2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében

Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve

Fallout 4

Gondoltam, megnézem ezt a közkedvelt játékot, noha nem mondható stílusomnak, és az előző 3 részéhez sem volt szerencsém. Az első probléma ott kezdődött, hogy egyáltalán nem támogatja az UltraWide felbontásokat. Lehet 16:10 vagy 16:9 de 21:9 az még véletlenül sem. Így némi fórumozás és netes keresgélés után találtam csak megoldást a 2560*1080 beállításához. Viszont a játék GUI-ja ennek köszönhetően megnyúlt.

Tehát aki Fallout 4-gyel akar UltraWide kijelzőn játszani, az kompromisszumokra készüljön.

A GPU 91-97% között ingadozott, a CPU viszont alig haladta meg a 35%-os terheltséget, ezért gondoltam, megnézem a magonkénti értéket. Abból kiderült, hogy a játék 1 magot 50% körül dolgoztat, a többi meg 10-20%-on ingadozik.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt