Banggood - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Somnus
(csendes tag)

Return&repair jegyet nyitottam Banggood időzóna szerint aug. 25. 06:34-kor (magyar idő szerint aug. 25. délután). Azóta semmi reakció, elvileg 48óra alatt azért kellene nekik válaszolni. Ha levesszük a hétvégét, így is túllépték. Ez esetben várjak türelemmel még vagy mi a teendő? VIP4-ben vagyok, de realtime chat-et nem ajánlott fel mint régebben.


V/
(titán)

Várjál még egy kicsit de csak a mi időnk szerint 9 óra után próbálkozz az emberes chat-el.


Somnus
(csendes tag)

Köszönöm!
Nagy nehezen felajánlotta a chat-et, miután a robottal nem tudtam egyezségre jutni. Mivel a return/repair súgója mindig arra jutott, hogy nyissak egy jegyet a megadott linken keresztül.
Az ügyfélszolgálatos emberke a nyitott return/repair jegyekben nem tud segíteni, elmondása szerint, azt technikai kollégák vizsgálhatják csak.
A másik kamerát, amit még nem vettem át, megnyugtatott, hogy ha nem veszem át, visszatérítik az egész összeget. Legalább van egy jó hír is a történetben! :))

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Ha ide is beírod, lehet hogy nagyobb eséllyel lesz csatlakozó. Ide irányítottuk át és itt több ilyesmi móka összejöhet, nem csak BG.


Zsmester89
(őstag)

Sziasztok!
Az összes friss kupon is lejártat mutat a BlitzWolf® AirAux AA-SAR3-ra. Esetleg valakinek működő?
Köszönöm szépen!


Silent77
(veterán)
Blog

Szia!

Jelenleg nem ad rá az eladó. :(


littlejohnny
(tag)

Sziasztok!
Banggoodon 09.10-én nyitottam egy ticketet, BW-SHP6 Pro reklamációval kapcsolatban. 48 órás választ ígértek. Kb 96 óra elteltével chaten beszéltem velük, akkor megint kértek 48 órát. Azóta is csend van. Ötlete valakinek, hogy mit tegyek?


V/
(titán)

Kénytelen vagy megint megnyaggatni őket


luciferk
(senior tag)

Tegnap délelött 12-én rendeltem CZ szállítással egy cuccott, most jött sms a Packetától, hogy a közelemben lévő átvételi ponton átvehető a cucc. Elég gyorsnak tűnik ez a biznisz:C


Somnus
(csendes tag)

Csak hogy megosszam veletek:
Banggoodról rendelt 3MP-nek hirdetett de csak 1MP-es kamera érkezett témában, még folyik a kommunikáció (Return/Repair ticket) augusztus vége óta! Kb. 3-4nap a reakcióidejük minden egyes üzenetre, ami nem is lenne annyira bántó ha jutnánk valamerre.
Először megírtam nekik, hogy 3MP-es kamera helyett küldtek egy 720P-s kamerát, szeretném visszaküldeni. Erre jött a válasz, hogy türelmemet kérik a technikai csapatnak továbbítják a problémámat és jelentkeznek.... ez tartott kb 5 napig. Aztán megérkezett a "technikai" válasz, hogy valószínúleg valamit félreérthetek, az MP és a felbontás nem ugyanaz, nemes egyszerűséggel lehülyéztek. :Y Visszaírtam nekik a pontos paraméterekkel, hogy a kamera 1280x720 felbontású videóra képes csak, ami felkerekítve is csak 1MP-nek minősül. (mielőtt valaki belekötne, ugyanekkora felbontású képeket csinál!) Erre felajánlottak 500BG pontot (100BGpont=1USD), amit nem fogadtam el. Nem voltak hajlandóak elfogadni a visszaküldési igényemet sem. További képeket csatoltam és videót, a következő ajánlatuk 1000BG pont volt amit szintén nem fogadtam el, és megírtam kínomban, hogy bankkártyára küldjék el a 1000BG pont értékű 10USD-t és lezárhatjuk az ügyet és nem kívánok vele többet foglalkozni, de ebbe sajnos nem mentek bele. Közben kíváncsiságból feltettem egy kérdést a termékadatlapon, hogy a kamerának mekkora a pontos felbontása, amire szívélyesen válaszolt is az admin, hogy 3MP 2048x1536 pixel. Válaszolni sajnos nem tudok a kérdésemre, mert azt írja, csak az válaszolhat aki már megvásárolta a terméket. :W :F
Több mint egy hete küldtem be egy egycsillagos értékelést, leírva a kapott kamera pontos paramétereit és hogy nem ajánlott megvételre. Kezd kirajzolódni miért is vannak többségben a pozitív értékelések (eddig 489db-ot adtak el, amelyekből csak 64 esetben publikáltak értékelést :F ). Az általam közölt negatív értékelést egyszerűen a mai napig nem publikálták.
Már többször rendeltem Banggoodról, többnyire ismertebb márkákat, Xiaomi, Blitzwolf stb... termékeket. Volt hogy elveszett a kiszállítás közben a csomagom, azt szó nélkül megtérítették, mivel volt rá biztosítás. Viszont ha valami más probléma adódik, már nem annyira készségesek. Annyit tudok tenni, hogy Aliexpress-t használom a továbbiakban. :))


PROTRON
(addikt)

Amúgy következő levélváltásba beleraktad a screenshotot a termékadatlap kérdésedre adott válaszról, beidézve az első válaszukat miszerint MP nem egyenlő MP ? :D :D


JóGéza
(aktív tag)

Paypal?


Somnus
(csendes tag)

Persze, mindennel próbálkoztam már ami eszembe jutott. :D


Somnus
(csendes tag)

Sajnos nem, sima kártyás vásárlás. Ha paypal-al fizettem volna, már visszakértem volna a pénzem. Legközelebb figyelek erre is, ha egyáltalán lesz legközelebb és paypallal fizetek. :)


Shummo
(aktív tag)

Sziasztok. Sajnos nem találtam választ a fórumon.
Banggood expedited shipping Nov 10-15
Banggood priority shipping Nov 16-20

Mi a különbség a kettő szállítás között? Melyiket válasszam ha nem akarok még itthon is fizetni?


V/
(titán)

Egyiknél sem kell fizetni nem postai szállításúak, az első futáros az elejétől és azért gyorsabb


storm4
(aktív tag)
Blog

Sziasztok!

Összegyűlt 45dollárnyi pontom az elmúlt időszakban.
Tudnátok ajánlani valamit (pc,multimédia,mobil,szerszámgép,háztartási gép),amire érdemes lenne "elkölteni"?

[ Szerkesztve ]


Beni2360
(félisten)

Ez sajnos nem így működik, nekem is több mint 4000 pontom van de alig lehet felhasználni. Mi de t akciónak és máris nem engedi bevaltani. Tegyél egy két próba vásárlást. Fizetés előtt vissza lépsz.

üzenetek