Autóápolás, karbantartás, fényezés - Technika, hobbi, otthon fórum

Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


#00809728
(addikt)

Festékből közepes minőségü a mobihel ami a renaultokra megy.Ettől a standox,lechler,glasurit a legjobb.
Milyen szinü lesz a kicsike?
4-5 bar de az folyamatossan szoval ha hozod neki és 3 alá megy akkor hagyd abba.


#00809728
(addikt)

Ha van időd és türelmed akkor nyugodtan. :R


Winner_hun
(félisten)
Blog

:R
Ez a festék mennyit kóstál?
Ezüstbe gondolkozok, az nagyon bejön. metálezüst:F
2 kompresszorral meglesz a stabil 5;]


Slax
(senior tag)

Üdv. Egy nullkilóméteres autó gyári színét hogyan tudom a legtovább megőrizni? A színe papír szerint, bíbormetál, a járgány egy Ignis.


#00809728
(addikt)

Hát maga a szin + lakk+edző ezt számolják egy szettnek ez lehet 8000-20.000ft is.


#00809728
(addikt)

Szia!

Mivel metal és lakkozott igy a szinnel nem lesz bajod a lakkot kell ovnod mindentől.
Pld wax de a jóbb fajtából.

Ez tetszett 0 km autó és azon gondolkozol ,hogy tudod megovni az autódat.Örültem a kérdésednek és gart az autódhoz.Végre egy igazi autótulaj aki nem csak használja hanem foglalkozik is a járgányával. :R


#00809728
(addikt)

Alváz és üregvédelem.

Sajnos egyre kevesebben állítják azt az uj autót kibír 10 évet és nem kell semmit se vele csinálni.
Hát sajna a gyári értékek nem erre a klímára szakosodtak és én ajánlom a 4-5 év utáni üregvédelmet mindenképpen.
Pld Tildy esetében igaz az autója őregebb 5 évnél de a sárvédő rozsdásodását ill elfogyását meg lehetett volna akadályozni egy egyszerü üregvédelemmel.
Jobb festékboltokban lehet kapni üregvédő sprayt (body)abból veszel 2db-ot ami ugy az egész autóra bőven elegendő.
Belső részeit ahol a kasztni össze van toldozva ill hegesztve oda érdemes ebből befujni.
Pár példa: küszőb végein kell lenni az ujabb autóknál müanyag takaró kupaknak.Leveszed és amennyit tudsz befujsz a spray üregvédőből.
Másik példa:Sedan autó csomagtartó ajtó kinyit majd jobb ill bal oldalról a kárpítot félrehuzod és a sárvédő ill a belső elemmekkel ahol van az ősszeillesztés oda befujsz amennyit jónak látsz.
Nem nagy kunszt csak kicsit gondolkozz hova kuszhat be még a hajnali pára ill az eső.
Mindenkinek ajánlom.Természetesen garis autónál nem.


Sianis
(addikt)
Blog

Dodi uram!

Mi a büdös franctól :DDD csillog ez a kis Renault így? [link]

Én is szeretném, hogy ennyire villogna a drága kicsikém! :) Gondolom az az alap, hogy minnél gyakrabban mosom és törlöm át a kocsit, de ez már valami extra anyag felvételét sejteti, árulja le nekem, legyen kedves, mi a titok! :)

Sianis


Lord Zero
(addikt)

az enyém csak sima 1.6, semmi cupra meg r meg ilyenek
tudom, h topik-szinten ez off, de talán tudsz segíteni: ülést szeretnék cserélni benne (olykor ugyanis lehengerlő intenzitással tud fájni a derekam/hátam), vezetőit (+ esetleg anyóst :D )
hol tudnék körülnézni? (ahol eddig próbálkoztam, nem volt)


#00809728
(addikt)

Szasz!

Egyszerü nézd meg a képeket feljebb és láss csodát.De ha nem szeretnél áldozni annyi pénzt akkor vs platinum is hasonlot tud.Jó kis anyag főleg a bogarak amikor annyira ragaszkodnak a lőkősődhőz egyszerüen egy sima vizes szivaccsal lejőnnek.


tildy
(nagyúr)
Blog

Mi az összes autónkat visszük ősszel alváz és üregvédelemre (egyiks em garis.
Sőt az oldalsőó díszlécek le elsznek pattintósról ragasztósra cserélve, ugye ott is van üreg, az is ki lesz fújva rendesen. :U
Szerintem az üregvédelem mindenkinek alapnak kéne legyen 4-5 évenként :U
Sajnos előző gazdája hagyta elrohadni (szamara esetében is), míg ha rendben van, akkro évekig nem lesz gond a kasztnival. Bízom ebben. Nagyon pöpecre meg akarom csináltatni:U


#00809728
(addikt)

Szasz!

Topik nem topik akkor sem off.
Hát [link] esetleg itt probáld meg.A tied nem oldallégzsákos? :R


#00809728
(addikt)

Ragasztos nem rossz csak azzal az a gond ,hogy megáll a ragasztó szélénél az essőlé és az már egy goc pont lehet.
Üregvédelem: ajtók belső részeit ahol végül is lefolyik az a tőmérdek viz. :DD
Pattintos ezzel szemben az alol kifolyik a lé csak hát a bolhák részénél szokott legkorábban megjelenni a rozsda.

[Szerkesztve]


Sianis
(addikt)
Blog

Szóval vegyek polírfejet a felx-hez? :) Meg polírpasztát plussz vs platinumot? Az még kérdés, hogy a sok rohadt bogármaradványt mivel lehet leszedni, mert a helyi legjobb mosó, tényleg kegyetlenül habos és kegyetlenül gőzborotvál, de nem hozza le...pedig nem bánnám, ha a kis rohadékok nem néznék halottaskocsinak a kis szerelmemet... :)


Lord Zero
(addikt)

öööö..... megnéztem a linket.... és öööö.. megakadtam ennél:
[link]

mit is kérdeztél?....

ja, nem, nem oldallégzsákos

szerk. inkább linkesítve, mint képben

[Szerkesztve]


Sianis
(addikt)
Blog

Az én drágám most lesz 5 éves, akkor érdemes lenne elvinni? Hol csinálnak ilyesmit és mennyi pengőbe kerül?


golyani
(őstag)

ha van egy kis jégkár: nem az az igazi nagy h tojástartónak lehet használni hanme csak iylen kicsik azokat hol lehet eltávolítani? és mi péz?


Kicker
(senior tag)

:Y

olvasgattam itt a topicot... a kocsitokról van szó, de úgy fényezgetitek tisztogatjátok, mint egy kisbabát az apuka és anyuka... de komoly!

elismerésem! :R


Varga Csaba
(aktív tag)

Több kérdés is egyszerre egy fehér autóval kapcsolatosan:

1. Gombostűfejnyi rozsdapöttyöt mivel kezelnél?
(kicsiszol + fehér javítóstift??)

2. Kátránypöttyöket hogyan szeded le?
(a waxom lehozza, de nem az igazi)

3. rovarok utáni ''vérfolt'' vajon hogyan eltávolítható?

Üdv


#00809728
(addikt)

Szösszenet:

Ha már a kocsidat foltozzák ill uj elemet kap akkor minden esetben győződj meg lekezelték-e rendesen pld a sárvédő csere belső részét alvázvédelemmel elátták.
Ha sárcédő ívet cseréltettsz érdemes vissza peremeztetni ugy,hogy a sár ne tudjon ismételten megállni.
Ha esetleg a lakatos mégsem tudja ugy megcsinálni vagy már késő akkor érdemes sikaflexet venni + gumikesztyű és jól bekenni a sárvédő iv belső perem részét.
Nyugodtan mehet vastagon de előtte alapossan mosd ki az ívet és érdemes utána megdrotkefézni mert biztos ami biztos. :DD

üzenetek