Én egy (szintén HTC) LCD-t küldtem vissza, mert más amerikai verziót küldött az eladó.
Tökéletesen monitorozható volt a postától kapott tracking alapján, ráadásul 4 munkanap alatt kint volt Kínában a csomag. 2200 forintot fizettem érte, amit persze bevasaltam ez eladón 14 dollár értékben.
És, hogy a topikhoz érdemben is hozzászóljak:
Egyre inkább átszokok az eBay-ről az Aliexpress-re. Nagy pozitívum, hogy minden küldeményhez van tracking, még a filléres vackokra is.
A chat funkció is nagy pozitívum, sokszor a kínai barátaink magyar idő szerint késő este is ott vannak a madzag másik végén. Viszont nekem állandóan hibaüzenettel kidob a chat rögtön az elején amikor elindítom a beszélgetést, majd kb egy perc múlva újra, aztán utána működik jól. (Talán a kínai "NSA" ilyenkor kapcsolódik be a levelezésbe ) Más nem tapasztalta ezt a problémát?
Érdekes dolog, hogy egy napig az Aliexpress rajta ül a pénzen amit levon a kártyáról "Payment Verification" címszó alatt. Tekintve, hogy az Aliexpress a világ legnagyobb webáruháza, ez az egy napos zárolás azért elég szép összeget fialhat nekik a több millió vásárlásból.