Benzinárak - mennyi bőrt lehet lehúzni egy emberről... - Társadalom, közélet fórum

üzenetek

hozzászólások


boygo
(aktív tag)

Gázolaj így már jó ! :D

azért vonat
meg a hajó is ha lefele megy a folyón nem kell neki sok kakaó

Mikor megy a vonat lefele a folyón ? :DD


TheVeryGuest
(senior tag)

Azért megvannak az autózás előnyei is:
+nem kell a gyerekkocsival zsonglőrködni
+nem bömböli végig a gyerek az utat 100 ember füle hallatára
+nincs 2 szatyor + 1 hátizsákra limitálva a vásárolható mennyiség a xxxxx-ban
+nem kell arra figyelni, hogy ki fog lehányni, összekenni, végiogtrappolni a lábadon és nem kell a legszakadtabb ruhádat felvenned, aminek már úgyis mindegy
+nem kell létrákat, festékesvödröket, vasalódeszkát, ruhaszárítót, 17''-os monitort, óriás szelindekeket, kigyót békát, tengerimalacot kerülgetni a fülkében
+LEHET RAJTA BICIKLIT SZÁLLÍTANI
+nem kell azon gondolkodni, hogy miért ragad a kapaszkodó, kiből jön az orrfacsaró bűz
+nem akarnak állandóan lelejmolni, a rákos gyerekeknek gyűjtők
+nem próbálják meg kilopni a szemed utazás közben

Én azért maradok a BKV-nál, amíg tart a diákbérlet.


TheVeryGuest
(senior tag)

Nem zavarna, hogy ilyen tenyérbemászóan magas az üzemanyag autófenntartás ára, ha
+min 2x3 sávos autópályán lehetne eljutni bármelyik megyeszékhelyre, autóúton a nagyobb városokba (ingyen).
+ingyen lehetne parkolni, bárminek a 200m-es körzetében
+lenne kpotatóréteg az útfelületen, és akár évekig is kihúzná kátyúzás nélkül
+nem kellene ismernem, az összes olyan helyet, ahol kátyúnak szokása kialakulni
+nem kellene nevet adnom a jólismert kátyúknak (ezüsthátú, anyóscsináló, ...)
+esőben nem kellene rettegnem a tócsáktól


Rox
(tag)

Az előnyöket nem vitatom,
De az autódat is összetörik-karcolják-kenik ha kimész az utcára, nem csak a cipődet/ruhádat. Nem is beszélve a galambokról/verebekről, amik a parkolók menti fákon ülnek...


beeboy
(addikt)

amúgy egyszerűen pofátlanság, hogy az osztrákoknál olcsóbb a benzin.


Enemy
(aktív tag)

Én bringával járok dolgozni


kovacsson
(tag)

ez nincs így, Nyugat-Európában már állami támogatással próbálják életben tartani a vízi és a vonaton való szállítást, mert magasabbak az áraik, mint a közútinak.


TheVeryGuest
(senior tag)

Sajnos ez igaz.
Ezért kell olyat venni, amihez van jó sok kisipari/bontós alkatrész, pl Swift, Astra Classic.
Az olaj, meg egyéb retek meg lemosható a karosszériáról, de fehér pólóból kiszedni az olajfoltot, hát az reménytelen.


TheVeryGuest
(senior tag)

Hát mikor reggel 25 perc metrózás után beérek az irodába tőlem is azt szokták kérdezni, ''Biciklivel jöttél, vagy talán futva?''


rog
(addikt)

ez komolyan szempont? :)
azert szerintem mososzert venni egy darabig olcsobb lesz mint tankolni.


Rox
(tag)

Mellesleg az utcán még soha nem lettem olajos. Csak ideges a sok kipufogótól! :(


azzio
(aktív tag)

...azonkívül nem ártana érettségihez kötni a jogsiszerzést. már kevesebb autó lenne az utakon, azok közül is a legnagyobb köcsögök kiesnének + nem kapna minden 17 éves suttyó kocsit a segge alá, hogy azzal mehessen bankba péntek este. mert ugye minek egy 17 évesnek kocsi + aki ma magyarországon nem képes leérettségizni, az autóba se üljön...
a nagy (mondjuk 1600 köbcenti fölötti) autókat aránytalanul durva adóval kéne sújtani (személygépkocsi), mert aki 750-es BMW-vel akar rohangálni, az úgyis megteheti, hogy a 4-szeres/5-szörös adót kifizesse.
+ azért, hogy az autósokat is védjem, mert hát ugye a BKV se leányálom, normális utakat kellene építeni, mert nem kevés pénz folyik be most sem az autózásból, lenne miből. csak eltűnik a többi eltűnt adóforinttal együtt.


Rox
(tag)

Az érettségi nem jó megoldás, mert manapság már többször annyian érettségiznek, mint 20 éve (visszamenőleg nem lehet elvenni a 8 általánossal rendelkezőktől a jogosítványt)! tavaj összesen 28.000 szakmunkáspapírt adatak ki, és többször annyi érettségit, tehát ez nem jó szűrő, mert az érettségi sem jelent ma már semmit. A tahóság pedig nem végzettségfüggő (lásd arogáns ügyvédek vezette audik).


boygo
(aktív tag)

Igazából az autó vezetési morál nem az éretségi meglétén alapszik. Mert ugye akinek nincs éretségije az még nem köcsög. :(


Agyasima
(senior tag)

Diplomés f@szfejeket is láttam tonnaszám... :(


GhanBuri Ghan
(őstag)
Blog

Nemeteknel mar van probalkozas arra, hogy az ut hasznalatanak dija a jarmu altal okozott kopas mertekeben novekedjen. Allitolag Ez egy normal teherautonal is tobb ezerszeres egy atlagautonal. Ha ez elterjed, akkor valoszinuleg nem lesz gond a vasuti es vizi szallitas gazdasagossagaval.


Tibisz
(aktív tag)

Jó fej vagy, köszi. Nézd már meg légyszíves a kötelező biztosításokat. Már most is sokkal többet fizet akinek 1600 köbcentinél nagyobb autója van. Még hova akarod emelni? Magyarországon az autok 40-50 %-éka ebbe a kategóriába esik. Gondolkodjunk már el, ezzel többet ártanál mint használnál. A 745-ös BMW-kbe 4500 köbcentis motor van ami a 3000 köbcenti feletti kategoriában van. Tehát nem a 2000-resben!!!
A másik dolog pedig a kötelezővel kapcsolatban: ha fiatal vagy akkor pl egy 1600 köbcentis autónál az éves díj 93000-er, ha pedig idősebb vagy akko már csak 60000 évente. Szerinted ez hol fer? Azért mert valaki fiatal még nem kell baleseteket okoznia. Amíg nem okoz balesetet addig neki is annyit kéne fizetnie szerintem mint mindenki másnak. Ha pedig kárt okoz, akkor kéne megemelni többel a biztosítását.


azzio
(aktív tag)

én sem a szakmunkásokra gondoltam érettségizetlenek címszó alatt, egyébként az utánam lévő 3 hozzászólás tökigaz. persze elvenni se lehessen visszamenőleg. én igazából főleg a 2 hetes jogsival rendelkező kis taplókra gondoltam, aki vágtat 130-cal a papa verdájával + az ecseriről kiszabadult grizzlykre az A6-os audiukkal. és ezeknek többnyire (még) nincs érettségiük. és azért az érettségi a vesszőparipám, mert ugye ez mindenki számára elérhető, mégsem mindenki veszi a fáradtságot, hogy megszerezze, és azért némileg csökkenthetné az évente utakra kerülő plusz autók számát...


rog
(addikt)

nekem 130k az eves kotelezom :))

üzenetek