit nem sajnálok, mert van mire kenni itt... :DDD

Mire ezzel végeztem, addigra lealapoztam a dobozt és el is fújtam fehérre.
Sajnos róla nem csináltam képeket, de a pótkerék tartót meg tudom mutatni. :K

Holnap nem megyek dolgozni, van egy kis dolgom (meg 45 órás pihenőt tartok) így a pótkerék és a raklap tartót is feldobom és holnap jövök megint egy kis rövid szösszenettel!

Oh, a linket nehogy elfelejtsem... :U

[link]

:R