2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében
Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve
Végeredmény
Az előző oldalakon levont tanulságok alapján a következő kép körvonalazódik:
Általánosságban elmondható, hogy az UltraWide és az FHD között jósolt 33%-os sebességcsökkenés sehol nem jött elő. A legdurvább visszaesést a Crysis 3-nál tapasztaltam, a többi játékban inkább kevesebb volt. Ha az összképet nézem, akkor 13-15%-os FPS-vesztésről beszélünk a 2560x1080-as képernyőn. Ez pedig véleményem szerint nem olyan vészes.
De ne csak a nyers számok vezéreljenek a választáskor, mert a látószög kiszélesedésével a játékélmény javul, hiszen sokkal természetesebb a szemnek ez a szélesség.
Én nem bántam meg a váltást, és aki rendelkezik elegendő pénzmaggal (és géppel), annak csak ajánlani tudom.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Azóta történt
-
Játékra, otthonra, bármire - LG 27MP89HM-S
Tökéletesen elégedett vagyok a monitorral, csak pozitívumokat tudok felhozni az eddigi tapasztalataim alapján.
-
Belépőszint 2016 - az RX 460 és barátai
Az év nem volt eddig erős alacsony árú és elfogadható teljesítményű VGA-k terén, csak az AMD RX 460-a érkezett a kategóriába.