2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében

Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve

Végeredmény

Az előző oldalakon levont tanulságok alapján a következő kép körvonalazódik:

Általánosságban elmondható, hogy az UltraWide és az FHD között jósolt 33%-os sebességcsökkenés sehol nem jött elő. A legdurvább visszaesést a Crysis 3-nál tapasztaltam, a többi játékban inkább kevesebb volt. Ha az összképet nézem, akkor 13-15%-os FPS-vesztésről beszélünk a 2560x1080-as képernyőn. Ez pedig véleményem szerint nem olyan vészes.

De ne csak a nyers számok vezéreljenek a választáskor, mert a látószög kiszélesedésével a játékélmény javul, hiszen sokkal természetesebb a szemnek ez a szélesség.

Én nem bántam meg a váltást, és aki rendelkezik elegendő pénzmaggal (és géppel), annak csak ajánlani tudom.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt