Millennium vasútvonal kétkeréken

Ismét külföld (Szlovénia és Olaszország), ismét az Alpok, plusz némi tengerpart bringával. – írta: Napfénysüti, 5 éve

1. nap: Bohinj – Bled

Miután kipakoltunk a buszból, és felkészültünk az első napi nagyjából 30 kilométeres útra, neki is indultunk. Szerencsére sikerült hamar társakra lelnem két szegedi országútis srác, Ádám és Viktor személyében. Így együtt tekertünk le a parkolótól az eredetileg megbeszélt csapattalálkozási helyhez (kecskebak szobor).

Aranyszarv (Zlatorog), a kecskebak

Itt megvártuk a többieket, készült pár közös kép, majd indultunk tovább. Két újdonsült társammal beiktattunk egy gyors ivószünetet, viszont ezalatt a többiek továbbmentek. Annyit még a túravezetőnk előtte mondott, hogy merre kell elsőnek fordulni. Nos, mi mentünk is abba az irányba, aztán sikeresen eltévedtünk. Kis tanakodás után csak sikerült rátalálni a kerékpárútra. Igyekeztünk tempót menni, hogy utolérjük a többieket. Nagyon szép tájakon vezetett végig az út, ez egy 7 kilométeres szakasz volt az autóútig. Innentől azon kellett mennünk tovább Bled irányába. Egész jó tempóban haladtunk, gyanús is volt, hogy még nem értük utol a többieket. De sebaj, mi eltekertünk sikeresen a tóhoz, ahol, mint kiderült, jó sokat várhattunk a csapat többi részére, mert ők is elkeveredtek még az elején. :)
De legalább ez idő alatt készíthettünk pár képet:

Bledi-tó

Miután befutottak a többiek, némi tanácstalanság után sikeresen megleltük a buszunkat egy szupermarket parkolójában. Gyors vásárlás után pedig már bepakolva a bringákat, a busszal mentünk az első szállásunkra. Menet közben az egyik utas el tudta intézni, hogy vacsorát is kapjunk a szálláson (Hotel Krek).
Az első nap izgalmai után jól is esett egy finom szlovén csevapcsicsa, meg mellé egy Lasko sör: