Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


hroberto
(addikt)

Rendben, köszönöm! :R


stomi61
(tag)

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mit tegyek?
Még jan.16-án rendeltem valamit. OK, volt egy hét ünnepük, azt elengedtem.
Az eladó 4 órával a feladási határidő lejárta előtt kért egy track számot (EO) jan. 30-án, de a mai napig nem adta fel a terméket.
Az üzeneteimre csak egy automata válasz érkezik, aminek köze nincs a kérdésemhez.


V/
(titán)

Ha meg van adva a nyomkövetési azonosító és számolódnak a napok hogy mennyi van még hátra a dispute indításra nem igazán tudsz mit tenni, azonkívül hogy írogatsz neki, bár dispute indítható hogy nem kaptad meg és akkor erre lesz valami reakciója ha az üzentekre nem reagál. Bár ha történt vele valami akkor előfordul hogy az AliExpress sztornózza a vásárlást, feltéve ha tudnak róla. Az ember nem örök életű és kórházba is (vagy más elzárás alá) kerülhet ahonnan nem tudja az üzletet vinni.


stomi61
(tag)

Köszi, várok még egy hetet, aztán elindítom a dispute-t.
Az a gond, hogy a melómhoz kellene alkatrész és én is ígértem valamit a megbízónak.
Itthon nem kapható, másra meg nem tudom felhasználni, ha megrendelném másik eladótól és ez is befut.

[ Szerkesztve ]


stomi61
(tag)

Most néztem, a feedback alapján folyamatosnak tűnik az üzlet működése.


adam_nagy
(csendes tag)

Sziasztok! Most mi van ezzel a kuvva Alival, nem lehet Paypal-al fizetni? 2 hónapja még lehetett.


cof
(veterán)

Megszűnt ez a lehetőség egy ideje. Csak pár országnak maradt meg.


Voice24
(őstag)

Hali!
Van egy január 20-i rendelésem, ami pár nap alatt rendben elindult, de a sorting centerből visszafordult, február 1-én vagy 2-án pedig visszaérkezett az eladó helyi raktárába. Azóta semmi infó róla, és ami furcsább, hogy hiába írtam két hete az üzletnek a visszafordítás okát kérdezve, válaszra sem méltatnak. Pedig egy 96,8%-os megítélésű, 5,2 millió követővel rendelkező üzletről van szó. Ha nem tudják elküldeni a terméket, töröljék a rendelést, de ez az időhúzás nem oké. A várakozáson kívül tudok valami mást tenni?


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Szia,

Kínai Aliban lehet fizetni PayPal-al.
Ott azzal fizettem! :)


Picturemaker
(őstag)

Köszönöm.
Most viszont van egy "nagyobb" problémám.
Pénteken regisztráltam és vásároltam is egyből. E-mailen már írták, hogy küldték a cuccokat.
Be akartam lépni, de ezzel fogadtak: "Identity Verification".
Kérik a telefonszámom, írják, hogy tíz perc is lehet mire jön SMS. De nem jön semmi.
Megoldható valahogy a belépés?


V/
(titán)

Jól adtad meg a telefonszámot? Csak 36 kell a + az nem a regisztrációnál.
Próbáld később vagy mobil app-on.


Picturemaker
(őstag)

Ennél az ellenőrzésnél csak a 36 utánit kell beírni. Hogy hogyan adtam meg, azt nem tudom, de talán nem lényeg, mert itt kell beírni. Telefonon nem szoktam semmit csinálni a beszélgetésen kívül (öreg vagyok hozzá :) ).


tlac
(nagyúr)

ismét megpróbálkoztam fizetni zen kártyával, de a korábbi CSC_7200026 hibát kapom

magyar erste-s kártyával viszont működött megint szerencsére

Az itteni fizetésnél nincs 3ds-es hitelesítő oldal, hiszen nem EU-s vagy magyar cég a pénz fogadója

most mentettem egy képet is róla:


lacoka55
(aktív tag)

Sziasztok
volt egy vásárlásom Total: HUF 1,578.82 ECSCCA AliExpress Saver Shipping most viszont megváltozott lett AliExpress Standard Shipping
ilyen viszonylag kis összegű rendelést is ezzel küldenek ?
Más
már kérdeztem régebben de nem válaszolt senki
gyakran kapok olyan üzeneteket hogy Unknown message type, please check it on App
milyen üzenet ez ? hogyan tudom megnézni elolvasni ?
ha csak mobilon lehet nekem ilyenem nincs hogyan tudnám neki megírni hogy megértse hogy ezeket nem tudom megnézni nem tudom elolvasni


cof
(veterán)

Nem jellemző, de előfordulhat.

Az üzenet meg App-os kupon, azért csak ott lehet megnézni. Nem nagy eresztések szóval ezért nem érdemes feltenni ha eddig sem használtad.


V/
(titán)

Én még sohasem láttam ezt az jóváhagyási kérést pedig Erste kártyám is van amit fizetésre használok itt és akkor sem vonatkozik a szabályozás a kínai cégekre, nem magyar vagy nem EU-s cégekre, ez is egyértelműen leírva.
De esetleg fizess az AliExpress devizájában ami USD és nem forint.
Lehet hogy az Erste nem tartja be a szabályozást, mert ezek után náluk semmit nem reklamálhatsz hiszen jóváhagytad vagy más bajuk van.
De nem próbálom ki mert nem fogok a drága AliExpress USD-HUF árfolyammal fizetni.

[ Szerkesztve ]


tlac
(nagyúr)

De nem próbálom ki mert nem fogok a drága AliExpress USD-HUF árfolyammal fizetni.

usb-ben is ugyanez a felület jött be tavaly

Erste kártyám is van amit fizetésre használok itt

ez egy erste-s virtuális kártya
de szívesen fizetnék amúgy a fintech-es kártyáimmal inkább, de azokat sajnos nem fogadja el már (CSC_7200026)


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Én is Revolut-ot használok.
HUF-ot pont annyit átrakok a Revolut-os számlámra amennyi kell és ott USD-re váltok pont annyit, amennyit fizetni kell és Revolut-os kártyával fizetem... :K /Problem Solved/

Ezt a Revolut számlát direkt ezért csináltam még anno, hogy külföldi vásárlásokat ezzel intézem, bármilyen pénznemben is legyen épp, hasznos!


lacoka55
(aktív tag)

Nincs okos telefonom ezért ezeket nem tudom megnézni a Message Centerben időnként küldenek kuponokat amit a My Coupons-nál lehet látni de 1-2 dolláros kupont olyan magas vásárlási összegekhez kötnek amennyiért én ritkán szoktam vásárolni


tlac
(nagyúr)

nem muszáj előre átváltanod, vásárlásnál is tud rögtön váltani a revo (ha nem hétvége van, akkor nincs extra díj)

[ Szerkesztve ]

üzenetek