Délkelet-Ázsia 5 hétben

Itt hagyva az európai telet, január végén Márk barátommal Délkelet-Ázsiába indultunk egy 4000 km-es útra. – írta: #92700160, 7 éve

Indulás – repülés Thaiföldre

Január 26-án ment a gépünk. Márkóval ellentétben én a repülőtér felé majd’ magam alá rondítottam. Talán nem ez a jó szó, de a testem minden egyes porcikája küzdött az ellen, hogy felszálljak arra a gépre. Pedig nagyon akartam ezt a kiruccanást. Amikor azonban eljött az indulás ideje, beindult a komfortzóna visszahúzó ereje.

Már délelőtt tudtuk, hogy 40 percet késik a járat, amiből csodával határos módon 2 óra lett (indiai légitársaság). Pont annyi, amennyi a csatlakozásunk Mumbaiban. Reménykedtünk még egy darabig, hogy minden rendben lesz. Hiába.

Reggel 8-kor keltünk, és 23 órakor indult a gépünk. Már felszálláskor nagyon álmosak voltunk, a gépen pedig természetesen nem sikerült aludni, csak egy-két órát forgolódtunk. Mumbaiban közölték, hogy a gépünk bizony már felszállt Bangkokba, a következő hajnali 2-kor megy, amire 12 órát kell várnunk. Bocsánatkérés semmilyen formában nem történt. Igazából minek is, apróbb malőr.


Valahol a Kaukázus felett

Indiai vízumunk nem volt, ezért a transzfer részlegen botladoztunk és próbáltunk aludni. Kaptunk ételt legalább, ami igencsak finomra sikeredett. Mászkáltunk össze-vissza a terminálon belül, néhol sikerült is aludni, majd hajnali 1-kor elindultunk a kapuk fele. Bangkoki gépünk késés nélkül szállt le Suvarnabhumin.


Mumbai reptér

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Malajzia három felvonásban

    Első alkalommal munka miatt érkeztem az országba, másodjára és harmadjára pedig azért, mert megtetszett.

  • Húszezer perc Hangzhouban

    Közel két hetes móka Kína egyik kevésbé visszataszító városában és annak környékén, öregurasan.

  • Közlekedés I.

    Elsősorban Magyarország, majd a világ tömeg- és közúti közlekedésével foglalkozó cikksorozat első része.