“Tíz év tervezés, több millió munkaóra, tízmilliárd dollár befektetés”
errol van barmi hiteles info, adat, megerosites mert en meg csak pletykat hallottam, a pletykalt auto Fejlesztes, pletykalt leallitasanak, pletykajarol.
“Tíz év tervezés, több millió munkaóra, tízmilliárd dollár befektetés”
errol van barmi hiteles info, adat, megerosites mert en meg csak pletykat hallottam, a pletykalt auto Fejlesztes, pletykalt leallitasanak, pletykajarol.
Túl sokat akartak elsőre, ez egy klasszikus hiba. A Tesla mintáját kellett volna követniük, mindenképpen egy sima villanyautóval kellett volna kezdeniük, a lehető leghamarabb. Az önvezetés túl kemény dió, és emberi életekbe kerülhet.
Xiaomi-nak 3 év is elég volt a papírlaptól a kész autóig. Meg ugye szebb is lett. Vicc ez az alma.
A sziamiau nem magának gyártja az autót, plusz fogalmunk sincs hogy nézett volna ki, csak fan-artok keringenek a vakvilágba’.
Ez mesének szép. Valóságban nulláról fejleszteni még egy meglevő platformra se lehet.
Mark Gurman riportalasa alapjan van az info, aki a legmegbizhatobb Apple insider/leaker.
Hááátt... ha valóban úgy nézett volna ki az autójuk, ahogy a koncepciós képen, akkor egészen ocsmány lett volna. Persze valószínűleg ezzel együtt is hatalmas siker lett volna, mert hát mégis csak egy igazi Apple iCar, az ocsmány kinézete pedig valójában "csak" rendhagyó, sőt extravagáns.
Amúgy a #2-ben van az igazság. Nem lehet egyszerre mindent elérni egy a gyártónak teljesen ismeretlen területen. Még akkor se, ha a cégnél rengeteg jó mérnök dolgozik, és a világ leguttrább fanbázisát tudhatja magáénak.
Ja… az a Gurman aki olyan szintu joslatokkal all elo mint hogy lesz majd Apple Ar szemuveg, meg a kovetkezo mac-ben m4-es proci lesz? Annak a csavonak is kb volt 2 nagyobb talalgatasa ami bejott es azota beveszi a fel vilag a joslatait, arrol bezzeg senki nem beszel hogy 50-50 a talalati aranya.
arrol bezzeg senki nem beszel hogy 50-50 a talalati aranya.
Azert nem beszelnek errol, mert nem igaz.
Mondjuk így nem nehéz. @handras videója elég beszédes.... lehet a hajtáslánc is így "készült"
[ Szerkesztve ]
Eléggé egyértelmü, hogy semmi közük egymáshoz, amennyiben az ember lát, nem csak néz.
ma már minden kocsi tökugyanúgy néz ki. aki nem autóbuzi, az csak a logó alapján tudja megkülönböztetni őket. egyrészt hasonlóan, mint a telefonoknál, senki se akar kockáztatni valami véleményes dizájnnal, másrészt a minél alacsonyabb légellenállás meg a gyalogosvédelmi előírások miatt eléggé meg van kötve a kezük