BoltX károsultak topikja - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


Namelesske
(addikt)

A történet valamikor májusban kezdődött,

"Leltár miatt ZÁRVA
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től (Hétfő) tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "

Persze azóta eltűntek a közösségi oldalakról, és az árukeresőről is.

"Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "

A BoltX egy online webáruház, így csak emailen és telefonon vagyunk elérhetőek.
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: H-P: 10-13 óráig.
Telefonos elérhetőségünk: +36 30 6566677
E-mail címünk: info@boltx.hu

Cím: Budapest, Fehérvári út 85, 1119
Telefonszám: 06 30 656 6677

Cím: Budapest, Fehérvári út 85/C, 1119
Telefonszám: 06 20 333 0330

https://hardverapro.hu/tag/boltx.html

Azért hoztam létre ezt a topikot, hogy ne tudjak nyomtalanul lelépni a szervizben ragadt készülékekkel, és az előre fizetett rendelésekkel.

[ Szerkesztve ]


Pityu.
(nagyúr)

És a garancia felelőssége?Mert abban is hazudtak.


AdamKish
(újonc)

Én is felszálltam a sz@pó rollere április végén. Se telefon, se pénz. Kíváncsi lennék, azóta valaki járt-e már sikerrel a követeléseivel.
Feljeletettem őket, de annak mire látszata lesz -ha lesz- az még odébb lesz...


Namelesske
(addikt)


Bl.Gyo.
(őstag)

egyszer majdnem én is beszoptam egy másik céggel (bestemobile), de szerencsém volt mert megkaptam a készüléket végül, és azóta jól működik, de közben megszűnt a cég, így a 2 év garinak is annyi. de úgytűnik nincs is rá szükség. amúgy a cégről tudni kell hogy általában nem küldte el a megrendelt és kifizetett készülékeket. enyém is késett, és emialben hitegettek evvel avva, és valami isteni csoda folytán megkaptam a készüléket. nagy csoda!!! azóta megtanultam hogy előre sehova nem fizetek ki semmit mert akkor futhatok a pénzem után. inkább utánvét drágábban, ÉS egy nevesebb cégtől akár drágábban.


Pityu.
(nagyúr)

Telefonom nekem is van de ha már garancia vehettem volna ennyi erővel kínából is.
Sajnos vannak olyan helyzetek ahol előre utalás nélkül nuku magánszemélyeknél pl szokott ilyen lenni.

[ Szerkesztve ]


kissme
(friss újonc)

11990 rendelésszámon vásárolt redmi note 8 t.
Garanciális cserére küldtem vissza, de 40 napja várok rá.
Senki sem elérhető.


matthewhu
(csendes tag)

#3847 rendelés azonosító: Samsung Galaxy A40: GLS futárral visszaküldve garanciális szervizre május 4-én, azóta várom, természetesen nekem sem elérhetőek.


banda1981
(aktív tag)

Személy szerint egy Redmi Note 8 telot rendeltem tőlük, ami 2 napon belül meg is érkezett, és működik is kB 4.5 hónapja!
Akkor ugrott a 3 év garancia........
Remélem nem lesz gondom a telefonnal........


Pityu.
(nagyúr)

Ugyan ez...


BoBbyCRO
(csendes tag)

Mi még februárban vásároltunk, akkor az egyik készülék kijelzője csíkozódni kezdett.

Nem küldtem vissza rögtön, majd Covid alatt se.

Most 2 hete küldtem el garira a telefont, de a posta visszahozta, "Nem kereste" jelöléssel.


matthewhu
(csendes tag)

Akkor te még jól jártál. Ha a teló gyártójának van hivatalos szervize oda még beviheted. Az én készülékemért GLS futárt küldtek, az el is vitte, viszont azóta nem hallottam felőle.

[ Szerkesztve ]


Pityu.
(nagyúr)

Azzal se tudsz mit kezdeni itthon az eustock kezeli a dolgokat garinpapírt a BoltX nem adott de elméletileg 2 év gyári gari van. Max ha saját költségeden elküldöd hivatalos szervizbe.
Ja én most pl xiaomi telefonról beszéltem.

[ Szerkesztve ]


Namelesske
(addikt)

Nem hiszem el, hogy büntetlenül sok 100 000 forinttal le lehet lépni ebben az országban. Szerintem lassan ideje megtenni a feljelentéseket a megfelelő szerveknek.

[ Szerkesztve ]


Ggabci
(újonc)

Nekem a 3 hónapos Xiaomi mi9 lite-om kijelzője romlott el. A boltot elérni nem tudom, így a garanciális javítás se lehetséges.
Fogyasztóvédelemnek írtam. Kíváncsi vagyok mit válaszolnak.


Pityu.
(nagyúr)

Nekem még semmit sem válaszoltak kb 1 hete írhattam nekik.


Lizza113
(friss újonc)

Dettó. Januári készülék, áprilisban tönkrement a kijelzője, visszaküldtem nekik, ők meg akartak győzni, hogy az én hibámból (pedig egész biztos, hogy nem), aztán végül abban maradtunk, hogy továbbküldik a szerviznek, és azóta semmi hír. Legalább a nem működő telefonomat visszakapnám...


Pityu.
(nagyúr)

Na igen ha vissza kapnád már előrébb lennél.Hát nem tudom mi lesz ebből az egészből.Olvastam anno az előző cég nevüket vagy mit és most jutott eszembe már talán régen is volt velük gond.


Orsi1215
(friss újonc)

Én április 24-én vettem egy Samsung Galaxy A71-et a BoltX weboldalon, átutalásos fizetéssel, mostmár tudom hiba volt... 118.000,-Ft-ot utaltam a cégnek. Eleinte még volt 1-2 email váltás arról, hogy állítólag nincs készleten a megrendelt színben a telefon, másik színben tudják küldeni 1-1,5 héten belül. Azóta eltűntek, elérhetetlenek. Se telefon, se pénzt nem kaptam vissza. :((( :o Feljelentést tettem ügyfélkapun keresztül a fogyasztóvédelemnél és a rendőrségnél is már 1 hónapja, még egyik helyről sem kaptam semmilyen visszajelzést. :(( Nem tudom visszakapom-e valaha a pénzem, foglalkozik-e bárki is az üggyel. :(


Pityu.
(nagyúr)

Fogyasztóvédelemtől én sem kaptam még választ. Egyszer volt velük ügyem már a fogyasztóvédelemmel,nincs jó tapasztalatom pedig nekem volt igazam,garanciális dolog volt anno.

[ Szerkesztve ]


pergy
(friss újonc)

Sziasztok,

én is így jártam. Aki tett fogyasztóvédelmi panaszt mit vitt fel a bejelentésre? Itt kifejezetten a "*A hatóság döntésére irányuló kifejezett kérelem:" mezőre gondolok. Mit lehet ilyenkor kérelmezni?

üdv


Namelesske
(addikt)

Egyelőre nem látok olyan vezéregyéniséget aki ezt az ügyet össze tudná fogni, én nem tudok neked segíteni, én csak belekeveredtem és egy ismerősömnek csináltam a topikot hogy lássa nincs egyedül.


AdamKish
(újonc)

A rendőrségen azt a fülest kaptam, hogy el fog tartani a dolog, mivel várhatóan sokan fognak feljelenteni, és összegyúrják egy üggyé.
Céges vásárlás volt (lett volna) így fogyasztó védők nálam nem játszanak.
A könyvelőm azt mondta, hogy felszámolás alá helyezést ne is kérjek, mert 0 Ft-os árúforgaluk volt az utolsó beszámolójuk alapján, így nincs mit behajtani.
Azt a tanácsot kaptam, hogy az ügyvezető ellen tegyek csalás miatt feljelentést, mert abból lesz a leghamarabb valami. Mondjuk, azt nem tudom, mennyire nyújtja el az ügyet, ha folyamatosan új feljelentések érkeznek - a rendőrségen hiába érdeklődtem az ügy felöl.


Baressz
(újonc)

Sziasztok!

Hasonló cipőben járok az előttem szólókkal. Karácsony előtt vettem tőlük egy Redmi note 8t készüléket, amely egyik napról a másikra nemhogy a györstöltést, de még a 50-100 mA-t nem tudta leadni óránként :D Visszküldtem garanciába, még a futár költségét is álltam, azóta minden kommunikációs csatornán elérhetetlenek. Ezt az ügyet tényleg nem kellene hagyni egyébként veszni. Tanulság legyen az midnenkinek, hogy újonnan alapított, áron aluli készülékeket kínáló webshopoktól venni nem érdemes a jövőben. :(


Pityu.
(nagyúr)

Én nem mindre mondanám ezt,volt olyan olcsóbba adták telefont meg vettem náluk garancia papírt kaptam probléma volt intéztem a garanciát és ennyi és még mindig meg van a bolt finominfo


Baressz
(újonc)

Az elején amúgy tök korrektek voltak, szállítás is gyors volt, mikor volt ez neked hogy még így sikerült kifogni szerencsésen a dolgot ? :D


Pityu.
(nagyúr)

Ha a finominfo.hu-ról beszélünk akkor még tavaly május környékén garancia papírt megkaptam más nem volt annyira lényeg ja megva jó ár. A BoltX dologot is leszarnám ja a hivatalos 2 év garancia papír itt lenne nálam mert onastól a bolt már nem szükséges.


dzga
(friss újonc)

2020.01.08.-án vásároltunk egyesületünknek 9960 rendelésszámon és 2020-000630 számlaazonosítóval 1 db Xiaomi Redmi 8 Dual SIM 64GB 4GB RAM Kék (3 Év Teljeskörű Garanciával) készüléket.
Április közepén a készülék egy szokványos töltést követően kérte a SIM kódját, majd a kijelző kódját. Ezek beírását követően pár másodpercig üzemelt a készülék, majd lefagyott és újra kérte a kódokat. 1 hétig próbálkoztam a garanciális szervízt kérni egy hölgynél, végül április 21.-én vitte el a GLS a cégnek. Azóta se kép, se hang.


Pityu.
(nagyúr)

Na levelet kaptam a fogyasztóvédelemtől felsorolják a jogszabályokat,hogy a bolt köteles a jótállást vállalni meg érvényesíthetem feléjük mint fogyasztó meg kötelessége a boltnak a garancia jegyet ide adni.De kérdem kifelé érvényesítsek mikor eltűntek?
Azt Írja ha a számla vagy blokk meg van azzal érvényesíthetem a jótállást jogom van rá,de kérdem én,hogy hol?

Be rakjam ide a papírt amit kaptam?


Ggabci
(újonc)

Ugyan így jártam. Kb mindenkit felhívtam. Eu fogyasztóvédelem stb. Mindenki azzal jött, hogy hát sajnáljuk de....
Ha van olyan lakásbiztosításod amely erre is kiterjed talán rajtuk behajthatod a javítási költséget, amúgy mehetsz a........


Namelesske
(addikt)

Már ha megvan még a telefonod, és nem nyelték be nyom nélkül. Mint Baressz kollégának.

[ Szerkesztve ]


Baressz
(újonc)

Én is kaptam fogyvédtől levelet, ugyanez a helyzet, a bolt köteles ezt meg azt csinálni, meg hogy nekem jogom van cserét, javítást érvényesíteni stb... Csak senkit nem lehet elérni... Viszont annyit tudtak tenni, hogy felkeresték a King Change Kft.-t, hogy vizsgálja felül az általam benyújtott panaszlevelet és 5 munkanapon belül válaszolniuk kell a fogyvédnek és nekem. Kíváncsi leszek. Jövő héten update!


Pityu.
(nagyúr)

copy paste


banda1981
(aktív tag)

Nekem van számlám.....
Ezzel sem érek semmit?
Minden adatuk megvan!

[ Szerkesztve ]


Jb001
(tag)

Én is várnám a fejleményeket ha vannak, szintén van számlám, gariztatni kellene a telefont... Köszi


rigoberto
(őstag)

Ez a boltx jó nagy kamu oldal basszus.
Majdnem rendeltem onnan korábban, szerencsére nem tettem!
Értékelése 1,1. LoL.


dybu
(tag)

Sziasztok!

Én április óta szívok velük;
Xiaomi Redmi Note 8T meghibásodott, 2 hónap levelezés után végre küldött futárt az ember. .
Aztán lelépett.
Jelenleg a fogyasztóvédelemnél járok, de levelükben azt írták, idézem: " ... az eljárás eredményétől függetlenül a hatóság hatáskör hiányában nem kötelezheti a vállalkozást a termék vételárának ( xx xxx Ft ) visszafizetésére. (A fogyasztóvédelmet minek van ha egy ekkora szemétdomb). Fordulhatok a békéltető testülethez állítólag.

Mivel sem készülék, sem telefon, egy rendőrségi feljelentés beleférhet? Nem vagyok jogász de szerintem ez üzletszerűen elkövetett lopás. Hétfőn van jelenésem egy ügyvédnél aki ilyenekkel foglalkozik Ő majd felvilágosít.

Aki nem szeretné hagyni magát kérem jelezze, és beszélünk írásban, vagy akár szóban (discord, skype, akármi).


rigoberto
(őstag)

A békéltető testület csak felesleges kör, semmit nem érnek.
Ez egy webáruháznak álcázott csaló bagázs, azonnali feljelentést nekik - de persze azzal sincs sok esély, hogy megtérül a kár.


Pityu.
(nagyúr)

Sajnos ilyen a fogyasztó védelem egyszer egy mosógép vásárlásnál jártam így nekem volt igazam de a fogyasztó védelem tárta a kezét és csá.Én ezért nem is bíztam most se bennük kaptam egy sablon levelet nesze neked semmi,fogd meg jól.Nekem jó a teló meg nálam is van csak a garancia dolog ami bosszant,hogy nincsen így ha a bolt sincsen.Nem tudom ezzel mennyire lehet beszállni az ügybe.


banda1981
(aktív tag)

Én is igy vagyok vele.......
Telefon nálam,és jól működik!
De garancia nincs.......


rigoberto
(őstag)

A legjobb ha nem lesz semmi a telefonnal, mert az ilyen "gari" nem ér semmit.


Pityu.
(nagyúr)

Érne ha a gyári garancia papír a kezünkben lenne amit kamuztak.


rigoberto
(őstag)

Sosem volt nekik gyári garijuk!
Azt csak hivatalos viszonteladó adhat.
Az ilyen semmirekellő webshop sosem lehet az.

[ Szerkesztve ]


Taktoj
(aktív tag)

Om nincs gari, de piszok olcsó volt a teló, karácsony előtt. Most 20 al többé tudnám eladni, mint mikor vettem. Aki akkor nem tudta, hogy kamu, nem mérlegelt az balek szerintem.


dybu
(tag)

Mindenki örül hogy Téged nem ért kár.
Valamilyen építő jellegű hozzászólásod van a témában?


Taktoj
(aktív tag)

Ha másképp nézed, akkor ez épitő jellegű volt.


Namelesske
(addikt)

Elkezdődött a felszívódás

[ Szerkesztve ]


hjtz4t3wrseg
(senior tag)

Nem semmi !
Már csak abba bízhatok,hogy kibírja 2 évig !
Elvileg ha elromlik (garanciaidőn belül) készpénzért javítják valahol nem ?
Én egy Mi note 10 -st vettem tőlük,hogy kapják be :F

Ui: vagy valahol elfogadják ezt a garanciát ? nem hiszem :W

[ Szerkesztve ]


Namelesske
(addikt)

Javítják, de elég borsos. Ott is meg kell választani hova adod be, mert volt rá példa hogy kolléga bevitte a telót és bezárt a bolt, mindenestül kipakolták két hét múlva. Én megkérdezném a http://www.wayteq.eu/hu/warranty oldalon.

[ Szerkesztve ]


hjtz4t3wrseg
(senior tag)

Bizzunk benne,hogy nem lesz rájuk szükség. :R

üzenetek