Elektromos kínai nagymotor

Kipróbáltam az Evoke Urban Classicot, közvetlenül egy 100 lóerős V4-es Hondáról átülve. Kell ez nekem? – írta: doc, 5 éve

Mi az az Evoke, mi az az Urban Classic?

Az érdekes nevű Evoke (ez angolul megidézést, felidézést jelent, magyarul meg... izé... harcos zsebmedvét egy messzi-messzi galaxisban?) kínai cég, amit "nyugati" alapítók hoztak létre, a remények szerint ötvözve az olcsó, szinte korlátlan mennyiségben termelni képes kínai ipart a nyugati szakértelemmel és elvárásokkal. A világ meghódításának első hullámaként az Urban nevű motorcsaládot vetették be. Ez jelenleg kettő modellt takar, a valóban klasszikus(abb) megjelenésű Classicot, és a modern, sportos külsejű Urban S-t. A kettő között nincs ég és föld különbség, amennyire látom, a lámpa/fejidom az egyedüli eltérés a formában, illetve a színválaszték különbözik a két modell esetében. A kerek lámpás Classic szürkében és kékben, a rovarfejre emlékeztető világítótestet cipelő S feketében és pirosban kapható. Én azért lehet, hogy megnézném a Classic változatot csupaszabban, oldalsó idomok nélkül, könnyen el tudom képzelni, hogy jobban állna neki.


Hát nem szívdöglesztő a kék Urban Classic?


A sportos S modellek könnyen elcsábítják a benzinvérű ifjúságot

Itt beszúrnék egy apró megjegyzést: mind a magyar, mind a külföldi oldalon található fotók botrányos minőségűek. Életlenek, szemcsések, a mélységélesség rossz megválasztása miatt belefolyik a háttérbe a motor, szóval szörnyűek, na. Nagyon remélem, hogy futja majd rendes fotósra, igazán megérdemelnék a dögös motorok a mutatós, profi fényképeket.

Ahogy a neve utal rá, az Urban széria a városban érzi jól magát, ott viszont nagyon. Könnyű, nem túl nagy méretű, a városban elérhető sebességhatárokat vidáman eléri, és az akku kapacitása miatt nem is feltétlenül érdemes vele átlépni a városhatárt. Na de erről mindjárt kicsit részletesebben is mesélek, csak előtte szemrevételezzük kicsit a bringát.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt