BoltX károsultak topikja - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


Namelesske
(addikt)

A történet valamikor májusban kezdődött,

"Leltár miatt ZÁRVA
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től (Hétfő) tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "

Persze azóta eltűntek a közösségi oldalakról, és az árukeresőről is.

"Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "

A BoltX egy online webáruház, így csak emailen és telefonon vagyunk elérhetőek.
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: H-P: 10-13 óráig.
Telefonos elérhetőségünk: +36 30 6566677
E-mail címünk: info@boltx.hu

Cím: Budapest, Fehérvári út 85, 1119
Telefonszám: 06 30 656 6677

Cím: Budapest, Fehérvári út 85/C, 1119
Telefonszám: 06 20 333 0330

https://hardverapro.hu/tag/boltx.html

Azért hoztam létre ezt a topikot, hogy ne tudjak nyomtalanul lelépni a szervizben ragadt készülékekkel, és az előre fizetett rendelésekkel.

[ Szerkesztve ]


Pityu.
(nagyúr)

És a garancia felelőssége?Mert abban is hazudtak.


AdamKish
(újonc)

Én is felszálltam a sz@pó rollere április végén. Se telefon, se pénz. Kíváncsi lennék, azóta valaki járt-e már sikerrel a követeléseivel.
Feljeletettem őket, de annak mire látszata lesz -ha lesz- az még odébb lesz...


Namelesske
(addikt)


Bl.Gyo.
(őstag)

egyszer majdnem én is beszoptam egy másik céggel (bestemobile), de szerencsém volt mert megkaptam a készüléket végül, és azóta jól működik, de közben megszűnt a cég, így a 2 év garinak is annyi. de úgytűnik nincs is rá szükség. amúgy a cégről tudni kell hogy általában nem küldte el a megrendelt és kifizetett készülékeket. enyém is késett, és emialben hitegettek evvel avva, és valami isteni csoda folytán megkaptam a készüléket. nagy csoda!!! azóta megtanultam hogy előre sehova nem fizetek ki semmit mert akkor futhatok a pénzem után. inkább utánvét drágábban, ÉS egy nevesebb cégtől akár drágábban.


Pityu.
(nagyúr)

Telefonom nekem is van de ha már garancia vehettem volna ennyi erővel kínából is.
Sajnos vannak olyan helyzetek ahol előre utalás nélkül nuku magánszemélyeknél pl szokott ilyen lenni.

[ Szerkesztve ]


kissme
(friss újonc)

11990 rendelésszámon vásárolt redmi note 8 t.
Garanciális cserére küldtem vissza, de 40 napja várok rá.
Senki sem elérhető.


matthewhu
(csendes tag)

#3847 rendelés azonosító: Samsung Galaxy A40: GLS futárral visszaküldve garanciális szervizre május 4-én, azóta várom, természetesen nekem sem elérhetőek.


banda1981
(aktív tag)

Személy szerint egy Redmi Note 8 telot rendeltem tőlük, ami 2 napon belül meg is érkezett, és működik is kB 4.5 hónapja!
Akkor ugrott a 3 év garancia........
Remélem nem lesz gondom a telefonnal........


Pityu.
(nagyúr)

Ugyan ez...


BoBbyCRO
(csendes tag)

Mi még februárban vásároltunk, akkor az egyik készülék kijelzője csíkozódni kezdett.

Nem küldtem vissza rögtön, majd Covid alatt se.

Most 2 hete küldtem el garira a telefont, de a posta visszahozta, "Nem kereste" jelöléssel.


matthewhu
(csendes tag)

Akkor te még jól jártál. Ha a teló gyártójának van hivatalos szervize oda még beviheted. Az én készülékemért GLS futárt küldtek, az el is vitte, viszont azóta nem hallottam felőle.

[ Szerkesztve ]


Pityu.
(nagyúr)

Azzal se tudsz mit kezdeni itthon az eustock kezeli a dolgokat garinpapírt a BoltX nem adott de elméletileg 2 év gyári gari van. Max ha saját költségeden elküldöd hivatalos szervizbe.
Ja én most pl xiaomi telefonról beszéltem.

[ Szerkesztve ]


Namelesske
(addikt)

Nem hiszem el, hogy büntetlenül sok 100 000 forinttal le lehet lépni ebben az országban. Szerintem lassan ideje megtenni a feljelentéseket a megfelelő szerveknek.

[ Szerkesztve ]


Ggabci
(újonc)

Nekem a 3 hónapos Xiaomi mi9 lite-om kijelzője romlott el. A boltot elérni nem tudom, így a garanciális javítás se lehetséges.
Fogyasztóvédelemnek írtam. Kíváncsi vagyok mit válaszolnak.


Pityu.
(nagyúr)

Nekem még semmit sem válaszoltak kb 1 hete írhattam nekik.


Lizza113
(friss újonc)

Dettó. Januári készülék, áprilisban tönkrement a kijelzője, visszaküldtem nekik, ők meg akartak győzni, hogy az én hibámból (pedig egész biztos, hogy nem), aztán végül abban maradtunk, hogy továbbküldik a szerviznek, és azóta semmi hír. Legalább a nem működő telefonomat visszakapnám...


Pityu.
(nagyúr)

Na igen ha vissza kapnád már előrébb lennél.Hát nem tudom mi lesz ebből az egészből.Olvastam anno az előző cég nevüket vagy mit és most jutott eszembe már talán régen is volt velük gond.


Orsi1215
(friss újonc)

Én április 24-én vettem egy Samsung Galaxy A71-et a BoltX weboldalon, átutalásos fizetéssel, mostmár tudom hiba volt... 118.000,-Ft-ot utaltam a cégnek. Eleinte még volt 1-2 email váltás arról, hogy állítólag nincs készleten a megrendelt színben a telefon, másik színben tudják küldeni 1-1,5 héten belül. Azóta eltűntek, elérhetetlenek. Se telefon, se pénzt nem kaptam vissza. :((( :o Feljelentést tettem ügyfélkapun keresztül a fogyasztóvédelemnél és a rendőrségnél is már 1 hónapja, még egyik helyről sem kaptam semmilyen visszajelzést. :(( Nem tudom visszakapom-e valaha a pénzem, foglalkozik-e bárki is az üggyel. :(


Pityu.
(nagyúr)

Fogyasztóvédelemtől én sem kaptam még választ. Egyszer volt velük ügyem már a fogyasztóvédelemmel,nincs jó tapasztalatom pedig nekem volt igazam,garanciális dolog volt anno.

[ Szerkesztve ]

üzenetek