A linkelt cikk azt mondja, hogy a DirectX beépített fallbackja (amit olyan esetben használ, amikor a mögötte lévő kártya nem támogat se FSR-t, se DLSS-t) épül az FSR2-re, mivel az egy tök általános shader program, amihez csak Compute Shader 6.2 kell, vagyis ehhez elég egy GCN1 vagy Kepler GPU is (mindkettő 2012-ben jelent meg).
Ezzel az állítással ez a PH-s cikk nem is foglalkozik, helyette egy teljesen értelmetlen állítást ("a DirectSR az FSR 2.2.2-re alapoz") áll neki cáfolni.
hozzászólások
A DirectSR egy API, nem pedig egy eljárás. Az API-ra olyan eljárást húzol be, amilyet akarsz. Akár az FSR 2.2.2-t is, amit már megírt az AMD a DirectSR-hez.
Mellesleg az eredeti cikk át lett írva, gondolom a WCCFtech rájött, hogy mekkora marhaságot írtak eredetileg.
[ Szerkesztve ]