Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

Az amit áthúztál és 605-el kezdődik és az irányítószámod a vége, ez is Express One lesz majd ha megérkezik. Csak van egy kis sumákolás a szállításnál.

[ Szerkesztve ]


crane75
(senior tag)

Sziasztok, hogy oldható meg, ha egy eladótól nem egy, hanem pl 5 db, különféle terméket szeretnék venni. Darabja 400 Ft és mindegyiket külön postázza, mivel egyszerre csak egyet tudok megvenni. (Mintás túra felvarró) Nyilván egyébként nem éri meg 5 postázást fizetni. Előre is köszönöm a segítséget.


V/
(titán)

Megbeszéled az eladóval hogy hajlandó-e egyben elküldeni őket kevesebb szállítási díjért mint amennyi összejött. Ha azt válaszolja hogy igen, akkor az Összefoglalóban leírtak szerint:

6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.
Ha az eladó olyat ajánl hogy kevesebbért adja a termékét, akkor nem kell azonnal kifizetni.
Egy lehetőség:
A bankkártyánál amivel fizetnél a fizetési határt 1 Ft-ra vagy 0 db vásárlási limitre állítani.
A kosárba tesszük a terméket. Add to Cart gombbal.
Ezután a View Shopping Chart gomb
Buy from this seller gomb
És fizetni.
Mivel nem fog sikerülni ezért az Orders listában ott lesz a fizetésre váró tétel.
Ezt a tételt, ha módosította az árat az eladó azután már tudjuk fizetni az eredeti kártyánkkal amelynél a limiteket visszaállítottuk.

[ Szerkesztve ]


Jarod1
(addikt)
Blog

egybe elküldik. én legalábbis különböző cuccokat egybe kaptam meg...


cof
(veterán)

Ha beteszed a kosárba mind az 5 terméket akkor majd tudnod kéne egyben fizetni. Esetleg akkor tudsz vele egyeztetni, hogy állítson be egyedi árat a pk-ra. Annyi, hogy végig kell vinni a tranzakciót és legyen a fizetés sikertelen. Utána már az orderid alapján meg tudja oldani.


V/
(titán)

De a szállítási költséget is csökkentette mert azt ugye ki kellene fizetni?
Nem az lényeg hogy egyben hanem hogy ne adódjanak össze a szállítási díjak és a tényleges súly szerinti legyen felszámítva, ami több mint az egy darab díja, de kevesebb mint a darabonkénti össz.


cof
(veterán)

Meg még úgy szoktak trükközni, hogy előrébb sorolódjanak ár szerinti keresésnél a termék olcsó és a pk. drága. De ez kiszűrhető ha másnál meg ugyanannyi ingyen postával mint a trükközősnél a termék+pk.


haruspex
(aktív tag)

Nem ment még végig, ez volt az eredeti kérdés, hogy az eladó kérése volt a Dispute törlése.


zoltanz
(nagyúr)
Blog

Köszi, de semmi infót nem adott úgy sem.
Nem érkezett meg csomag ( december 18.-ai rendelés,) fizettem a szállításért is Cseh DHL.
Aliexpress Track Order -nél azt írja kiszállítva és ezt "Sorry, logistics delay, we will delivery it to you as soon as possible."
(január.15 jött egy email hogy szállítás kész)
Mikor indítsak dispute-t? (ha nem vettem át hogy indítsak Dispute-t, eddig ég nem csináltam ilyet)
A az eladónak írtam már de semmi válasz.
Az eredeti várható szállítási időt hol találom?
Köszönöm!

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

A vásárlásnál kattints a order details-ra.
A megjelenő képernyő felül ott a státusza hogy mikortól lehet dispute-t indítani és alatta hogy mikorra várható.


V/
(titán)

Akkor írd meg neki hogy ehhez nem szükséges a dispute törlése mert annak kereetében küldöd vissza és ha küld visszaküldési címkét az sem befolyásolja, mert hibás terméket kaptál és ezért küldöd vissza.


zoltanz
(nagyúr)
Blog

Nálam a felső sorban ezt kapom:
"FinishedIf the item you received is defective or not as described, you can open a dispute within 15 days of receipt."

Lent nem jelenik meg dátum.
A rendszer beérkezettnek számítja, (logisztikai problémát ír, ez így elég zavaros nekem) de nem lett átvéve természetesen.
Dispute-ra viszont kéri erősítsem meg az átvételt, de ez nem történt meg ugye...
Most akkor mi a tenedő? Köszi!

[ Szerkesztve ]


zoltanz
(nagyúr)
Blog

Feedback oldalon ezt írja:
Feedback I left:No feedback yet
Leave Feedback
Days Remaining: 10 days


Tonyk
(veterán)
Blog

Sziasztok!

Volna egy rakás rendelésem , 15 napos szállítású mindegyik.

Némelyiknél az Aliexpress Saver Shipping jelentősen drágább, mint a Cainiao Super Economy (e mellett is ott a 15days shipping természetesen).
Kérdésem az lenne a rutinosabbakhoz, hogy ilyenkor célszerű mindent ugyanazzal a szállítási móddal rendelni (Aliexpress Saver Shipping), hogy nehogy a postához kerüljön és külön legyen még ilyen-olyan díj?
Vagy mivel mind 15 napos szállításal rendelkezik elegendő mondjuk a legolcsóbb (nem Cainiao Global) szállítási módokat választani, mert úgyis a ExpressOne hozza ?


V/
(titán)

Itt látnod kell a lezárás dátumát jobbra a Feedback Status oszlopban pl: Order Closed: 23 Dec 2022 12:25
Ha nem érkezett meg akkor olyan dispute, hogy nem érkezett meg és azért mert elveszett indítandó (3. alpont), de be kell írnod hogy ez nem postai szállítás és mellékeled az alábbi a nyomkövetési képet hogy valójában ez sehova nem érkezett meg.
Nálad a vásárlásnál az Order details-ta kattintva a Track order gomb mit ad fel? Ott nem lehet olyan hogy Delivered


V/
(titán)

Nem véletlenül írtam be a 2. ponthoz az Összefoglalóba a szállítási dolgokat.
Ez a Cainiao Super Economy nagyon olcsó szállítási mód és kicsi az esély hogy magasabb kategóriába összecsomagolják, inkább a nyomkövetési azonosító váltásos postai kézbesítés várható.
A 15 napos esetén általában ugyanaz a szállítási mód szóval általában egyformát választasz. Van amikor a Magyar Posta 399 Ft-ja kevesebb mint a magasabb kategóriájú mód szállítás díja, szóval érdemes mérlegelni.


zoltanz
(nagyúr)
Blog

Értem. Ezt írja: Order Closed: 15 Jan 2023 01:04
Érdekes mert rendeltem már innen és az is ugyanilyen 15 napos Cseh DHL volt az megjött és kapot rendes szállítási kódot is.
Hol találom ezt a dispute indítási lehetőséget? Mert a Order details-ban egy van, és az kéri előbb igazoljam le megérkezést
"Ott nem lehet olyan hogy Delivered"
Nincs ilyen.
Esetleg a DHL -nél (Magyar) nem lehet érdeklődni?

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Írtam hogy ez nem felel meg DHL nyomkövetési azonosítónak de ha mégis elfogadjuk hogy az lenne, a képen egyértelműen írva hogy arra vár hogy az eladó átadja a szállítónak, amit nem kapnak meg arról nem tudnak információt adni, így náluk nincs mit érdeklődni.
Open dispute gombra kattintva azt írja hogy igazold le? Nem olyan képernyő jön elő mint amit látsz az Összefoglaló dispute-os leírásban a 3. pont végén?
Ha nincs delivered akor az az állapot van hogy szállítás alatt?

[ Szerkesztve ]


KRoli92
(tag)

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy amelyik bankkártyával fizettem egy terméket, az időközben le lett tiltva. Viszont várom vissza egy termék árát a bankkártyához tartozó számlára. Ebben az esetben vissza fog érkezni ? Vagy jeleznem kell az aliexpress felé, hogy le lett tiltva a kártya?Sajnos angolul nem tudok, fordítóval szoktam intézni ha probléma van egy termékkel,de ezt fogalmam sincs, hol kellene jeleznem az aliexpress felé. Köszönöm a segítséget előre is.

[ Szerkesztve ]


cof
(veterán)

Vissza.

üzenetek