2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében
Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve
Fallout 4
Gondoltam, megnézem ezt a közkedvelt játékot, noha nem mondható stílusomnak, és az előző 3 részéhez sem volt szerencsém. Az első probléma ott kezdődött, hogy egyáltalán nem támogatja az UltraWide felbontásokat. Lehet 16:10 vagy 16:9 de 21:9 az még véletlenül sem. Így némi fórumozás és netes keresgélés után találtam csak megoldást a 2560*1080 beállításához. Viszont a játék GUI-ja ennek köszönhetően megnyúlt.
Tehát aki Fallout 4-gyel akar UltraWide kijelzőn játszani, az kompromisszumokra készüljön.
A GPU 91-97% között ingadozott, a CPU viszont alig haladta meg a 35%-os terheltséget, ezért gondoltam, megnézem a magonkénti értéket. Abból kiderült, hogy a játék 1 magot 50% körül dolgoztat, a többi meg 10-20%-on ingadozik.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Azóta történt
-
Játékra, otthonra, bármire - LG 27MP89HM-S
Tökéletesen elégedett vagyok a monitorral, csak pozitívumokat tudok felhozni az eddigi tapasztalataim alapján.
-
Belépőszint 2016 - az RX 460 és barátai
Az év nem volt eddig erős alacsony árú és elfogadható teljesítményű VGA-k terén, csak az AMD RX 460-a érkezett a kategóriába.