Star Wars: Commander

A Disney fejlesztése egy online multiplayer játék, amely tower defense és real-time stratégiai elemeket ötvöz erős PvP környezetben – írta: sztanozs, 10 éve

Előszó

Előszóként csak annyit, hogy a játék egyáltalán nem lesz újdonság annak, aki játszott már a Clash of Clansszal. A játék motorja maga, az erőforrások, az egységek mind hasonló elven működnek, mint a CoC esetében. A fejlesztők nem igazán erőltették meg magukat túl sok újdonság kitalálásával.

A Freemium MMO jól bejött a SuperCellnek, nem csoda, hogy a Disney is próbál kiszakítani egy szeletet a napi 5 millió dollárt fialó konstrukcióból.

A játékot a Disney Interactive a nyár elején jelentette be. A bejelentést követően a játék bétáját elérhetővé tették az USA-ban és Ausztráliában élő felhasználók számára. A hivatalos megjelenés iOS-en augusztus 21. volt, az Android verzióra még néhány hetet várni kellett (szeptember 17-ig). A játékról számos review és videó jelent meg - és természetesen terjednek már a "hack" és "crack" oldalak, amelyek a fizetni nem kívánó felhasználók lehúzását, megviccelését (esetleg vírusokkal megfertőzését) tűzték ki zászlójukra.

A Star Wars: Commander egy online multiplayer játék, amely tower defense és real-time stratégiai elemeket ötvöz erős PvP környezetben. Freemium mobile kategóriába sorolható, tehát ingyenesen letölthető, viszont bizonyos "játékélményekért" fizetni kell. Szerencsére a freemium itt nagyjából megáll a játékmenet gyorsításánál: egy szűkösen fellelhető - de kemény dollárokért is vásárolható - erőforrással, a kristállyal más erőforrásokat vehetünk, illetve gyártási, építési folyamatokat gyorsíthatunk fel.


A Kristály ebben az univerzumban is ritka erőforrás

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények