Call of Duty: Modern Warfare (2019) összefoglaló segédtopik - Logoszféra fórum

üzenetek

hozzászólások


KaitouP
(veterán)
Blog

A Call of Duty: Modern Warfare (2019) topik számára, összefoglaló/tartalomjegyzék céljából nyitott segédtopik.


KaitouP
(veterán)
Blog

XVI. Prohardveres játékosok listája és platformjuk:

PlayStation 4:

// PH nick: GhostPetya // PSN ID: GhostPetyaHUN //
// PH nick: ProEvoFan // PSN ID: ProEvoFan_hun //
// PH nick: marilllyo // PSN ID: Rio__HUN //
// PH nick: N@idia // PSN ID: Lord_ReaPeR6S_ //
// PH nick: jegenye77 // PSN ID: jegenye77 //
// PH nick: zozika84 // PSN ID: D3xter19841205 //
// PH nick: Deck // PSN ID: deck91_x //

Xbox One:

// PH nick: Maxxy10 // Xbox ID: Ghostdragon1711 //
// PH nick: vaguny // Xbox ID: xVAGUNYx //
// PH nick: kuruzslo0307 // Xbox ID: KuruzsloHUN //
// PH nick: BeeNiTTo // Xbox ID: sl1msh4dy1995 //
// PH nick: Z0zo // Xbox ID: BZ0zo84 //

PC (Battle.net):

// PH nick: Laby // PC nick: cicakaka#2760 //
// PH nick: EasyAC // PC nick: Hublot#21128 //
// PH nick: RMZ250 // PC nick: Kalmi#21794 //
// PH nick: DrTechnoid // PC nick: DrTechnoid#2507 //
// PH nick: L_ajos // PC nick: Yogsara #21730 //
// PH nick: N@idia // PC nick: BattleOoze#275704 //
// PH nick: RazoR // PC nick: RazoR2k#21675 //
// PH nick: keldorpapa88 // PC nick: Keldor#2985 //
// PH nick: nyinya // PC nick: HUNnhawk#2475 //
// PH nick: nimmrody // PC nick: BlackFoox#21384 //
// PH nick: novakalex // PC nick: Novex#2321 //
// PH nick: boogie84 // PC nick: boogie84#2839 //
// PH nick: mettek // PC nick: KnockOut87#2309 //
// PH nick: jukio // PC nick: Jukio#2172 //
// PH nick: bigdigit // PC nick: Bigdigit#2783 //
// PH nick: redingitell // PC nick: Froggy#21364 //
// PH nick: Wans // PC nick: WansHUN#6183730 //
// PH nick: polgi803 // PC nick: Tommyboy7x7#2564 //
// PH nick: KRoy19 // PC nick: KRoy1990#2672400 //
// PH nick: juve600 // PC nick: juve600#2950 //
// PH nick: lacus83 // PC nick: Lacus83#2533 //
// PH nick: SQX_Barto // PC nick: bARTO#2309 //
// PH nick: b. // PC nick: csibeee#2360 //
// PH nick: Csokishurka // PC nick: Csokibacsi#2223 //
// PH nick: minimumgame // PC nick: Razor#22130 //
// PH nick: LorenzoHUN // PC nick: LorenzoHUN#2852 //
// PH nick: stuka20 // PC nick: CaptainNemo#21353 //
// PH nick: soo277 // PC nick: wersoo#21211 //
// PH nick: Mr X // PC nick: MrX#7902066 //
// PH nick: vaguny // PC nick: Vaguny#2589 //
// PH nick: Land // PC nick: Greentimus#2581 //

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

IX. A megújult rank rendszer működése (Enlisted/Officer Ranks)

A minap hivatalos információ érkezett az Activision háza tájáról, miszerint egy teljesen új fejlődési rendszer debütál a Call of Duty: Modern Warfare -ben. Hosszú-hosszú évek során megszokhattuk a "prestige system" jelenlétét, főleg a korábbi részek multiplayer módjában. Ez a gyakorlatban a következőképp működött: a játékos a legalacsonyabb szinttől tornászta fel magát tapasztalati (XP/EXP) pontok gyűjtésével az aktuális legmagasabb szintig, majd döntés elé állította a játék: maradhatott a legmagasabb elért szinten, melyen állva minden feloldható fegyvert, és egyéb kiegészítőt megszerezve játszhatott tovább, vagy vállalhatta, hogy elkezdi újra ezt a fejlődési ciklust, mindent újra feloldva, cserébe bónuszként a játék egy újabb fegyver loadout slottal, vagy örökös feloldást ajánló tokennel jutalmazta a játékost, természetesen az adott résztől függően.
Ez viszont idén először megszűnik, a prestige system, mint olyan, nincs többé a játékban.

Az új rendszert a mai nap részletesen bemutatta az Activision Blog. Kétfajta rank rendszer alkot egy kerek egészet a játékban, ezeket a következőképp hívják: Enlisted illetve Officer Ranks.

55 Enlisted szint lesz a játékban, minden egyes szint felold egy újabb jutalmat. A játékos értelemszerűen Private (Level 1) szinten kezd. Ekkor 3 alapértelmezett loadout, és limitált számú Killstreak és Field Upgrade áll rendelkezésére. Elérve a Private IV (Level 4) szintet a játékos már személyre szabhatja fegyverarzenálját. Ezt követően a játékos további tapasztalati pontokat gyűjt:

// Multiplayer meccseket illetve Special Ops küldetéseket játszva (Operations & Missions)
// Daily Challenge-ek teljesítésével
// Challenge Missions-k teljesítésével
// Camo Challenge-k teljesítésével
// Az Officier Ranks feloldásával további Officer Rank Challenge-k teljesítével

Amint a játékos eléri a Command Sergeant Major V (Rank 55) szintet, ezt a fejlődési ciklust befejezi, és nem fejlődik tovább, valamint nem prestige-el.

Helyette inkább a játék megnyitja számára az Officer Ranks fejlődési rendszert. Az Officer Ranks rendszer a következő módon néz ki: a játékos az 55. Enlisted szint után automatikusan megkezdi a Officer Ranks lépcsőin való fejlődést. Ez további 100 szintet jelent, de nagyon fontos megjegyezni, hogy ezek SZEZONÁLISAK, avagy ha az adott szezon befejeződik, akkor a folyamat újraindul, nullázódik, avagy újra Officer Ranks 1-es szintre kerül.

Az Officer Ranks rendszer minden különböző szinten egyedi jutalmakat kínál a játékosoknak, beleértve kozmetikai eszköznek betudható fegyver variánsokat is. Amint a játékos megkezdi fejlődését ebben a rendszerben, rögtön 1-es szinten kap egy kozmetikai "Weapon Blueprint"-et.

// A játékos ebben a rendszerben is tapasztalati pontok (XP/EXP) segítségével fejlődik
// A játékos minden szintlépésnél felold egy speciális "Officer Challange"-t, melyek az a sima Daily Challenge-khez hasonlóan ugyanúgy XP -t adnak, illetve egy ún. különleges "Seasonal Ribbon"-t
// 10 ilyen ribbon összegyűjtésével a játékos kap egy különleges "Season Emblem"-et, melyet további 10 ribbon összegyűjtésével fejlődik. 100 ribbon összegyűjtésével a játékos felold egy animált emblémát, mely az adott szezon legmagasabb eredménye elérésének bizonyítékául szolgál.
// Elérve a maximum szintet, a játékos további kozmetikai fegyver tervrajzra számíthat jutalmul
// Mindez már a játék indulásakor elérhető lesz

A fegyvereknek a Beta teszt során látottak alapján külön szintjeik vannak, ezeket úgy tudja fejleszteni a játékos, hogy használja azt, és megöli az ellenfeleket vele. Fegyverenként átlag 50 elérhető kiegészítő illetve több mint 100 elérhető festésért dolgozhatunk, így jutalomban nem lesz hiány.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XIV. A játék PC-s gépigénye

Egy általános és egy picit részletesebb, hivatalos gépigényt kaptunk Battle.net -en, illetve az Nvidia jóvoltából:

Minimum gépigény:

Operációs rendszer: Windows 7 64-bit (SP1) vagy Windows 10 64-bit
Processzor: Intel Core i3-4340 vagy AMD FX-6300
Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 670 / NVIDIA GeForce GTX 1650 vagy AMD Radeon HD 7950 – DirectX 12.0 kompatibilis rendszer
Memória: 8GB RAM
Tárhely: 175 GB szabad tárterület
Internet: Szélessávú internet kapcsolat

Ajánlott gépigény:

Operációs renszer: Windows® 10 64-bit naprakész frissítéssel
Processzor: Intel Core i5-2500K vagy AMD Ryzen R5 1600X
Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 970 / NVIDIA GeForce GTX 1660 vagy AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580 – DirectX 12.0 kompatibilis rendszer
Memória: 12 GB RAM
Tárhely: 175 GB szabad tárterület
Internet: Szélessávú internet kapcsolat

FONTOS: A játék futtatásához DirectX 12.0 kompatibilis rendszer szükséges!

Az Nvidia gépigény ajánlása:

Minimum gépigény:

Elérhető felbontás és képkocka sebesség: 1080p / 30 FPS
Videokártya: Nvidia GeForce GTX 670 / GTX 1650
Processzor: Intel Core i3-4340 vagy AMD FX-6300
Memória: 8 GB
Tárhely: 175 GB szabad tárterület
Operációs rendszer: Win 7 SP1 64-bit

Ajánlott gépigény:

Elérhető felbontás és képkocka sebesség: 1080p / 60 FPS
Videokártya: Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1660
Processzor: Intel Core i5-2500K vagy AMD Ryzen R5 1600X
Memória: 12 GB
Tárhely: 175 GB szabad tárterület
Operációs rendszer: Win 10 64-bit

Ajánlott gépigény Ray Tracing-el:

Elérhető felbontás és képkocka sebesség: 1080p / 60 FPS Ray Tracing-el
Videokártya: Nvidia GeForce RTX 2060
Processzor: Intel Core i5-2500K vagy AMD Ryzen R5 1600X
Memória: 12 GB
Tárhely: 175 GB szabad tárterület
Operációs rendszer: Win 10 64-bit

High/kompetitív gépigény:

Elérhető felbontás és képkocka sebesség: 1080p / 144 FPS
Videokártya: Nvidia GeForce GTX 1080 / RTX 2070 SUPER
Processzor: Intel Core i7-8700K vagy AMD Ryzen R7 1800X
Memória: 16 GB
Tárhely: 175 GB szabad tárterület
Operációs rendszer: Win 10 64-bit

Ultra gépigény:

Elérhető felbontás és képkocka sebesség: 4K/ 60 FPS Ray Tracing-el
Videokártya: Nvidia GeForce RTX 2080 SUPER
Processzor: Intel Core i7-9700K vagy AMD Ryzen 2700X
Memória: 16 GB
Tárhely: 175 GB szabad tárterület
Operációs rendszer: Win 10 SP1 64-bit

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

X. A Season Pass rendszer megszűnése, ingyenes megjelenés utáni tartalmak

Május 30. -án egy, a játék szempontjából rendkívül fontos nyilatkozatot tett közzé az Infinity Ward, melynek fordítását alább olvashatjátok (az eredetit pedig ITT):

"[...] Megszüntetjük a tradicionális Season Pass rendszert, ezáltal még több ingyenes pályát, tartalmat, és eseményt juttathatunk el a játékosokhoz. Ez csak a kezdet - ennél sokkal több minden jön még."

A játék részét hosszú-hosszú évek, nagyjából a Black Ops című rész óta képezi a Season Pass (szezonbérlet), mely mindig további, megjelenés utáni fizetős tartalmakhoz adott hozzáférést. A játékos megvette ezt a bérletet, majd élvezhette a 4-5 csomagban érkező újabb Multiplayer és Zombie mód pályákat, melyeket a kiadó nagyjából a következő rész megjelenéséig, tehát a megjelenéstől számított 1 éven belül ki is adott.

Mivel ezt az Activision alig pár ezer forint híján majdnem egy teljes árú játék árán árulta, érthető módon sokan nem kedvelték ezt a tartalomszolgáltatást.

Azonban idén megtört a jég, az Activision beadta a derekát, és idén először nem lesznek fizetős pályacsomagok - bizony, az új rész során rengeteg ingyen pályára, és egyéb tartalmakra számíthatunk.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

VI. A Cross-play és annak működése

Az idei év új Call of Duty játékának kétségtelenül az egyik legnagyobb újítása a cross-play. Eddig mindenki azon a platformon játszhatott a játékostársaival, amelyen maga is játszott, az idei évben viszont az Infinity Ward szeretné egyesíteni az összes létező platform játékosait, melyekre megjelenik a játék. (PS4, XONE, PC)

Jogosan teszi fel a kérdést bárki e hír hallatán, miszerint mégis hogyan biztosítják a fejlesztők azt, hogy a platformok közötti játék igazságos legyen, és senki ne induljon hátrányból.

A cross-play a következő módon fog működni:

Input matchmaking alapú lesz, tehát a használt vezérlés alapján (legyen az kontroller, vagy egér + billentyűzet) keres játékosokat a rendszer. Ha kontrolleresek vagyunk, akkor olyan játékosokkal kerülünk egy csapatba, akik szintén kontrollerrel játszanak, akár PC - n is. Ha egérrel és billentyűzettel indulunk csatába, független attól, hogy milyen platformon játszunk, szintén olyan játékosokat keres a játék, akik ugyan azt a vezérlési módot választották, mint mi. Ezzel előzik meg, hogy a kontrolleresekkel szemben a PC - sek előnybe kerüljenek.
(Sajnos a PC-s teljesítménybeli különbözet továbbra is fennáll.)

Fontos megjegyezni azt, hogy konzolokon a játék NATÍVAN támogatja az egeret és billentyűzetet, valamint azt, hogy a cross-play KIKAPCSOLHATÓ funkció.

Az esetben viszont, ha mi kontrolleresek vagyunk, és a csapatunkba hívunk egy olyan játékost, aki PC-s és egér + billentyűzet kombót használ, és így keresünk játékot, akkor vegyes lobby-ba kerülünk.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XIII. A játék különböző előzetesei, és egyéb videók
(időrendi sorrendben a régebbitől az újabbig)

Official Call of Duty®: Modern Warfare® - Reveal Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® | Multiplayer Reveal Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® - Multiplayer Premiere

Call of Duty®: Modern Warfare® | MP Gameplay Premiere Recap

Call of Duty®: Modern Warfare® | 2v2 Alpha Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® | Multiplayer Beta Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® | Multiplayer Beta Trailer Weekend 2

Official Call of Duty®: Modern Warfare® – Story Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® Behind the Scenes Story Trailer

Official Call of Duty®: Modern Warfare® - Becoming Captain Price

Official Call of Duty®: Modern Warfare® - Launch Gameplay Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® - Special Ops Trailer

Official Call of Duty®: Modern Warfare® – PC Trailer

Official Call of Duty®: Modern Warfare® - adidas x Pusha T 'Kingslayer' Ozweego

Official Call of Duty®: Modern Warfare – The Night Vision Home Run

Call of Duty®: Modern Warfare® Official - Season One Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® Official Battle Pass Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® Season 1 | New Functional Weapons: Holger-26 & RAM-7

Official Call of Duty® Modern Warfare® - Season One Refresh

Official Call of Duty®: Modern Warfare® – Shipment Returns

Call of Duty®: Modern Warfare® | Season One Anthem

Official Call of Duty®: Modern Warfare® – Season Two Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare® | Season 2 Battle Pass Trailer

Call of Duty®: Modern Warfare ® Season 2 | New Weapons: Striker 45 & Grau 5.56

The Tomogunchi | Call of Duty®: Modern Warfare®

Call of Duty®: Warzone - Official Trailer

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XII. Különböző előrendelhető/megvásárolható változatok

FONTOS: Magyarországon CSAK a sima fizikai változatok érhetőek el, viszont PC-re NINCS fizikai változat, csak digitális, kivéve a gyűjtői Dark Edition-t! Magyarországon nem kapható továbbá a fizikai Precision Edition!

Az összes elérhető változat régiótól függetlenül:

// Digitális változatok:

Digital Standard

Tartalma:
• Call of Duty: Modern Warfare alapjáték
• Egyedi In-Game Tactical Knife
• Prestige Token Black Ops 4 -ben
• Playable Capt. Price Blackout karakter Black Ops 4 -ben
• XRK Weapon Pack (digitális bónusz)

Elérhető:
• PlayStation 4
• Xbox One
• PC

Operator Edition

Tartalma:
• Call of Duty: Modern Warfare alapjáték
• Egyedi In-Game Tactical Knife
• Prestige Token Black Ops 4 -ben
• Playable Capt. Price Blackout karakter Black Ops 4 -ben
• XRK Weapon Pack (digitális bónusz)
• "All Ghillied Up” Operator Pack
• “Crew Expendable” Operator Pack
• “War Pig” Operator Pack

Elérhető:
• PlayStation 4
• Xbox One
• PC

Operator Enhanced Edition

Tartalma:
• Call of Duty: Modern Warfare alapjáték
• Egyedi In-Game Tactical Knife
• Prestige Token Black Ops 4 -ben
• Playable Capt. Price Blackout karakter Black Ops 4 -ben
• XRK Weapon Pack (digitális bónusz)
• "All Ghillied Up” Operator Pack
• “Crew Expendable” Operator Pack
• “War Pig” Operator Pack
• 3,000 Call of Duty Points

Elérhető:
• PlayStation 4
• Xbox One
• PC

// Fizikai változatok:

Physical Standard

Tartalma:
• Call of Duty: Modern Warfare alapjáték
• Playable Capt. Price Blackout karakter Black Ops 4 -ben

Elérhető:
• PlayStation 4
• Xbox One
• PC

Physical Precision

Tartalma:
• Call of Duty: Modern Warfare alapjáték
• Steelbook
• KontrolFreek Modern Warfare branded Performance Thumbsticks
• KontrolFreek Modern Warfare branded Controller Skin
• Egyedi In-Game Tactical Knife
• "All Ghillied Up” Operator Pack
• “Crew Expendable” Operator Pack
• “War Pig” Operator Pack
• Playable Capt. Price Blackout karakter Black Ops 4 -ben

Elérhető:
• PlayStation 4
• Xbox One

Dark Edition (gyűjtői)

Tartalma:
• Call of Duty: Modern Warfare alapjáték
• Steelbook
• Éjjellátó szemüveg + állvány
• Egyedi In-Game Tactical Knife
• "All Ghillied Up” Operator Pack
• “Crew Expendable” Operator Pack
• “War Pig” Operator Pack
• Playable Capt. Price Blackout karakter Black Ops 4 -ben

Elérhető:
• PlayStation 4
• Xbox One
• PC

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XV. Hivatalos PH! Discord szerver

Hivatalos PH! Discord szerverünkhöz az alábbi linken csatlakozhattok: [link]

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

I. A játékról

"Bravo Six. Going dark."

A Call of Duty: Modern Warfare a 16. Call of Duty játék a mellékjátékokat nem számolva, a Modern Warfare érán belül pedig a negyedik játék, ám nem folytatásként - ez a Modern Warfare minden idők egyik legkedveltebb alszériájának reboot játéka. A first-person shooter széria legújabb darabját ezúttal az Infinity Ward fejlesztette, és az Activision mutatta be 2019. május 30.-án majd adta ki 2019. október 25. -én, PC, Xbox One, és PlayStation 4 platformokra.

Hosszú találgatások sorozata előzte meg az idei rész bejelentését, és szinte mindenhonnan úgy szóltak a pletykák, hogy 2019 -ben újra egy Modern Warfare alcímre hallgató játék jön, arra viszont talán kevesebben számítottak, hogy ez nem egy számozott, Modern Warfare 4 lesz - az új Modern Warfare az egész alszériát újragondoló reboot játék lett, úgy megreformálva az eredeti részeket, hogy közben hű maradjon hozzájuk, különösen az eredeti Call of Duty 4: Modern Warfare-hez.

Az idei Call of Duty: Modern Warfare fogja a széria egyik legikonikusabb karakterét, Captain John Price-t, újragondolva őt, és napjaink világába helyezi. A játék a legkomorabb, legmegrázóbb hangulattal bír az eredeti Modern Warfare / Modern Warfare 2 óta. Igyekszik hűen bemutatni napjaink háborúit, fókuszálva a terrorizmusra.

A fejlesztők úgy nyilatkoztak a játékról, mint egy olyan alkotásról, ami napjaink háborús hírein, eseményein alapul. Ilyen volt szerintük a 2007 -es Call of Duty 4: Modern Warfare is, ám azóta eltelt 12 év. "Akkoriban nemzetek harcoltak egymás ellen saját egyenruhában, a saját nemzetük zászlója alatt - azonban a világ megváltozott, és azóta erről már nincs szó. A háború már nem csak "kint" van. A háború mindenhol ott van. Ott van az udvarunkon, átlagos helyek pillanatok alatt változhatnak háborús övezetekké. A játék azokról az ellenségekről szól, melyek nem viselnek egyenruhát. Mit jelent 2019 -ben ez a két szó, nem csak a játékot illetően: modern hadviselés?" - nyilatkozta Taylor Kurosaki narratív rendező és Jacob Minkoff az egyjátékos mód rendezője.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

VIII. A Trials működése

"Próbáld ki magad gyakorló küldetésekben, és szerezz tapasztalati pontokat!"

A Trials egy új játékmód a Multiplayer játékmódon belül, mely egyedi módon jutalmazza azokat a játékosokat, akik beléptek az Officer Ranks kategóriába a szintlépések során. (Az Officer Ranks rendszerről itt olvashattok.)

A játékmód működése roppant egyszerű:

// Amint a játékos már az Officer Ranks kategóriában lép szintet, a szintlépések során ticket-et kap
// Egy ticket kell ahhoz hogy a játékos részt vegyek a Trial módban
// Egy ticket-el háromszor lehet próbálkozni
// A játékos teljesítményétől függően 1, 2, vagy 3 csillagos értékelést kap
// A csillagok számától függően a játékos tapasztalati pontokat kap jutalmul:
----- 0 csillag: 0 XP
----- 1 csillag: 5000 XP
----- 2 csillag: 7500 XP
----- 3 csillag: 10000 XP

A játékmód életbe lépésekor azok a játékosok, akik már Officer Ranks kategóriában vannak, visszamenőleg megkapják a ticket-eket.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XI. Perkek/fegyver-perkek és működésük

PERK 1

Double Time - Megduplázza a Tactical Sprint sebességét (amikor egy kézbe emeli a karakter a fegyvert), valamint 30%-kal gyorsabb lesz a guggolás közbeni mozgás.

Overkill - Két elsődleges fegyvert használhatsz. Ezek nem lehetnek ugyanazok, a másodlagos fegyverek ilyenkor nem elérhetők.

Scavenger - Holtakból töltényt kapunk (ha dobókés van beállítva lethal eszközként, akkor azt is kapunk).

E.O.D. - Csökkenti a nem Killstreakekből érkező robbanások és a tűz sebzését. Meg lehet hackelni az ellenséges aknákat, Claymore-t, C4-et és Trophy Systemet. (Ha felveszel egy eldobott gránátot, késlelteti a robbanást.)

Cold-Blooded - A gép által irányított automatikus célzó rendszerek nem látnak (Killstreakeknél) és láthatatlan leszel a hőkamerák használatakor. Recon Drone lát, de nem tud megjelölni. Teljes az immunitás a Snapshot Grenade esetén is.

Quick Fix - Ha megölsz valakit, elfoglalsz, illetve megtartasz egy területet, akkor gyorsabban gyógyulsz.

__________________

PERK 2

Restock - 30 másodpercenként újratermelődik a kiválasztott Lethal és Tactical felszerelés. (Dobókésből plusz egy extrát kapunk, a Stim fele annyi idő alatt használható.)

Hardline - Egy öléssel kevesebb kell a Killstreakekhez vagy a Specialist perkekhez.

High Alert - A látásod pulzálni kezd, ha a látókörödön kívül lévő ellenfél rád néz. (Aktiválódik akkor is ha helikopterből, APC-ből, Wheelsonből vagy IAV-ből néz rád valaki.)

Ghost - Nem lát az UAV, a Radar Drone és a Heartbeat Sensor. Tüzeléskor látszódsz a Killstreak radaron, valamint az Adanced UAV is felfedi a helyzeted, de utóbbi nem mutatja azt hogy merre nézel.

Kill Chain - A Killstreak ölés beleszámít a következő Killstreakbe egészen a halálodig. Ez viszont nem segít elérni a Nuke-ot, valamint ha a Killstreaket más játékos (legyen az csapattárs vagy ellenfél) csomagjából (Care Package) veszed ki, akkor nem él a perk.

Pointman - Killstreakeket átalakítja Scorestreakekké, vagyis a csapások az elért pontszámok alapján hívhatók le, nem ölések után. Counter UAV és az UAV használata összesen csak 100 pontot ér streakenként. Az Advanced UAV és a White Phosphorus max 150 pontot adnak. (HALÁLKOR RESETELŐDIK A PONTOZÁS!)

__________________

PERK 3

Tune Up - A Field Upgrade képességek 33%-kal gyorsabban töltődnek.

Amped - Gyorsabb fegyver váltás és rakétavető újratöltés.

Shrapnel - Plusz egy lethal eszközzel indulsz halál után. A robbanásból fakadó sebzés késlelteti az ellenség regenerációját.

Battle Hardened - Csökkenti az ellened használt villanógránát, bénító és EMP hatásokat.

Spotter - Láthatod az ellenséges felszereléseket, field upgrade-eket és killstreakeket a falakon keresztül. Mindezeket megjelölheted társaidnak.

Tracker - Láthatod az ellenséges lábnyomokat, illetve jeleket ott, ahol az ellenfelek meghaltak.

Fegyver Perkek

FMJ - Növeli a kilőtt lőszer becsapódási erejét, ennek köszönhetően vékonyabb falakon át tudunk lőni, valamint a lehelyezhető felszerelések és killstreakek hamarabb elpusztulnak.

Sleight of Hand - Gyorsabb tárazás.

Frangible-Wounding - Ha megsérül az ellenfél (de nem hal meg), akkor az automatikus gyógyulás lassabban indul.

Heavy Hitter - Hosszabb ideig lesz kábult a megütött ellenfél.

Fully Loaded - Maximális lőszerrel indulunk éledés után és a meccs indulásakor.

Burst - Fegyvertől függően (nem mindegyikhez érhető el ez a perk) átállítja a lövés módját rövid, 3-as sorozatlövésre.

Recon - Az ellenfél nevét nagyobb távolságból is láthatjuk.

Mo’Money - Fejlövés esetén extra XP-t kapunk.

Fast Melee - Az ütések gyorsaságát növeli meg.

Frangible-Disabling - Láblövés esetén az ellenfél mozgása lelassul, a Tactical Sprint rövid ideig nem használható.

Presence of Mind - Tovább vissza tudjuk tartani a lélegzetünket.

Fordította: oriic
Javítások és további formázás: GhostPetya

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XVIII. Bug report és felhasználói visszajelzés

Amennyiben hibát vagy egyéb visszajelzést szeretnél tenni a játék fejlesztői felé, azt megteheted erre a linkre kattintva: [link]

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XVII. Prohardver [PH!] klán - Információ és jelentkezés menete itt!

A Season 2 indulása óta lehetőség van a Regiments fül alatt saját klánt létrehozni, melybe platformtól függetlenül csatlakozhat bárki.
Topikgazdaként bátorkodtam létrehozni egy helyi, a topik látogatóinak szóló játékon belüli Prohardver klánt, [PH!] előtaggal.

A közösségteremtésen kívül a Regiments-el tovább járó bónusz az, hogy létrehozható a klántagok által megbeszélt órában egy úgynevezett Happy Hour, mely 2XP szorzót kínál egy teljes órán át akkor, ha legalább 2 klántag együtt játszik.

A JELENTKEZÉS MENETE:

Írj nekem privát üzenetet, melyben írd meg hogy csatlakozni szeretnél a klánba, továbbá jegyezd le az Activision ID-et, PSN ID-d vagy Xbox nicknevedet!

Jelentkezhetsz a topikba írt hozzászólásoddal is, de lehetőség szerint inkább privát üzenetet küldj, ezt könnyebben átlátom. :)

A Regiments fül és a klán kinézete játékon belül:

A jelenleg beállított Happy Hour ideje: magyar idő szerint 19:00-kor! Közös megbeszélés alapján igény szerint megváltoztatom.

A klán clan tag-jének színe: Sárga/Arany. Mivel a Prohardver sárgás színvilággal rendelkezik, ezért a játékbeli clan tag is ebben a színben pompázik.

Hogyan állíthatom be a sárga PH! clan tag-et?

Menj a Barracks fül alatt az Identity pontra. Azon belül választ a Clan Tag opciót, majd válaszd ki a klánunkkal megegyező clan tag-et, avagy egész egyszerűen írd be ezt: PH!
Most lépj ki, állj a Clan Tag opción, és nyomd meg a következő gombot:

PS4-en: Négyzet
Xbox-on: X
PC:-n: R billentyű

Válaszd ki a PH! clan tag-et, ezzel pedig ha jól csináltad, megkaptad a színezést.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

V. A Battle Royale mód - Call of Duty: Warzone

2020. 03. 09. -én hosszas, pletykás időszak után az Activision és az Infinity Ward bejelentette a Modern Warfare mellé fejlesztett, új Battle Royale játékot.

Következzen tehát minden, amit tudnod kell az új játékmódról!

- A térkép: [link]

- A játék/játékmód INGYENES!

- Nem kell PlayStation Plus a játékhoz

- Megjelenést ünneplő Combat Pack jár mindenkinek ingyenesen

- Egyszerre 150 fő játszhat

- A játék osztozik a Modern Warfare-ben elért teljesítménnyel, haladással és Battle Pass-el

- Kezdéskor nem lesz privát meccs opció

- Bemutatkozik a Gulag, avagy az 1v1 respawn rendszer: ez azt jelenti, hogy ha "meghalunk", akkor hadifogolyként a Gulag-ba kerülünk, ahol esélyünk van visszatérni a játékba olyan módon, hogy megnyerünk egy 1v1 meccset (hasonlóan a Gunfight játékmódhoz). Egy esélyünk van, ha ezt elszúrjuk, akkor már csak a csapattársaink "vásárolhatnak" vissza a játékba Buy Station-nél, $4500 dollárért.

- Bemutatkozik a Loadout Drops ellátmány rendszer - előre konfigurálhatunk magunknak 10 fegyver class-t, csakúgy mint a Multiplayer játékmód esetében. A Warzone-ban véletlenszerűen jöhet egy ilyen Loudout ellátmány, melyből ha ügyesen közel tudunk kerülni hozzá, kiválaszthatjuk az előre beállított 10 fegyver class valamelyikét - fontos, hogy ilyenkor a jelenlegi cuccunk az újra cserélődik le

- Az alapértelmezett játékmód a Trios (3 fős squad), és emellett már elérhető a Solo mód is, melyben nevéhez méltóan minden játékos egyedül indul harcba

- A Black Ops 4 Blackout (battle royale) játékmódjával szemben nem lesznek külön szintű páncélok, egyetlen páncéltípus van, melyből egyszerre hármat lehet hordani. Az élet regeneráció automatikus lesz, de ritkán lehet majd találni Stim Shot-ot is, tehát nincs gyógyeszköz keresés és manuális gyógyítás

- A letöltendő fájlméret 18-23 GB körül lesz mindhárom platformon, amennyiben rendelkezünk a Modern Warfare alapjátékkal. Amennyiben nem, úgy 100 GB fölötti letöltésmérettel számolhatunk

- A globális indulás idejéről ezen a képen tájékozódhattok: [kép] Ha rendelkezel a Modern Warfare játékkal akkor magyar idő szerint 16:00-tól, ha nem, 20:00-tól tölthető a Warzone

- Lesz egy úgynevezett Contracts rendszer a játékban, ami azt jelenti, hogy szerte a pályát lesznek összeszedhető tabletek, melyben értelemszerűen egy feladat lesz található, amit ha teljesítünk, XP, Weapon XP, vagy pénz lesz a jutalmunk. Egy másik változata ezeknek a feladatoknak a Bounty névre hallgatnak, ekkor a játék által véletlenszerűen kijelölt ellenfelet kell likvidálnunk, hogy, hogy az ellenfél körülbelüli pozícióját is elárulja a játék

- Az Apex Legends játékhoz hasonló ping rendszert kapunk, mely csapatársainkkal jobb kommunikációt tesz lehetővé

- A Battle Royale mód mellett lesz egy Plunder névre hallgató játékmód is, melyben a cél az, hogy szerte a pályán minél több pénzt szedjünk össze, és teljesítsük a 1 millió dolláros határt. Erre 30 perc áll rendelkezésre, ha nem teljesül semelyik csapat által a határ, az nyer, aki a legtöbb pénzt szedte össze.

- A játékban költőpénz áll majd rendelkezésünkre, melyet folyamatosan gyűjthetünk. Ezekből úgynevezett Buy Station-kön vásárolhatunk különböző eszközöket, melyek segítenek minket a játékban - ilyen például a páncélzat, gázmaszk, ön-élesztő csomag. A pénzt megoszthatjuk társaink között

- Egyedi loot rendszer lesz a játékban. Gyors, a Call of Duty irányvonalának megfelelő rendszert fogunk használni, nem lesz például hátizsákunk, fegyverből eleve kettőt tarthatunk magunknál, egy-egy lethal és tactical eszközt. Nincs lőszer limit sem, és ezeket egyszerűen, feléjük sétálva szedhetjük majd össze

- Ugyan az a Cross-Play rendszer lesz a játékban mint a Modern Warfare-ben, továbbá Cross-Progression is lesz, ami azt jelenti, hogy egységes fejlődésrendszer lesz ami mind a Modern Warfare-ben, mind a Warzone -t illetően közös - tehát a Battle Pass nem kétfelé osztódik, ahogy a szintezés sem

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

II. A Campaign mód

A történet napjainkban játszódik. Reboot játék lévén a történet is a Modern Warfare alszéria három korábbi játékából merít, és ezeket az elemeket mai, modern környezetben helyezi el. A széria legikonikusabb karaktere, Captain Price természetesen újra főszerepet játszik a reboot játék világában.

A játék azt hivatott bemutatni, hogy világunk rohamos fejlődésével a háború, annak fogalma és annak történése miképpen is változik. A történet középpontjában egy veszélyes vegyi fegyver áll, mely Urzikstan (fiktív ország) felé tart, és melyet bár egy CIA SAC/SOG ügynök "Alex" próbál visszaszerezni egy titkos küldetés során a vele társuló Marine Raiders katonák segítségével, ismeretlen ellenség lepi őket meg, a küldetés pedig meghiúsul, a vegyi fegyver pedig terroristák kezébe kerül. A CIA állomásfőnöke, Kate Laswell a brit hadsereg Különleges Légi Szolgálat (SAS - Special Air Service) John Price százados segítségét kéri a vegyianyag visszaszerzésében, és az oroszországi helyzet csökkentésében, a történet pedig ezen a vonalon folytatódik tovább.

14 küldetésen keresztül éljük át virtuálisan napjaink háborúinak borzalmait, melyek filmszerű átvezető jelenetekkel kötődnek össze, és ikonikus európai városokban (UK) és a Közel-Kelet térségeiben is szembeszállunk majd az ellenséggel. A történet kifejezetten úgy lett tervezve, hogy számos ponton visszautal az eredeti Modern Warfare játékokra. A játék ezen része természetesen lineáris.

A Campaign mód különlegessége, hogy bár egyes elemei a történetnek lezárásra kerülnek, a sztorit egyes szálakon folytatja a Spec Ops, a Multiplayer, de különösen a Warzone játékmód. A különböző egymás után következő, limitált idejű Seasonök hozzák el a történet folytatását, kisebb szeletekben.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

III. A Multiplayer mód

Bár a Call of Duty szériáról általánosságban elmondható az, hogy részről részre újdonságokkal lepi meg rajongóit többek közt a Multiplayer módot illetően is, ezek az újdonságok főként kisebb mértékűek, a játék alapelemei mindig fixen maradtak - utóbbiak miatt hozza a játékosokat részről részre vonzó, különleges Call of Duty "hangulatot".

Ugyan az alapokhoz most is ragaszkodtak a készítők, de talán nem túlzás megjegyezni azt, hogy a reboot Modern Warfare hozta el a széria történetében a legtöbb változást, és ez nem csak a régi, rettenetesen sokat foltozott és használt id Tech 3 alapjaira épülő IW Engine lecserélését, és helyette egy vadiúj grafikus motor bevezetését jelenti, (megj.: elvileg az új motor is az IW Engine alapjaira dolgozik, csak sokkal nagyobb mértékben dolgozták át azt), hanem olyan játékelemek, játékmódok bevezetését is, amit eddig még vagy nem láttunk, vagy a rajongói nyomás ellenére nem vezették be korábban.

Az egész játékot átfogó talán legnagyobb újítás az nem más, mint a fizetős DLC-k, a Season Pass eltörlése, és helyettük a folyamatos, teljesen ingyenesen, Season események formájában érkező tartalmak. A főbb tartalmi elemeket nézve ez szezononként több pályát, 2-3 új fegyvert, fegyver tervrajzokat, karakter ruházatokat és több más apróságot jelent. A pályák és a fegyverek, valamint 1-2 apróság tényleg teljesen ingyen érhetőek el mindenki számára, minden mást pedig a Battle Pass rendszerben érhetünk el, melynek van egy ingyenes formája kevesebb tartalommal, illetve egy fizetős része, ebben már lépcsőnként (Tier - egy szezonban 100 lépcső van) szerezhetünk meg újabb és újabb tartalmakat. Ezek mind kozmetikai extrák, aggódnia tehát senkinek nem kell, a játék nem "pay to win", mindenki egyenlő esélyekkel indul a játék részéről.

A másik legnagyobb újdonság a 6v6-nál több fős meccsek megjelenése, illetve a 32v32 főt egymásnak eresztő Ground War játékmód. A koncepció körülbelül az, hogy különböző, kisebb nagyobb pályákat hoztak létre, melyek adott játékosszámra készültek. A 6v6 fős meccsek ugyan továbbra is elsőbbséget élveznek, de léteznek olyan pályák és játékmódok, amikor 8v8, 10v10 fős meccsekben vehetünk részt, illetőleg ott az említett Ground War, ami kifejezetten csak erre a játékmódra létrehozott pályákon játszódik többségében. Ezeken már a széria rajongói által nem ismeretlen járművezetés is van, melyet a Call of Duty: World at War-ban, és részlegesen a Black Ops 4 Blackout battle royale játékmódjában is láthattunk már.
Kisebb újdonság az 1v1/2v2/3v3 fős Gunfight mód, ami kisebb, körökre osztott csatákat jelent, egyfajta "ketrecharcokat".

Újdonság, bár létjogosultsága megkérdőjelezhető a játékba bevezetett, PC és konzol platformok közötti cross-play funkciónak. Értelemszerűen konzolos és PC-s játékosok játszhatnak egymás mellett és ellen, input alapú matchmaking szűrés alapján, ami azt jelenti, hogy a cross-play funkció (mely kikapcsolható) bekapcsolt állapota mellett a rendszer olyan játékosokat keres a meccsünkhöz, akik pont azt a vezérlést használják a játékban, amit mi. Tehát ha kontrollert használunk, akkor kontrolleres játékosokat kapunk, ha egeret és billentyűzetet, akkor pedig az ezt használó játékosok fognak majd velünk játszani. Kivétel az, ha olyan barátot hívunk meg a partynkba, aki tőlünk eltérő vezérlést használ, mert ilyenkor a matchmaking vegyesen keres majd mellénk játékosokat.
A cross-play funkcióval karöltve jön a natív egér és billentyűzet támogatás konzolon. Bár konzoljaink eleve tudják ezt, de sok játék nem, és eddig a Call of Duty széria se tette elérhetővé a funkciót, ez most viszont megváltozott, és talán alapértelmezett lesz a jövőben is.

Az utolsó nagyobb, említésre méltó változás a Gunsmith funkció. Félig hat újdonságnak csak, hiszen az utóbbi idők Call of Duty játékaiban mindig volt fegyverszerkesztés, melyben adott fegyverünk kiegészítőinek saját ízlés szerinti összeválogatását tehettük meg. A Gunsmith gyakorlatilag ezen a funkción csiszol, és mind vizuálisan, mind a tonnányi fegyverkiegészítőket tekintve egy sokkal részletesebb fegyverfejlesztési rendszert kapunk. A fegyvereink most is szintezhetőek, szintenként újabb fegyverkiegészítőt nyitunk meg, egy fegyvernél pedig ezekből kategóriánként 5 fajtát használhatunk egyszerre.

Ezek jelentik a főbb újdonságokat, apróbb változtatások az alábbi linkeken olvashatóak tovább:

- A Trials működése
- A megújult rank rendszer működése (Enlisted/Officer Ranks)

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

IV. A Spec Ops mód

Erről a játékmódról túl sok említésre méltó mondanivaló nincs. A Call of Duty: World at War Zombie játékmódja óta kvázi minden Call of Duty résznek van egy extra, harmadik játékmódja a Campaign és a Multiplayer mellett, ez egy standard lett, minden résznél legalább három játékmóddal lehet számolni. Ez a Modern Warfare szériánál, annak is a második és harmadik részénél a Spec Ops játékmódot jelentette, ami akár egyedül, akár társainkkal karöltve Co-Op-ban végigjátszható, különböző érdekes, sokszor elég nehéz kihívást nyújtva a játékosoknak.

A reboot Modern Warfare-nél talán annyi a fontos változás ebben a játékmódban, hogy közvetlen itt folytatódik a Campaign játékmód sztorivonala, amiben bár a fő szálakat elvágták, mellékszálon a Spec Ops, és a Warzone játékmód kínál plusz izgalmakat.

Az 1 évig PlayStation 4 exkluzív Survival mód is a Spec Ops mód alá sorolódik be, ez a játékmód sem újdonság, a Call of Duty: Modern Warfare 3-ban már játszhattunk vele. A Zombies mód túlélős játékmechanizmusára épült az egész, csak zombik helyett ellenséges katonai erőkkel nézünk szembe.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

XIX. Csalók jelentése

Az alább olvasható útmutató segítségével jelenthetsz olyan játékost, akiről azt feltételezed hogy csalást vagy egyéb hack/mod eszközt alkalmaz a játékban:

1. Multiplayer vagy Warzone menün belül keresd meg a Social fült
-------> Y (Xbox) / (PlayStation) / PC-n kattints a Social fülre

2. Válaszd ki a Recent Players opciót

3. Állj rá a játékosra akit jelenteni szeretnél, és nyomj A (Xbox) vagy X (PlayStation) gombot, PC-n kattints a játékosra

4. Válaszd a Report Player opciót

5. Válaszd ki a jelentés okát

Figyelem: ha olyan játékost szeretnél jelenteni, aki a barátlistádon van, töröld őt a barátlistádról is!

A jelentéseket a megfelelő csapat nagyon komolyan veszi, és értékeli a csaló játékosokra irányuló jelzéseket. A jelentések ellenőrzésre kerülnek, és szükség esetén megteszik a megfelelő lépéseket. Titoktartás miatt viszont nem közlik senkivel, a jelentővel sem a válaszlépést a jelentésre.

[ Szerkesztve ]

üzenetek