A történet valamikor májusban kezdődött,
"Leltár miatt ZÁRVA
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től (Hétfő) tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "
Persze azóta eltűntek a közösségi oldalakról, és az árukeresőről is.
"Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "
A BoltX egy online webáruház, így csak emailen és telefonon vagyunk elérhetőek.
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: H-P: 10-13 óráig.
Telefonos elérhetőségünk: +36 30 6566677
E-mail címünk: info@boltx.hu
Cím: Budapest, Fehérvári út 85, 1119
Telefonszám: 06 30 656 6677
Cím: Budapest, Fehérvári út 85/C, 1119
Telefonszám: 06 20 333 0330
https://hardverapro.hu/tag/boltx.html
Azért hoztam létre ezt a topikot, hogy ne tudjak nyomtalanul lelépni a szervizben ragadt készülékekkel, és az előre fizetett rendelésekkel.
[ Szerkesztve ]