Puch Mistral EL - 30 év után is feszesen az utakon
Harminc év után is szinte új az egész, pedig csak én 6.000 km-et tettem bele és mindössze láncot kellett cserélni. – írta: Mars55, 10 éve
Végszó
Összegzésképpen úgy gondolom, hogy sikerült (számomra) valamennyire maradandót alkotni. Imádom a bringán töltött minden percet. Elkészülte óta éppen elértem a 6 ezer kilométert, így láncot cseréltem, és továbbra is olyan az egész, mint az új. Pedig valójában a lényeg 30 éves…
Számszakilag: 20 e Ft volt az alap bringa. Jelen állapotba hozása pedig: Homok-szinter: 5000 Ft, hajtókar középcsapággyal: 19 000 Ft, pedál: 6000 Ft, lánc: 3000 Ft, hátsó váltó: 10 000 Ft, fogaskeréksor: 3000 Ft, nyeregcső: 3000 Ft, nyereg: 6000 Ft, kormánycsapágy átalakítóval: 7000 Ft, stucni: 8000 Ft, kormány: 4000 Ft, betekerő: 2000 Ft, fékkar: 5000 Ft, fékszett: 5000 Ft, kerékszett: 30 000 Ft, gumik: 6000 Ft. Mindösszesen: 142 000 Ft.
Fejlesztési lehetőségek: A gumikkal kísérletezni mindörökké, fék és fékkar csere, pedál, valamint a teljesen gyárival megegyező matricaszett már készül a vázra-villára.
Soha jobb lomis bringát nem kívánhatnék, az építés élménye pedig felbecsülhetetlen.
Azóta történt
-
Elektromos rásegítésű kerékpárok
Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
-
Kerékpározás az olasz Alpokban
Passo Stelvio, Passo Gavia és a Garda-tó: élménybeszámoló Olaszország gyönyörű tájairól, bringás szemmel.
-
RF 400R rebuild
Megszívtam, de túléltem, viszont a vas... De akkor hogyan tovább? Egy partra vetett bálna kalandjai...
Előzmények
-
Csepel Torpedo építése belépőszintű alkatrészekből
Gondolkodtál már azon, hogy egy gyári kerékpár megvásárlása helyett magad rakod össze városi cirkálódat?
-
Könnyű ebéd az Urak Asztalánál
Volt néhány fárasztó kaptató, de átlagos kondícióban még teljesíthető, aki teheti, menjen, mert zöldülés után még szebb!
-
Sellaronda Hero 2012
Európa legnehezebb MTB versenye a csodálatos Dolomitok szívében.