3DMark 11 eredmények - Videokártyák fórum

üzenetek

hozzászólások


Alastair'
(nagyúr)

Dolgozz csak, :D , és várjuk.


gombcomp
(senior tag)

Ezt írták nekem:
"It took us a little longer than planned, but 3DMark 11 has now gonegold. Earlier today we announced that 3DMark 11 will be released at
14:00 GMT on Tuesday December 7, 2010."

Tehát valószínű a keddi megjelenés.


Crytek
(veterán)
Blog

Remélem keményen rágyúrtak a tesszalációra.


subaruwrc
(félisten)
Blog

várjuk várjuk :C


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Akkor látom mégiscsak publikus a megjelenés pontos napja. :) Hát nincsenek formában a Futuremarknál, de a lényeg, hogy jön.

(#43) Crytek: Miért jó az, ha kicsinálod a raszter hatékonyságát. Így sem fogja normális sebességgel futtatni semmi, hát még akkor mi lenne, ha a raszterizálás hatékonysága 10 és 50% közé esne? :U Legjobb esetben lenne 2-3 FPS-ed. ;)

[ Szerkesztve ]


Crytek
(veterán)
Blog

Mert akkor a zenvidia győz! :C :DD


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Az Atin futna 1 FPS-sel, míg az NV-ken 2-vel. Hatalmas győzelem lenne.
Nyilván a tesszellátor egy fantasztikus eszköz arra, hogy a raszterizálás hatékonyságát lenullázd, és ezzel elképesztő gépigényt lehet kreálni. Való igaz, hogy az NV stratégiája ez, de nézd meg, hogy mennyire működik. Egyelőre egy játékban csináltak olyat, hogy a raszter hatékonyságát feláldozták a több háromszögért, de ott sem lett gyakorlati előnye ennek, csak az FPS-eket törték le. Szerencsére ez a játék nulla terhelést jelent még a leggyengébb kártyáknak is az egyszerű magasságtérképből generált táj miatt. Ergo soha sem fog ez a döntés a játszhatóság rovására menni. Nézz meg egy Heavent, és ahol egyénileg be tudsz állítani a 24x-es tesszellálást, ha a faktort rátolod 2.00-ra Extreme szint mellett. A sárkánynál még 3 way SLI-s GTX 580-nal sincs az FPS 15 fölött. Ez jelentené a győzelmet? És akkor még hol vagyunk a maximálisan megengedett 64x-es faktortól. :)
Nyilván elfogadható döntés, hogy az NV a Fermit professzionális szintre tervezte, ott ennek a setup motornak valós előnyei vannak, mert nem hátráltatja a rendszert a 2x2 grides raszterizálás. Ám a valós időben renderelt játékokban ez megoldhatatlan probléma, így a PC-ben csak tranzisztorok százmillióinak kidobását eredményezte ez a setup kialakítás. Természetesen a Futuremark előtt is ott volt a döntés, hogy megölik a rasztert, és nézhetjük az 1-2 FPS-est 64-es szintű tesszellálási faktor mellett, vagy korlátozzák a faktort, és megpróbálják a legkisebb háromszögméretet legalább négy pixel fölé tolni. Ha ez lenne az átlag, akkor még mindig 30% alatti lenne a raszter hatékonysága, de az már jelentősen jobb a 10% alattinál, amit 64-es szintű tesszellálással simán el lehet érni. Az, hogy hogyan döntöttek, kiderül később.

[ Szerkesztve ]


gombcomp
(senior tag)

Hazai idő szerint holnap 20 óra a megjelenési időpont. :K
Valószínű az első néhány órában túlterhelt lesz a Futuremark letöltési része.


subaruwrc
(félisten)
Blog

abba énis belesegítek majd :D
de ahogy hallom egy GTX 580 P6000 pont körül csinál, egy 4870-nel nem lesz nagy élvezet :DDD


keIdor
(titán)

Konkrétan semekkora élvezet nem lesz, mert DX11 kötelező a futtatásához. :(


Sanyi19
(őstag)
Blog

torrenten már kint van... :D


Haart
(addikt)

Akkor nem tudom hol nézed de én nem látom hogy kinn lenne :W


BeLucZ
(addikt)

akkor lökd a linket öreg, úgyis az emberek nagy részének a free version kell

[ Szerkesztve ]


JoolsNOS
(veterán)
Blog

A heavenre is azt írták, szerintem menni fog az dx10ben is. Amúgy éjfélkor akarják "felszabadítani" hivatalosan vagy mi?

[ Szerkesztve ]


Sanyi19
(őstag)
Blog

ez már nem is torrent, hanem multiupload :)

[link]

ez gyorsabb :)

de még pontot nem fogtok kapni...

[ Szerkesztve ]


Alastair'
(nagyúr)

BeLucZ
(addikt)

nah ezt hogy?te mégis kaptál pontot


Alastair'
(nagyúr)

Úgy látszik már jó a futuremark servere, reggel még csak hibát írt.

Igen

És akkor a GTS450: 2189 :C

[ Szerkesztve ]


BeLucZ
(addikt)

de te is sanyi kolléga linkjéről töltötted le ?


Taifa Díaz
(őstag)

[link]
[link]
Azt nem tudom, miért írja a WHQL 260.99-es driverről, hogy nem elfogadott :B
VGA órajelek: 896/1792/1008 MHz, physX on.

[ Szerkesztve ]

üzenetek