Unreal Engine 4 Fejlesztői napló IV. rész
Reboot, projekt változások, új környezet, új mechanikák és megoldások végül közösségi finanszírozás/ startup. – írta: Clickbait, 8 éve
Bevezető
Üdv újra a fejlesztői naplómban! Több hónapos kihagyás után újra címlapos cikkel jelentkezem, volt nemrég egy Kisebb helyzetjelentés felőlem, ez a cikk annak a bővített változata lesz.
Bemutatásra kerül néhány új mechanika logikája, új megoldások és mindenféle hozzávaló. Továbbá leírom a jövőbeli terveimet, ami szinkronkészítést (konkrét karakter beépítését) illetve Indegogo közösségi finanszírozási kampányt rejt magában.
Lesznek a cikkben még további finomságok, új programok és integrációk, amiket használok a reboot-olt projektben. Továbbá egy kis álláslehetőség mellém, amit bővebben fogok részletezni.
Összegzem a korábbi hibáimat, és felfrissülve vágok bele mondhatni újra a fejlesztésbe és a blogolásba.
Illetve egy hozok egy raklap nagy felbontású vágatlan és szűz screenshotot a már futtatható játékból.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Előzmények
-
Unreal Engine 4 Fejlesztői napló III. rész
Moduláris pálya, animációk, alap funkciók bemutatása, + Blueprintek, hangok, modellezés, UV-k és a világítás.
-
Unreal Engine 4 fejlesztői napló I. rész
Játékfejlesztéshez használt gyári standard programok bemutatása, a projekt alapkoncepiójának és mechanikájának ismertetése.
-
Személyes játékfejlesztői napló indul!
Személyes, hobbi és indie szintű helyzetjelentés napló indul hamarosan. Baráti kör, kötetlen és nyitott projekt.