Benzinkút, ami mit is árul? - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


#00809728
(addikt)

Szasz!

Olvastam a problémádat és nem értem te arra utaltál,hogy ''valoszinüleg'' mert shell üzemanyagot tankoltál azért szakadhatott át a kéziszivattyú membránja? :(


#00809728
(addikt)

Szasz!

Valahogy nincs kedvem egy cupra pdti mocinál probálgatni ill kisérletezgetni.


#00809728
(addikt)

Üzemanyag fogyasztás.

Nagy mértékben függ milyen moci-fajta és kut.Ezt sajnos ki kell tapasztalnod.

Pár példa ----- pug 206 14benzin shell ill omw anyagot komálta viszont ha más anyaggal tankoltam ingadozott néha az alapjáratom.
pug 206 hdi shell ill omw még az agip gázolaj is jó de a tőbbinél kicsit erőtlen volt a moci ide sorolnám a szűrők sűrű cseréjét is.

most egy seat leon cuprám van 19pdti 212le nagyon érzékeny kis jószág de pár forumban le is szolták.Lényeg az itt a shell ill omw gázolaj a jó és a bevállt a tőbbinél inkább azt vettem észre hamarabb koszolodik ill tőmődikel a szürőm.
Szűrő-----én rakattam be egy pót szürőt a tank ill az eredeti gázolajszűrő közé egy sima hagyományos egyszerü 210ft kb 5-6cm és 3cm átmérőjü szürőt.Mivel a tervező ezt sima átlátszó müanyagbólcsinálta igy láthatod a benne lerakodott szennyeződéseket ill a vizet ami szépen az alján uszkálgat.Ajánlom másnak is.
Sajnos egyszer elfogyott a házhoz szállítottanyagom és vettem molos kénmentes gázolajat abban volt egy kevéske viz.
Ez a tartály belső felénél keletkezik /kondenzviz/ és igaz meg kéne nekik szűrni leengedés ill amikor te tankolsz de sok esetben ezt nem teszik meg a hideg miatt kiszedik ezt a szürőt.
Egyébként tesco ill auchanos benzin miért olcsobb?

1---nincs adalék ami lehet pár autó esetében jó is
2---nincs shop ahol van 3-5 lézengő kutas stb....

[Szerkesztve]


#00809728
(addikt)

Minapteszteltem az uj generácios üzemanyagellátófuelpumpát.
Hát nem semmi egy szerkezet 3 fázis és megy mint a barom azaz szállít és semmi hangja.
Nagy durranás lesz az biztos.... :R


Totyi
(őstag)

[link]

Dodi :C

[link]...na még egy.

[Szerkesztve]


#00809728
(addikt)

nem rossz a link én is tanulhatok még.

Mi álltalában 14.000litert pacsálunk el 1hónapban és a tapasztalat azt mutatja shell nálunk bevállt igaz a kék v-power sajna nem.Ismétlem nálunk üzemanyagpumpák labori vizsgálalata folyik tehát nem a motorral értettem.

Én anno a shellné néztem meg egy tartály kipucolásos könyvecskét amit vezetnek 5 évenként kőtelező.Nos ezt ők igaz drága mutatvány de megcsináltatják.NEM vagyok shelles emberke. :Y

Én egyébként ugy minden 3 telitank esetében üzemanyadalékot teszek winy-s nem tudom neked biznygatni,hogy miért jó de teszem és kész.
Váltó ill difi esetében most cseréltettem olajat és metabond adalékot tetettem bele.
Váltom hangja jobb és kapcsolás terén is valamit javított kb 2000km megtétele után.

Ezeket javaslom de nem kőtelező!!!


#00809728
(addikt)

Tildy!

Uj mocid esetében én azt csinállnám.

1 kb középosztályu olaj megvétele majd ugy 1000km után már egy jobb minőségü olaj beszerzése.
2 1000km után jó minőségü olaj cseréje.+metabond olajadalék ill üzemanyagadalék belerakása.
3 finoman nem pőrgetve járatni 1000km a mocit /hidegen nem indulni és nem gyilkolni/ :C


tildy
(nagyúr)
Blog

Nekem azt mondták, most, hogy hónolás van , érdemes 1000-nél és 5000nél is cserélni az olajat.
Indulni meg mindig úgy szoktam, hogy járatom pár percet.
De akkor azt mondod, 1000 után is rakhatom bele a metabondot?


#00809728
(addikt)

igen azt.Ugyanis attól függetlenül még fém forgács vagy szemcse lekerülhet a henger faláról ill a lehuzokról.Nálunk a szerellő ezt ajánlja.

[Szerkesztve]


Totyi
(őstag)

Ha Te mondod;elhiszem. ;)

Egyre jobban hajlok rá(eddig csak gyanús volt);hogy tényleg a nyállal van a baj.Most 299 km-nél vagyok;és még egy pin@hajszálnyival feljebb van a mutató;mint a múltkor.
Egyenlőre ki akarom próbálni a carrerát az omv-től;de nagyon sokmindent egyenlőre nem találtam róla.Dupla adalékos;ennyit megtudtam...de semmi többet.Miért;hogy;mennyit...csak ezt.


Notes
(senior tag)

Na az ár nekem semmit nem bizonyít. Mondok erre egy példát:
Érd, Esso kút. Átlagos árak. Évekig működik. Egyszer csak (illetve csak egyszer) odaköltözött mellé a Jet és elég durván kb. 20 ft-al aláárazott az Esso-nak. Esso-sok eleinte nem foglalkoztak a dologgal, biztos azt gondolták, hogy egy-két hónap beetetés, aztán majd abbahagyják. De nem. Így szép lassan eltelt fél év és most már az Esso-nál is ugyanannyi a benzin mint az 50 méterre lévő Jet-nél. Akkor most vajon mi történt?? Semmi eddig sem adaklékolt semmit az Esso ami indokolta volna az árkülönbözetet. A helyzet az, hogya Jet megelégszik egy kisebb árréssel is a MOL-os nagyker ár fölött, a többiek meg nem, de amint a Jet odaköltözött muszáj volt engedni. Ennyi.
De továbbra is hangsúlyozom, hogy nem tudom, hogy hogyan működik ez az egész adalékolósdi, így ha valaki mondjuk kúton/MOL-nál stb. helyeken dolgozik kérem cáfoljon meg! Köszi!


karib
(addikt)

Hehe, az Esso is ugyanezt játssza néhány Shell kúttal - Bécsi úton, Budakeszin :)

Amúgy a Jet kutak általában gyanúsan olcsóak - egy bizonyos szint alatt valahogy nekem sántít a dolog, de sajnos nem tankolok egy adott helyen elég rendszeresen, hogy komoly következtetéseket tudjak levonni.


Notes
(senior tag)

És rendszeresen tankolok JET-nél, és párszor már TESCO-ztam is, de eleddig semmi változást nem fedeztem fel a fogyasztásban, nem füstöl jobban az autó szóval én kicsit túlreagáltnak érzem ezt a dolgot. Vannak persze kirívó esetek.


KMan
(őstag)

nekem sikerult felfedezni a kulonbseget a Jet es az omw kozott.


divot
(veterán)
Blog

Akárhányszor Jet-kútnál tankoltam, azt éreztem, hogy nem megy annyira az autó.


KMan
(őstag)

En meg azt, hogy hamar elfogyott az uzemanyag, mintha lyukas lett volna a tank.. ;]


divot
(veterán)
Blog

Nekem a Carrera 95 nagyon bejött, talán épp ezekre az adalékanyagokra van szüksége a kis Szuzinak. ;)

Nagyon nehéz egy-egy benzinről konkrét tapasztalatokat írni, hiszen minimális a különbség. Annyi bizonyos, hogy halkabb lett a motor nagy sebességnél, és egyenletesebben jár, ami szintén nagyobb sebességnél derült ki. Persze ezek olyan igazolhatatlan furcsa érzések, de mint ha az utazósebesség a korábbi 140-145-ről 150-re nőtt, ha értitek, mit akarok kifejezni. A fogyasztás nem változott érdemben.


Totyi
(őstag)

Köszi a reagálást :)
Eddig semmi bajom nem volt az agip-os nyállal.Most hogy az omv-nél tankoltam;gondoltam kipróbálom a carrera-t;de előtte érdeklődöm egy kiscit.Az a 6 forint nem túl nagy különbség;40 liternél 240 forint;igazán nem sok;ha tényleg jobb.
Mindenesetre várom;hogy kifogyjon;még van vagy 300 km-re való benne;ez legalább még 1 hét kocsikázás.Szinte teljesen ki akarom fogyasztani a benzint;hogy csak az legyen benne.Biztos,hogy van különbség benzin és benzin között;érzem a saját példámon.Igazából számadatok csak tankoláskor lesznek;de a mutató alapján tényleg jobb lehet az omv-s 95-ös minősége.Mindenesetre majd írok;hogy én mit tapasztaltam. :B


Notes
(senior tag)

Erről az egész ''érzem a pedálon'' témáról az jut eszembe amikor Németországban teszt-padon megmérték egy normál benzin meg a Shell V-Power racing közti teljesítménykülönbséget és 2% jött ki...

Nem vagyok a JET magyarországi PR-osa, de nem tudom mindenki tisztában van-e vele, hogy ez a legnagyobb olajcégek egyike a világon (Conoco-Phillips). Rengeteg finomitója és még több töltőállomása van Európában is Svédországtól Ausztriáig. Szóval nem hiszem, hogy vizezett ukrán benzint árulnának amitől ingadozik az alapjárat, megnő a fogyasztás, hangosabb lesz a motor, és nem megy úgy az autó. Inkább azt gondolom, hogy sokaknál működik a placebo-hatás. Ami persze nem baj, csak mókás. ;)


ANT
(őstag)

Én sem akarom védeni a JET-et, de sztem semmivel sem rosszabb a lé náluk, mint máshol (csak azért, mert esetleg olcsóbban mérik). Én másfél éve tankolok JET-nél, ez idő alatt ugyanolyannak éreztem a verda ''viselkedését''.
Szerk: sőt, sztem inkább a másik véglet a gyanús: a kibaszuper adalékolt, ''formaeggyes'' benzinekkel hajítják át az autósok buciját. De hát aki ebben hisz..... :(

[Szerkesztve]

üzenetek