üzenetek

hozzászólások


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Nem rossz, de jobban szeretem a vázba épített akkut.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Elvileg jön tesztre, remélhetőleg jobb lesz, mint az ENGWE EP-2 PRO, mert az már a garázsban van összecsukva, miután tegnap majdnem felgyújtottam :D


Predatorr
(őstag)

Csak hát azok áttételek, amelyek miatt minden e-bringa használhatatlan. Szabályosan közlekedhetnék 45-50km/h-val, de a böszme szabályozás miatt nem lehet, még tekerni sem. Hagyományos túrabicajomat is át kellett építenem, mert vagy teljes felszereltségű bringákat árulnak, vagy gyorsakat, csak normálisat nem kapni sehol. Ezen sincs háthátsó lámpa sárhányó, csomagtartó, elméletileg fforgalombargalomba sem hoizhatózható (itt unta m megmeg a szerkesztő szarságait).


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Te meg mióta dadogsz? :)


Predatorr
(őstag)

Amióta a szarkesztő minden elgépelt szót nekiáll sokszorozni, ha javítani próbálom. :((


mgenya911
(csendes tag)

Látom, hogy a tech youtuberek orrba szájba kapják ezeket az Eleglide bringákat szponzorálva és hát sajnos nem tudnak hozzáértő tesztet csinálni róluk, mivel nem értenek a kerékpárokhoz. Bringás youtuberek meg nem nagyon vannak kis hazánkban, akik el tudnák mondani, hogy az a vázgeometria, teleszkóp, fékek, stb alkatrészek milyen minőségűek és milyen felhasználásra alkalmasak.


GreatL
(őstag)

Már ránézésre is lehet látni az ocsmány vázat és a kerékbe tett elektromos hajtást... borzasztó az összeállítás. Mintha egy tescos biciklire felnyomnának egy vacak akkut.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Tök nyitott vagyok minden hozzáértő kommentre, nekem az is jó, hogy ha Pesten vagy, akkor odaviszem a bringát és pontról-pontra végigmondod, hogy mi és miért szar rajta, miközben szem előtt tartod az árazását is.
Sosem lesz az mondva egy gyenge termékről, hogy jó, akár szponzorált, akár nem.

[ Szerkesztve ]


Engikrisztus
(tag)

Pontosan. A napokban én is néztem egy e-bringás "tesztet".Kb ott hagytam abba,amíkor emberünk a "Simato" váltóról beszélt. Komoly bringás múltról tanuskodott... :C


Lajmund
(senior tag)

Tök jó hogy van ilyen elérhető árban. Kérdés tényleg hogy cserébe meddig birja a hajtás és milyen hamar szoposodik ki az egész. Gondolok itt kormány,telo,pedál,fogaskerék kombora. Ha azt nézzük pár évig birja felújítás nélkül közepes használat mellett akkor simán jó ennyiért az 1-2 millios társai fényében. Ha meg szabvány méret rajta minden egyből lehet cserélni jobb cuccokra ha elhasználodott valami. De én is csak úgy mernék ilyet venni ha lenne pár teszt ami megnyugtat hogy nem fog lötyögni kotyogni 500 km után az egész.


Dark Archon
(addikt)
Blog

Nem kell hozzáértőnek lenni különösebben, elég jártasnak lenni.

Ránézésre nehéz bármit mondani egy termékről, de a vázgeometria nekem furának tűnik, a nyeregcső szöge, túl hátulra kerül a nyereg. Az egész kerékpár MTB-re hajaz a kormánnyal együtt, a célközönség miatt azonban teljesen feleslegesen. Helyette a cross/trekking vonalat kellett volna megcélozni, hajlított, kényelmes kormánnyal. Akinek kedves az élete, egy ilyen bringát - tescós hagyományos társaival egyetemben - nem visz igazi terepre.

A teleszkóp - a termék árát figyelmebe véve - valószínűleg csak nehezéknek jó, használhatatlan. De persze így menőbbnek tűnik, mint merev villával.

A Tourney hátsó váltó, ha nem kínai koppintás, hanem tényleg Shimano, ugyan a paletta legalja, de legalább működni fog. Elvileg, ugyanis trekking kerékpárokra lett anno kitalálva, nem e-bikera.

Jól látom, első váltó egy elektromos bringán?! Az meg minek :F

A hátsó agymotor, és külső akkumulátor ebben az ársávban normális, megbocsátható. A kérdés, hogy meddig bírják, később is lehet-e alkatrészt kapni hozzá. Vagy éppen hajlandó-e bármelyik szerviz foglalkozni vele, ha úgy adódik.

[ Szerkesztve ]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

"Jól látom, első váltó egy elektromos bringán?! Az meg minek :F"

Néhány ilyen alsópolcos bringa után megmondom, hogy minek: mivel úgy van méretezve az áttétel az első váltó nélküli izéken, hogy a legkisebb fogaskeréken is maximum 30-cal tudsz menni, ha úgy pedálozol, mint a motolla, ezért vagy raknak hátra egy 9-es modult, vagy raknak előre váltót, hogy ne nézzél ki egy kreténnek, ha 25-nél gyorsabban haladnál.

Ez még mindig egy ilyen bináris izé, ha tekersz, akkor megküldi a motor a naftát és ez tök független attól, hogy mennyire erősen és milyen fordulatszámmal teszed, egyszerűen felgyorsítja a bringát annyira, amire be van állítva. Nagyon alapszintűek ezek mind, de ennyiért ez van, viszont az alapszintűek között is van béna és kevésbé béna. A bénára hamarosan lesz példa, mert használom az ENGWE EP-2 Pro nevű, lényegében minden célra csak korlátozottan alkalmas, sárnehéz jószágot, ami terepre ostoba, városba tök hülyeség, viszont narancssárga, mert az fontos.


Ganzer
(aktív tag)

Na, mi történt? :D
Két ismerősömnek van Engwe engine pro-juk, ők elégedettek vele. Ez a verziója ennyivel rosszabb?


inthro
(aktív tag)
Blog

Sziasztok. 1 hónapja használok egy Decathlon Rockrider e-st 500-as bicajt és túl vagyok a 300km-en. Most töltöttem negyedjére és vegyesen 80km-t lehet vele menni. Mivel fáj a térdem 15-20km után kellett egy e-bicaj, én kicsit átalakítottam az enyémet és így nekem tetszik. Aminek hátul van a motorja az nekem nem tetszik ezért választottam a pedelec bicajt. Marha jó felfelé menni a hegyekben, a 26km/h tempót szokni kell, mert az én tempóm 30km/h körüli volt mindig is, de a fájós térdem miatt nem tudtam messzire menni. Állami támogatással vettem €1080 áron, most a boltban €1.800.
Ha lemerül az aksi akkor lehet melózni 15km/h-val, de vállalható. [kép]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nem segített a megítélésen, hogy a szorgos kínai kezek úgy csavarták be az egyik csavart, hogy az elnyírta a menetet és nem lehet kiszedni, következésképpen a sárhányót nem lehet felrakni. Ez a binárisan működő rásegítés még mindig ijesztő, pláne 750 wattal, terepre nem elég jó a termék, városba viszont vicc, 30 kg a tömege, de azért összehajtható, ha vagytok rá ketten, akkor be tudjátok emelni egy kocsiba is. Tipikusan a mindent tudni akaró, de valójában semmire nem elég jó termék esete, meglehetősen ergya kialakítással, sorjákkal és alsópolcos megoldásokkal, itt ott satnya műanyaggal, alulméretezett fékekkel, jelzésértékű rugózással és böszme mérettel. Ettől még elhasználgatom, de inkább lássuk az Eleglide papíron jóval eltaláltabb megoldását.


Ganzer
(aktív tag)

Az komoly. 😲 Köszi az infókat, akkor mégiscsak jól döntöttem hogy Engwe helyett Fiido T1 pro lett a vége. Ez kb 38 kiló, nagy hatótáv, szintén 750 wattos motor. Egy masszív tank. Viszont összvissz elvisz 200 kilót. Munkába járásra és bevásárlásra használom, arra tökéletes. Egy bajom van vele hogy nem nyomaték hanem sebesség szenzoros.


Predatorr
(őstag)

Én csak egy első kerekes, visszatöltős motort szeretnék, csak az erősebb hegymenetekhez (teleszkópos elsővilla) és fékezéshez, töltéshez, h a hagyományos hajtásból ne veszítsek, de sehol, senkit nem találtam aki értene hozzá, és mostanában ilyen motort sem látok raktáron. Ha más hajt, akkor jó egy robogó harmadennyiért, legalább nem tart cheaternek minden normális bringás.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Az a helyzet, hogy közben megjött az Eleglide is és bizony szeretjük. Ebben a pedálszenzoros, alsópolcos műfajban ez a motyó a legjobb, ami valaha nálunk járt. Szarráverri az ENGWE bináris és drabális megoldását kezelhetőségben, adagolhatóságban, menetkomfortban, stabilitásban és összeszerelési minőségben is.


Ganzer
(aktív tag)

Jól hangzik, kiváncsi leszek a tesztre.

üzenetek