Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

Ja ez is magyar, akkor ez lenne az Tétel száma: 3018264360946308 amit meg kell írnod hogy nem találod. A keresés vásárlásra nem mindig szokott működni az AliExpress oldalán.
Ha egy tiszta böngészőn (törölve amiket írtam) vagy egy másik böngészőt használva sincs az előbb felsorolt helyeken és a mobil app-ban sincs a vásárlás, nem is törölte az eladó, nincs PayPal refund, akkor adatbázis hiba lehet.
Az eladóra Global Factory Discounts Store is rákérdezhetsz hogy nem látod a 3018264360946308 vásárlást nála ott van-e. Lehet hogy ezzel kellene kezdeni inkább.

[ Szerkesztve ]


lacentos
(aktív tag)

Köszönöm a válaszod megnézem amit említettél. :R


cof
(veterán)

Eladó most engem is megtréfált. Direkt Standard Shipping-el rendeltem, hogy érjen ide hamar és még 200 Ft-al drágább is volt, erre küldi ezzel... Most majd mehetek érte a postára +200 Ft-ért. Még fizettem érte, hogy menjek majd utána a csomagomért. :W


benfolds
(őstag)

akkor egy ilyen 6 dolláros tételnél, amire az ali azt írta, hogy tartalmazza az áfát, milyen költséggel lehetett volna számolni? vám nincs, mert 150 euró alatt van. kezelési költség sincs?


V/
(titán)

Mivel a Magyar Posta EU-n belülről, EU-s nyomkövetési számmal (belga, holland, luxemburgi, német, cseh) kapja meg ezért nincs vámolás, vámeljárás és ezért díja sincs.
Az EU-n kívüli küldemények (nem EU-s nyomkövetési azonosító) esetén annak ellenére hogy vámmentes 150 € értékig, a vám-árúnyilatkozatot be kell nyújtani a NAV felé és ennek van díja a 399 vagy 799 Ft, ez a okmányolás vámeljárás, (vámolás) keretében történik.

[ Szerkesztve ]


benfolds
(őstag)

ok, köszi. és azt honnét tudom, hogy eu-ból jön-e magyarországra? ali szerintem csak annyit írt, hogy free shipping (saver) és kínából jön.


mikk2000
(őstag)

Benne van az összefoglalóban melyik szállítási módra kell ráfizetni, és úgy olvasom erre sem. Amúgy meg ha egy jóval olcsóbb móddal küldi az eladó azonos áron, én bizony visszatérítést kérnék...


V/
(titán)

A nyomkövetési azonosítóból tudod meg.


V/
(titán)

A vicc az náluk, hogy az ilyen szállítási költség problémát és a különbözet visszakérését a visszaküldéses dispute-ba rakták be 2 éve. Előtte nem ott volt.
Így nem igazán van értelme a mondjuk 200 Ft reklamálni, mert kapásból jön hogy megoldják a problémát, mindent pénzt visszakapsz, de küldd vissza a saját költségeden. Nem térítenek különbözetet, hiszen visszaküldést választottál. 22-es csapdája ez is.


mikk2000
(őstag)

Azért egy aliexpress standard az nem 200ft plusz szokott lenni, hanem általában plusz 1000 ft, de biztos úgy van, ahogy írod. Én amiatt reklamálnám, mert korábban levezettem, hogy a szállítás a termék árának szerves része, és egy 50%-os lenyúlás azért már nem hagyható szó nélkül.


cof
(veterán)

Nem az a gond, hogy rá kell-e fizetni vagy sem. Én direkt azért rendeltem standard szállítással mert 99% hogy akkor futár hozza, ami nem 1 hónap lesz mint ennél a szállításnál. És még mehetek is érte a postára mert nem fér be a ládába.

Szóval itt az eladó hibázott, vagy inkább spórolt rajtam. Nincs nagyon kedvem 200 Ft-ért kardozni, majd ráírok esetleg de nem ér több órányi levelezgetést meg bizonygatást.

10 csomag: [link] De nem is 200 bocs hanem 150 Ft-al volt ez drágább, na de a szállítási idő megérte volna azt a pénzt. TopYou-t is direkt nem választottam mert sejtettem, hogy csomagpontos lesz. Még azzal is jobban jártam volna ennek tudatában ha már menni kell.

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

A Saverhez viszonyítva előfordulhat csak ennyi eltérés, az ingyenes meg lehet hogy Posta fizetős kézbesítés lenne, ahhoz meg azért nem viszonyítjuk.
Persze reklamálhatsz, de 5000 Ft vagy 14000 Ft-ért visszaküldeni mert pár száz forinttal olcsóbbal lett küldve nincs értelme, mert csak akkor kapod vissza azt amit kifizettél ha visszaküldöd.
Nem fogják a különbözetet kifizetni, inkább "sztornó" a vásárlás.


mikk2000
(őstag)

Nekem meg pont nem felel meg ha a futár hozza, én munkába járok, és nem fogok azért munkából hazamenni, mert jön a futár őnagysága.


ferenck
(senior tag)

Fasza! Most jött a PayPal-tól:

Az Átvállalt visszaszállítási díj szolgáltatást hamarosan kivezetjük. 2022. november 27-ével kezdődően a PayPal nem fogad el a visszaszállítási díjakra vonatkozó visszatérítési kérelmeket. Ha azt szeretné, hogy a reklamációja pozitív elbírálás alá essen, mindenképpen még a fenti dátum előtt küldje be a jogosult visszatérítési kérelmeket.

Tudjuk, hogy az Átvállalt visszaszállítási díj szolgáltatás hiányozni fog. A jó hír az, hogy folyamatosan keressük az újabb lehetőségeket, hogy segítsünk Önnek mint vásárlónak. És ne feledje, hogy a PayPal Vásárlói védelem szolgáltatása továbbra is elérhető lesz az arra jogosult vásárlásokhoz.


ecaddsell
(aktív tag)

ferenck megelőzött.

[ Szerkesztve ]


LouiS22
(veterán)

A szolgáltatások már csak ilyenek. Nem örökéletűek.


V/
(titán)

Azért várható volt hogy a COVID járvány és gazdaság válság hozzájuk is begyűrűzik.
Több országban volt ez biztosítva és ha magyar felhasználókat veszem alapul a 12*9300 Ft az 111600 Ft támogatás lett volna elméletileg.
Valahogy elő kell teremteni rá a forrásokat és ez csak a díjak nagyobb mértékben történő emelésével tudták volna finanszírozni.
A szállítási költségek is úgy elszálltak hogy inkább emelni kellett volna az összeget. Pl a Magyar Posta esetén egy Kínába visszaküldés csak 500 grammig esett már bele a kb 5000 Ft-al, ettől feljebb már 13-15000 Ft.


ferenck
(senior tag)

Nem tudom ki és hányszor használta ki ezt a lehetőséget. Én soha, de azért jó volt a tudat, szükség esetén ott van egy kis segítség.


kaliber
(aktív tag)

Összesen háromszor használtam akkor nagyon jó volt mert különben a kis kínai értetlensége (vagy sumákolása) miatt buktam volna a termék árát.
A magas szállítási költség miatt nem érte volna meg vissza küldeni.

Az évi 12 alkalom (havi 1) helyett, évi 2 alkalmat meghagyhattak volna az átlagnak bőven elég lenne

[ Szerkesztve ]


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Sziasztok,

Van 2 rendelésem amiért a Posta számolt fel 400 Ft-t fejenként, ezt is vissza lehet kérni az Aliexpress Supporttól a forma szerint, vagy csak az ÁFA költséget? (megfizettem mindkettőt, Postának kártyával a 2x400Ft-ot)

üzenetek