Old Fords never die...

írta: tomiii., 7 éve

Ebben a bejegyzésben szeretném összeszedni az elmúlt évek jelentősebb pillanatait, amik összefoglalják az autó nálam töltött éveit és ezáltal ezt tudom linkelni egyben, ha valakinek épp magyarázok vagy akármi. :DDD

Nem volt egyszerű élete. Pontokba gyűjteném a dátumokat:

-2010-ben vettem. (természetesen magamnak kellett megvennem, fenntartani, ami egyre nehezebben ment a középiskolás évek alatt, így az állapot csak romlott)
-2012-ben letettem a veteményes kertbe. (kb ekkor lehetettem azon a szinten, hogy tudtam kereket cserélni)
-2013-ban egy hétre feléledt, majd újra a kertbe került, lejárt műszaki miatt és teljesen szétszedődött.(ekkor kezdtem el érdeklődni a szerelgetés iránt)
-2017-ben lett újra műszakija. (most már szinte csak az autók körül forog az életem :D)

Szóval kezdjük is a képes beszámolót:

Vásárláskor:

A baj hamar jött:

Természetesen GTK, de így nem érhet véget a sztori, "rendbe" lett téve, de aztán jött a hanyatlás. 1 éven belül itt tartottunk:

Ezután már tényleg nem tudtam mit csinálni, elbontódott az autó, csak a motorja maradt meg.

2013 óta így teltek az évek, a kutya lakott alatta:

2016-ban jött el a pillanat, amikor már nem tudtam tovább nézni, ahogy ott áll a gazban.

Kurjantottam hát a pajtásoknak:
-Fogjuk meg és VIGYÉTEK!

Eljött az idő, a férfi elkezdte összerakni az autót. Csak új vagy tökéletes állapotú alkatrészekből, kivéve a motort, annak már 2011-ben is véres volt a torka, de majd megjavul.

Közben voltak apró kitérők, volt szerencsém ehhez-ahhoz:

De a kis kitérők után, hamar eljutottunk addig, hogy már mehettek fel a kerekek:

Jött a motortér, kézzel beemeltük(ejtettük :W ) a motort, ez meg az bekerült itt is. Elektromos fékrásegítő és társai, majd késznek nyilvánítottam ezt a részt is:

Aztán jött a beltér, extrák bekötése. 4 elektromos ablak, elektromos napfénytető, stbstb. Szóval minden, aminek alapnak kéne lennie egy autóban. Így összeállt a beltér:

Ekkor jött ugye sok apróság, tesztelgetés, finomítás. Közben kiskutya is lett egyenesen a nagyobb kutyából, ő végigkövethette az eseményeket, együtt nőtt a project a kuttyal'.

Két hete kicsit tökéletesítettünk a kipufogón:

És így jutottunk el ahhoz a pillanathoz, hogy a múlthéten már a jövőheti Miskolc Rallye Mályinka-Garadna szakaszán kolbászolhattunk a járművel.

Mondhatnám, hogy kész, de ez hazugág lenne. Már most annyi új alkatrész, terv, egyedileg gyártott okosságok vár beépítésre, hogy nyárig szerelgethetek bőszen. Aztán irány egy jó kis pálya('drift')nap.

Akkor kezdődjön az újabb fejezet.

U.i.: Kikapcsolódásként megyek olvasgatni: