Benzinárak - mennyi bőrt lehet lehúzni egy emberről... - Társadalom, közélet fórum

üzenetek

hozzászólások


yerico
(senior tag)

Az akkor is tény, hogy a 30 alattiak csinálják a legtöbb balesetet, ha lebontjuk a számukat korosztályonként. Plusz a biztosítók még megfejelik ezt az egyes típusok extra díjazásával, így pl. az Alfa, Honda, stb külön kategória. Ennél már csak az volt szebb, hogy tervezték, a piros autókat külön megsarcolják, mert hogy azok veszik, akik sportosan vezetnek. Nekem az eddigi 3 autómból 2 piros volt (A Corsám, és egy fantasztikus 120-as Skoda. Egyiket sem lehet sportautónak hívni). Egyszerűen tetszik a piros szín. A Samarám véletlenül drapp volt, de lecseréltem a Corsára. :) Amit egyébként 18000 forintért írtak át.


Enemy
(aktív tag)

A kor nem minden....


Tibisz
(aktív tag)

Ez a piros dolog nekem is nagyon tetszett volna, mert nekem is piros autom van amibe egy 1,6-os Diesel motor van. Kimondottan sportos vezetésre méretezve! :D


rog
(addikt)

mi van meg?!


''Annál jóval több emberről van itt szó. ''
->
''nemhiszem. az eloitelet nagyon gyakran helytelen. azert mert ugy nez ki valaki, mint egy ..''

azt mondtad, hogy joval tobb emberrol van itt szo. erre en azt mondtam, hogy honnan a fenebol tudhatod, ha nem kulsejerol megitelni egy ismeretlen emberrol, hogy van-e erettsegije vagy nincs. vagy esetleg rendelkezel valami statisztikaval?
ennyi.

dehat mirol van itt szo tulajdonkeppen?!
ha te is azt mondod amit en, akkor meg minek ragozni?


SYZYGY
(tag)

Én is hasonlóról beszéltem. A ''fordulat motorokkal'' nem igazán lehet lassan menni. Aki próbálta, az tudja. Nekem volt 2.4td autóm, ami 110Le-s volt. Ha akartam tudott nagyon menni is, de a nyomaték volt az igazi előnye! És volt 1.4-es benzines, ami talán ugyanugy tudott menni, de állandoan kérte a fordulatot.És ha ''nem akartam'' is gyorsan 130-140-ben volt a mutató, mert egyszerüen tolni kellett neki.


Enemy
(aktív tag)

Az alap Problémám az :
A kötelező biztosításon, a súlyadón, az átiratáson, az eredetiségvizsgálaton túl, a benzinen kívül még mennyi pénztől lehet megfosztani egy embert az autóval kapcsolatba. Hivatalosan.


rog
(addikt)

a biztositoknak van egy olyan statistikajuk is, hogy a piros autokat gyakrabban
lopjak el. meghogy az elso auto altalaban piros.


Tibisz
(aktív tag)

Az egy dolog, hogy a 30 év alattiak okozzák a legtöbb balesetet, de ha én 3,5 éve alatt nem okoztam semmilyen balesetet sem, és 21 éves vagyok akkor miért büntetnek engem is? :U


Rox
(tag)

És még hozzá jön, hogy aki 1965-ben szerezte a jogosítványt, az nem biztos, hogy ismeri a mai összes táblát, mert mér ismerné, neki már 40 éve van papírja!


Tibisz
(aktív tag)

Onnan lehet megállapítani, hogy több embenek van autója 8 általánossal, hogy Magyarországon ha jól tudom 2,5 millió autó van. A nagy számok alapján biztos nem 100 és nem is 1000 általános iskolai végzetséggel rendelkező embernek van autója. Sehol sem írtam, hogy a külsőről meg lehet állapítani az iskolai végzettséget.


Tibisz
(aktív tag)

Mit értek meg? Szerintem te nem értesz!!!
Én miért fizzessek többet amikor nem is csináltam semmit. Azért mert fiatal vagyok? :((


Tibisz
(aktív tag)

Azt még ismerheti, de a reflexei bizonyíthatóbban lassabbak.


Tibisz
(aktív tag)

Most direkt nem akarsz megérteni, vagy tényleg nem esik le?
Vegyin egy példát: statisztikailag kimutatják, hogy az az ember akinek a Nickname-je Kal*-al kezdődik, az 100X veszélyesebb embertársaira, mint azok akiknek Ral*-al kezdődik a neve. Ezért a rendőrségre neked havonta kétszer be kell járnod beszélgetésre, pedig te lehet, hogy nem is vagy olyan! :D
Ez egy nagyon kisarkított példa volt, de remélem érzed, hogy mi bnt engem.


GhanBuri Ghan
(őstag)
Blog

Az se lenne jo. A kotelezo felelossegbiztositas ugye azt jelenti, hogy ha neked valaki kart okoz, es gepjarmuvel kozlekedik, akkor a felelossegbiztositasi alapobol kartalanitsanak. (a karokozas barmi lehet, akar ''utrol letero auto kiuti a konyha falat'' is) Nem valoszinu, hogy egy 1.2-es Polo nagyobb kart okoz, mint a joval kisebb erteku Skoda 120


Charlie Gordon
(aktív tag)

Egy kicsit off, de mindegy ha már szóbakerült a kötelező, nem árt tudni, hogy mekkora különbség lehet a különböző biztosítási díjak között. Itt http://www.mabisz.hu/kotelezo2003/index.html ki lehet számítani, és megfontolni, hogy átmész-e egy másikhoz :)

Ha mindenki tisztában volt vele akkor bocs.


Szeke
(senior tag)

A köbcenti alapján történő besorolást én is nagyon elítélem a már felhozott indokok miatt (pl. 1600os dízel egy kategória a 2000-es bmw-vel). Ami megoldást jelenthetne: egy több szempontot figyelembe vevő rendszer. Bővebben: vegyék figyelembe a köbcentit, a teljesítményt, a színt, a márkát és a tulajdonos lakóhelyét, bonus-malus besorolását, mióta van jogsija, de ne vegyék figyelembe az életkort. Jobban árnyalni kéne a rendszert, mert ez így nagyon igazságtalan....


Den
(veterán)
Blog

lehetne még környezetvédelmi adót kivetni, hídpénzt szedni, esetleg vagyonadót kivetni rá :)

üzenetek