Dolgozz csak, , és várjuk.
3DMark 11 eredmények - Videokártyák fórum
hozzászólások
gombcomp
(senior tag)
Ezt írták nekem:
"It took us a little longer than planned, but 3DMark 11 has now gonegold. Earlier today we announced that 3DMark 11 will be released at
14:00 GMT on Tuesday December 7, 2010."
Tehát valószínű a keddi megjelenés.
Remélem keményen rágyúrtak a tesszalációra.
Akkor látom mégiscsak publikus a megjelenés pontos napja. Hát nincsenek formában a Futuremarknál, de a lényeg, hogy jön.
(#43) Crytek: Miért jó az, ha kicsinálod a raszter hatékonyságát. Így sem fogja normális sebességgel futtatni semmi, hát még akkor mi lenne, ha a raszterizálás hatékonysága 10 és 50% közé esne? Legjobb esetben lenne 2-3 FPS-ed.
[ Szerkesztve ]
Az Atin futna 1 FPS-sel, míg az NV-ken 2-vel. Hatalmas győzelem lenne.
Nyilván a tesszellátor egy fantasztikus eszköz arra, hogy a raszterizálás hatékonyságát lenullázd, és ezzel elképesztő gépigényt lehet kreálni. Való igaz, hogy az NV stratégiája ez, de nézd meg, hogy mennyire működik. Egyelőre egy játékban csináltak olyat, hogy a raszter hatékonyságát feláldozták a több háromszögért, de ott sem lett gyakorlati előnye ennek, csak az FPS-eket törték le. Szerencsére ez a játék nulla terhelést jelent még a leggyengébb kártyáknak is az egyszerű magasságtérképből generált táj miatt. Ergo soha sem fog ez a döntés a játszhatóság rovására menni. Nézz meg egy Heavent, és ahol egyénileg be tudsz állítani a 24x-es tesszellálást, ha a faktort rátolod 2.00-ra Extreme szint mellett. A sárkánynál még 3 way SLI-s GTX 580-nal sincs az FPS 15 fölött. Ez jelentené a győzelmet? És akkor még hol vagyunk a maximálisan megengedett 64x-es faktortól.
Nyilván elfogadható döntés, hogy az NV a Fermit professzionális szintre tervezte, ott ennek a setup motornak valós előnyei vannak, mert nem hátráltatja a rendszert a 2x2 grides raszterizálás. Ám a valós időben renderelt játékokban ez megoldhatatlan probléma, így a PC-ben csak tranzisztorok százmillióinak kidobását eredményezte ez a setup kialakítás. Természetesen a Futuremark előtt is ott volt a döntés, hogy megölik a rasztert, és nézhetjük az 1-2 FPS-est 64-es szintű tesszellálási faktor mellett, vagy korlátozzák a faktort, és megpróbálják a legkisebb háromszögméretet legalább négy pixel fölé tolni. Ha ez lenne az átlag, akkor még mindig 30% alatti lenne a raszter hatékonysága, de az már jelentősen jobb a 10% alattinál, amit 64-es szintű tesszellálással simán el lehet érni. Az, hogy hogyan döntöttek, kiderül később.
[ Szerkesztve ]
gombcomp
(senior tag)
Hazai idő szerint holnap 20 óra a megjelenési időpont.
Valószínű az első néhány órában túlterhelt lesz a Futuremark letöltési része.
abba énis belesegítek majd
de ahogy hallom egy GTX 580 P6000 pont körül csinál, egy 4870-nel nem lesz nagy élvezet
keIdor
(titán)
Konkrétan semekkora élvezet nem lesz, mert DX11 kötelező a futtatásához.
Haart
(addikt)
Akkor nem tudom hol nézed de én nem látom hogy kinn lenne
BeLucZ
(addikt)
akkor lökd a linket öreg, úgyis az emberek nagy részének a free version kell
[ Szerkesztve ]
A heavenre is azt írták, szerintem menni fog az dx10ben is. Amúgy éjfélkor akarják "felszabadítani" hivatalosan vagy mi?
[ Szerkesztve ]
ez már nem is torrent, hanem multiupload
ez gyorsabb
de még pontot nem fogtok kapni...
[ Szerkesztve ]
Alastair'
(nagyúr)
Úgy látszik már jó a futuremark servere, reggel még csak hibát írt.
Igen
És akkor a GTS450: 2189
[ Szerkesztve ]
BeLucZ
(addikt)
de te is sanyi kolléga linkjéről töltötted le ?