2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében

Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve

Tesztkonfig, teszt módszer

A következő konfiguráció állt rendelkezésemre a tesztelés során

AMD Phenom II X4 945 (3Ghz)
AMD Radeon R9 270 2Gb, OC (1050/1500)
16Gb DDR3 1333 MHz
Samsung 850 Pro 128Gb SSD

Az FPS értékeket FRAPS segítségével gyűjtöttem, MSI Afterburner-rel pedig a GPU/CPU kihasználtságot.

A tesztelés mindig ugyanazon mentéstől indult és ugyanazt próbáltam csinálni, ugyanannyi ideig a játékban. Minden felbontáson három alkalommal végeztem el az adatgyűjtést, és a mérési eredményeket átlagoltam.

Tudom, ez így nem túl "szintetikus", viszont szerintem jobban megmutatja, mire is lehet számítani.


A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt