BoltX károsultak topikja - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


pergy
(friss újonc)

Sziasztok,

én is így jártam. Aki tett fogyasztóvédelmi panaszt mit vitt fel a bejelentésre? Itt kifejezetten a "*A hatóság döntésére irányuló kifejezett kérelem:" mezőre gondolok. Mit lehet ilyenkor kérelmezni?

üdv


Namelesske
(addikt)

Egyelőre nem látok olyan vezéregyéniséget aki ezt az ügyet össze tudná fogni, én nem tudok neked segíteni, én csak belekeveredtem és egy ismerősömnek csináltam a topikot hogy lássa nincs egyedül.


AdamKish
(újonc)

A rendőrségen azt a fülest kaptam, hogy el fog tartani a dolog, mivel várhatóan sokan fognak feljelenteni, és összegyúrják egy üggyé.
Céges vásárlás volt (lett volna) így fogyasztó védők nálam nem játszanak.
A könyvelőm azt mondta, hogy felszámolás alá helyezést ne is kérjek, mert 0 Ft-os árúforgaluk volt az utolsó beszámolójuk alapján, így nincs mit behajtani.
Azt a tanácsot kaptam, hogy az ügyvezető ellen tegyek csalás miatt feljelentést, mert abból lesz a leghamarabb valami. Mondjuk, azt nem tudom, mennyire nyújtja el az ügyet, ha folyamatosan új feljelentések érkeznek - a rendőrségen hiába érdeklődtem az ügy felöl.


Baressz
(újonc)

Sziasztok!

Hasonló cipőben járok az előttem szólókkal. Karácsony előtt vettem tőlük egy Redmi note 8t készüléket, amely egyik napról a másikra nemhogy a györstöltést, de még a 50-100 mA-t nem tudta leadni óránként :D Visszküldtem garanciába, még a futár költségét is álltam, azóta minden kommunikációs csatornán elérhetetlenek. Ezt az ügyet tényleg nem kellene hagyni egyébként veszni. Tanulság legyen az midnenkinek, hogy újonnan alapított, áron aluli készülékeket kínáló webshopoktól venni nem érdemes a jövőben. :(


Pityu.
(veterán)

Én nem mindre mondanám ezt,volt olyan olcsóbba adták telefont meg vettem náluk garancia papírt kaptam probléma volt intéztem a garanciát és ennyi és még mindig meg van a bolt finominfo


Baressz
(újonc)

Az elején amúgy tök korrektek voltak, szállítás is gyors volt, mikor volt ez neked hogy még így sikerült kifogni szerencsésen a dolgot ? :D


Pityu.
(veterán)

Ha a finominfo.hu-ról beszélünk akkor még tavaly május környékén garancia papírt megkaptam más nem volt annyira lényeg ja megva jó ár. A BoltX dologot is leszarnám ja a hivatalos 2 év garancia papír itt lenne nálam mert onastól a bolt már nem szükséges.


dzga
(friss újonc)

2020.01.08.-án vásároltunk egyesületünknek 9960 rendelésszámon és 2020-000630 számlaazonosítóval 1 db Xiaomi Redmi 8 Dual SIM 64GB 4GB RAM Kék (3 Év Teljeskörű Garanciával) készüléket.
Április közepén a készülék egy szokványos töltést követően kérte a SIM kódját, majd a kijelző kódját. Ezek beírását követően pár másodpercig üzemelt a készülék, majd lefagyott és újra kérte a kódokat. 1 hétig próbálkoztam a garanciális szervízt kérni egy hölgynél, végül április 21.-én vitte el a GLS a cégnek. Azóta se kép, se hang.


Pityu.
(veterán)

Na levelet kaptam a fogyasztóvédelemtől felsorolják a jogszabályokat,hogy a bolt köteles a jótállást vállalni meg érvényesíthetem feléjük mint fogyasztó meg kötelessége a boltnak a garancia jegyet ide adni.De kérdem kifelé érvényesítsek mikor eltűntek?
Azt Írja ha a számla vagy blokk meg van azzal érvényesíthetem a jótállást jogom van rá,de kérdem én,hogy hol?

Be rakjam ide a papírt amit kaptam?


Ggabci
(újonc)

Ugyan így jártam. Kb mindenkit felhívtam. Eu fogyasztóvédelem stb. Mindenki azzal jött, hogy hát sajnáljuk de....
Ha van olyan lakásbiztosításod amely erre is kiterjed talán rajtuk behajthatod a javítási költséget, amúgy mehetsz a........


Namelesske
(addikt)

Már ha megvan még a telefonod, és nem nyelték be nyom nélkül. Mint Baressz kollégának.

[ Szerkesztve ]


Baressz
(újonc)

Én is kaptam fogyvédtől levelet, ugyanez a helyzet, a bolt köteles ezt meg azt csinálni, meg hogy nekem jogom van cserét, javítást érvényesíteni stb... Csak senkit nem lehet elérni... Viszont annyit tudtak tenni, hogy felkeresték a King Change Kft.-t, hogy vizsgálja felül az általam benyújtott panaszlevelet és 5 munkanapon belül válaszolniuk kell a fogyvédnek és nekem. Kíváncsi leszek. Jövő héten update!


Pityu.
(veterán)

copy paste


banda1981
(aktív tag)

Nekem van számlám.....
Ezzel sem érek semmit?
Minden adatuk megvan!

[ Szerkesztve ]


Jb001
(tag)

Én is várnám a fejleményeket ha vannak, szintén van számlám, gariztatni kellene a telefont... Köszi


rigoberto
(senior tag)

Ez a boltx jó nagy kamu oldal basszus.
Majdnem rendeltem onnan korábban, szerencsére nem tettem!
Értékelése 1,1. LoL.


dybu
(tag)

Sziasztok!

Én április óta szívok velük;
Xiaomi Redmi Note 8T meghibásodott, 2 hónap levelezés után végre küldött futárt az ember. .
Aztán lelépett.
Jelenleg a fogyasztóvédelemnél járok, de levelükben azt írták, idézem: " ... az eljárás eredményétől függetlenül a hatóság hatáskör hiányában nem kötelezheti a vállalkozást a termék vételárának ( xx xxx Ft ) visszafizetésére. (A fogyasztóvédelmet minek van ha egy ekkora szemétdomb). Fordulhatok a békéltető testülethez állítólag.

Mivel sem készülék, sem telefon, egy rendőrségi feljelentés beleférhet? Nem vagyok jogász de szerintem ez üzletszerűen elkövetett lopás. Hétfőn van jelenésem egy ügyvédnél aki ilyenekkel foglalkozik Ő majd felvilágosít.

Aki nem szeretné hagyni magát kérem jelezze, és beszélünk írásban, vagy akár szóban (discord, skype, akármi).


rigoberto
(senior tag)

A békéltető testület csak felesleges kör, semmit nem érnek.
Ez egy webáruháznak álcázott csaló bagázs, azonnali feljelentést nekik - de persze azzal sincs sok esély, hogy megtérül a kár.


Pityu.
(veterán)

Sajnos ilyen a fogyasztó védelem egyszer egy mosógép vásárlásnál jártam így nekem volt igazam de a fogyasztó védelem tárta a kezét és csá.Én ezért nem is bíztam most se bennük kaptam egy sablon levelet nesze neked semmi,fogd meg jól.Nekem jó a teló meg nálam is van csak a garancia dolog ami bosszant,hogy nincsen így ha a bolt sincsen.Nem tudom ezzel mennyire lehet beszállni az ügybe.


banda1981
(aktív tag)

Én is igy vagyok vele.......
Telefon nálam,és jól működik!
De garancia nincs.......

üzenetek