Tamiya Mercedes-Benz Actros GIgaspace 1851

írta: Sub-ZeRo, 1 éve

:C

Eljött a nap hogy neki kezdjek a traktornak!

Kezdjek is bele!

A csomagolás így néz ki, belül 4 részre van osztva a hely.

Nagyon sok alkatrészből áll és sokat is kell festenem majd ahogy néztem a csomagokat.
A héten meg is rendeltem a festékeket hozzá, alapozót stb. Szerintem maradt még annyi (szürke) alapozóm hogy pár alkatrészt lefújjak vele.
Fontos!
Szürkét rendeltem mert a pótkocsin nagyon jól néz ki az a metál kék, hogy sötét színnel alapoztam, meg amit fújni akartam. A fehér alapozóval lehet nem lenne ennyire mély kék színű
Amúgy igen, ez is metál kék színű lesz! A gun metál szín nem rossz, de nem szeretnék "szürke" autót. :N
Még el nem felejtem. Ehhez lesz egy kis upgrade már most. A lengéscsillapítókat szadálom és olajos lesz helyette. :C Nem nagy összeg volt úgy hogy kell hozzá. :))
Még a váltó rúdon gondolkoztam, hogy azt is kellene cserélni, de egyelőre elvetettem a dolgot. Bár, ahogy most néztem, így sem vékony amit adnak gyárilag.
Majd ha kész lesz és nem lesz jó, vagy hibázik, akkor cserélve lesz. Addig nem.

De térjek vissza az építéshez. :)
Első lépésnek össze kellett rakni a távirányítót, szervókat és ki kell próbálni hogy működik e a dolog.

A távba 4 ceruza elem megy és van még négynek hely tartaléknak. Király!
Amit a csomagban kaptam 2100-es akkut be is kötöttem és meg sem mozdultak a szervók amikor próbáltam őket. Három dolog miatt.
1. Le van merülve az akku. :W
2. Rosszul dugtam be a csatalkozókat a vevőbe... :o
3. Be is kellene kapcsolni... :W
:DDD

Szóval miután ezeket a hibákat orvosoltam, ment is a dolog! (Van fent videó is, és majd megnézitek a linken)
Táv jó, szervók jó! Oké.

Ki kellett ötleni, melyik szervó melyik célt fogja szolgálni. A csomagban 2 szervó volt. Egy 3 kg-os műanyag fogaskerékkel meg egy 6 kg-os fém kerékkel.
Úgy döntöttem, hogy a 3 kg-os megy a kormány szervóhoz, a 6 meg a váltóhoz.
A 3 is bőven elég, mert a Subaruban is az volt és semmi probléma nem volt vele. Remélem itt sem lesz. Pedig a subaru kapta a terhelést és semmi baja nem lett neki. ;]

Elsőre az A csomagot kell bontani, ott vannak a kezdéshez a csavarok.

Nagy titkot nem árulok el, a harmadik lépésig jutottam az összerakással. Ez ki is merült a két szervó megépítésével. A következő lépés már a váz összeszerelése lenne, de most ehhez nem volt kedvem. :(

Lényeg hogy a kis gömb csavarokat rögziteni kellett és ezeket a szervóra rácsavarozni.
A váltó szervóra még egy tartó konzolt is fel kellett rakni és a 3 lépés el is fogyott.

Szóval a mai napig edddig jutottam vele. A héten lesz időm szerintem és akkor kezdek a festéshez (a kabin nagyon gáz lesz) már ameddig juttok az alapozóval meg neki ugrok a váznak közben. Nem tudom mikor jön meg a rendelt festékek. Be kell a cégnek szerezni párat amit kértem, nincs nekik raktáron.....

Egyelőre ennyi lenne mára! Legközelebb találkozunk! :DD

[link]

:R