Telekom DE, inkompetencia, az van..

írta: total90, 6 éve

Már megfogadtam, hogy nem megyek hozzájuk ha lejár a szerződésem, de volt pár jó ajánlatuk és a váltással most nem jöttem volna ki jobban.

Szóval, lassan lejárt volna a szerződésem és, hogy időbe beadjam a szerződés felbontását, elkezdtem keresgélni a másik szolgáltatóknál.
Lehetőségek közül volt az 1und1, O2 vagy Vodafone, mert a többi kisebb szolgáltatónál mindig van valami bibi és végül nem úgy van, ahogy szeretnéd.

Kb.mindenhonnét kértem ajánlatot, bónusz a váltás miatt stb. Végül a Vodafone látszott a legszimpatikusabbnak, hálózat is elég jó és a számot is meg tarthattam volna.

Eközben jött egy akció a Telekomnál, hogy ha egyel nagyobb csomagra váltok, akkor igénybe tudom venni a StreamOn-t. A StreamOn egy ingyenes opció bizonyos nagyságú csomagtól kezdve, ahol pl. Spotify, Apple Musik, Amazon Musik/Unlimited stb. zeneszolgáltatók és YouTube, Amazo Prime, Netflix stb. videószolgáltatók streamelésekor nem használja a havi adatmenyniséget.
Utána nézve ez elég jó is, zene streamelésekor nincs korlátozás, videónál meg HD-ra le van korlátozva... de az annyira nem zavaró.

A lényeg, hogy bementem 2 hónappal a csomagom lejárása előtt a Telekomhoz és mondtam, hogy hosszabítanék, váltanék a nagyobb csomagra és akkor a telekom.de szerint tudok egy iPhone 7-es a csomag mellé pakolni ingyen. Ezt akartam anyámnak adni karácsonyra, mert neki épp elromlott a mobilja.

Az üzletbe érve elmondom a bejelentkező pultnál, hogy mi a szitu és a telekom arc mondta, hogy sima ügy, de egy órát kell várni mire sorba kerülök. Mondom legyen.
Kb. egy óra múlva jött is egy másik telekom arc, aki ilyesmi ügyekkel foglalkozik.

Elmondtam neki, hogy mit akarok és mondja, hogy ok, de mivel ez hosszabítás az akció, rám mint meglévő ügyfélre nem érvényes és maga a csomag váltás megy, de a telefonért 500 eurót kell fizetnem.
Erre a válaszom az volt, hogy nem, de rohadtul nem. Nehogy már az új ügyfélnek járjon és a meglévőnek meg ne.
A hab a tortán az volt, hogy különben is, túl hamar mentem, nem tudok még szerződést hosszabbítani.

Na jó, mentem egy hónap múlva abban bízva, hogy megint csak egy hülyét fogtam ki. Megint bejelentkezés, várakozás éééés jött is az emberem, de egy másik.
Mondo mi a szitu, aktuálisan van egy akció a telekomnál, hogy a 24 hónapos szerződés kötésekor minden Samsung telefonért csak 1 eurót kell fizetni... bizonyos csomagtól, de amire én akartam váltani, azzal a csomaggal a Note 8 csak 1 euró lett volna.
Gondoltam, akkor odaadom anyámnak a mostani S8+-om.

A szerződés hosszabbítására mondja, hogy hát igazából 6 hónappal a szerződés lejárta előtt már lehet hosszabbítani, nem érti a kollégája miért mondta legutóbb, hogy nem lehet. Nem kommentáltam, menyjünk tovább.
Nézegetei a PC-t és mondja, hogy hát egy gond van. A Note 8-ért nekem 300 eurót kell fizetni és a havi csomag ára is 9 euróval több lenne a készülék miatt.
Mondom WTF, akkor mi a büdös******* van a weboldalon, hogy 24 hónapos szerződés kötésekor ez jár és nem csak újaknak.

Megint hazajöttem mérgesen és keresgéltem más után, de a StreamOn annyira jó opció, hogy nem lehetett belőle más.

Írtam a T-nek, hogy mi van és erre írnak vissza, hogy hát egyik kolléga sem volt informálva rendesen. 129 eurót kellene fizetni a Note 8-ért és havi 5 euróval többet a telefon miatt. Nem, nem és nem.

Pár nap mérgelődés és keresgélés után a neten rábukkantam arra, hogy általában ezek mind lehúzások és ha magam csinálom a hosszabbítást, akkor megy minden.

Neki is estem és online meghosszabbítottam a szerződésem a kívánt tarifára, mellé jött a Note 8 1 euróért.

Ezek után írtam megint a Telekomnak, hogy kb. jó lenne ha nem átverni akarnák az ügyfeleiket, vagy esetleg olyan embereket felvenni, akiknek fogalmuk van az egészhez. Válaszra azóta sem méltattak...