Call of Duty: Modern Warfare II (2022) összefoglaló segédtopik - Logoszféra fórum

üzenetek

hozzászólások


KaitouP
(veterán)
Blog

A Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topik számára, összefoglaló/tartalomjegyzék céljából nyitott segédtopik.


KaitouP
(veterán)
Blog

Téma összefoglaló preview:

Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdést tennél fel!

Az alábbi tartalomjegyzék segítségével informálódhatsz a játékról:

I. Rövid összefoglaló a játékról
II. A Campaign mód
III. A Multiplayer mód
IV. Gunsmith 2.0
V. A különböző megvásárolható kiadások, megjelenési dátum és platformok
VI. A játék előzetesei, és egyéb videók
VII. Konzolos feature-ök
VIII. A játék PC-s gépigénye
IX. Bug report és felhasználói visszajelzés
X. Csalók jelentésének módja

XI. Részletes stat adatok - CoD Tracker
XII. Gyakori kérdések és válaszok
Béta teszt GYIK

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Béta teszt gyakori kérdések és válaszok

1. Hol rendelhetem elő a játék digitális példányát?

A játék már előrendelhető PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One platformokon, továbbá PC-n Battle.neten and Steamen.

2. Van szükségem kódra, hogy részt vehessek a játék béta tesztjének korai hozzáférésében?

Ha a játék digitális példányát rendeled elő, automatikusan regisztrálva vagy a játék béta tesztjének korai hozzáféréséhez. Külön kódra nincs szükség. Amint a korai hozzáférés aktiválódik, tölthető a Béta kliens.

Ha a játék fizikai példányát rendeled elő, egy kódra lesz szükség hogy regisztrálni tudj a béta teszt korai hozzáférésére. Sok esetben a kiskereskedő küld ilyet, ám lehetséges, hogy van olyan üzlet, ahol nem tudnak béta kódot kínálni. Vásárlás előtt tájékozódj az adott üzletben!

3. Hogyan tudom beváltani a korai hozzáféréses kódomat a Béta teszthez?

Menj a callofduty.com/betaredeem weboldalra, lépj be a már létező Activision fiókodba (vagy regisztrálj egyet), és váltsd be a kódodat a kívánt platform megadásával együtt. A Béta teszt kezdete előtt a regisztrált felhasználók kapnak egy tokent, ami azon a platformon váltható csak be, amit megjelöltél a kódbeváltás során.

4. Mit tehetek ha elvesztem/nem találom/nem tudom elolvasni a béta kódomat?

Ebben az esetben vedd fel a kereskedővel kapcsolatot, akinél előrendelted a játékot.

5. Hol ellenőrizhetem a státuszomat a Béta korai hozzáféréséhez?

A callofduty.com/betaredeem oldalán ellenőrizheted, hogy sikerült-e beváltanod a profilodon a kódot.

6. Több konzolos profilom is hozzá van rendelve az Activisionös profilomhoz. Melyik konzolos profilomhoz kapom a kódot?

Ebben az esetben is lehetőség van kiválasztani a korai hozzáférésre való regisztráció során, hogy melyik platformunkon szeretnénk játszani a bétát korai hozzáférésben. Arra a platformra kapod a kódot, amelyiket kiválasztottad regisztrációkor.

7. Mikor kapom meg a tokenem a korai hozzáféréshez?

A tokent emailen kapod a Béta teszt kezdete előtt, illetve annak környékén.

8. Kell rendelkeznem valamilyen előfizetéssel, hogy játszhassak a Bétával?

PlayStation platformon PlayStation Plus előfizetés nem szükséges a Bétához.
Xbox platformon Xbox Live Gold előfizetés nem szükséges a Bétához.
PC-n csak Battle.net vagy Steam regisztráció szükséges a Bétához.

9. Nem rendeltem elő a játékot. Nem is szerezhetek így kódot a korai hozzáféréshez?

Kódot eBay-jen és egyéb kulcsos oldalakon is lehet szerezni. FONTOS: vásárlás előtt legyél körültekintő, többször is ellenőrizd a sellert és az oldalt, nehogy csalás áldozata legyél!

A topikban az ilyen eladók linkelése nem tiltott, de a reflinkek igen!

10. Hogyan kapcsolhatom be a 120 fps funkciót PlayStationön?

A funkció csak akkor fog működni, ha a megjelenítőd képes rá. A funkció engedélyezéséhez kövesd az utasításokat a linken: [link]

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A különböző megvásárolható kiadások, megjelenési dátum és platformok

A játék október 28-án jelenik meg a következő plaformokra: PlayStation 4/5, Xbox One / Series X & S, Steam és Battle.net.
Fontos tudni, hogy az előző generációs konzolokra csak Cross-gen Bundle-ben lehet megvásárolni a játékot. Ezúttal is lesz többfajta digitális extrát tartalmazó kiadás Vault Edition néven. További fontos információ, hogy a játék ára általánosan drágul.

Az alábbi táblázat összefoglalja a megvásárolható kiadásokat az adott platformokon:

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Rövid összefoglaló a játékról

2022. június 8-án leleplezésre került a hivatalos World Gameplay Reveal Trailerrel a sokat pletykált, de az előző rész sikerességéből adódóan abszolút nem meglepő Call of Duty: Modern Warfare II.
Az ütős bemutatót egy nappal később egy single player gameplay kísérte, demózva, hogy a folytatás az előd kvalitásait viszi tovább, szebb grafikával, és jól hallhatóan megújult hangzással.

A Call of Duty: Modern Warfare II nem a 2009-es eredeti Modern Warfare II újragondolása, hanem a reboot Modern Warfare folytatása.
Az előző rész végén Captain Price megalakítja a Task Force 141 különleges alakulatot. A MW II 3 évvel ezután kapja fel a fonalat, amikor a Task Force 141 már világszerte tevékenykedik. Bár a sztoriról egyelőre keveset tudunk, annyit viszont biztosan, hogy a történet egy amerikai csapás után indul, ami megöl egy külföldi tábornokot, melynek nemzete bosszúért kiállt, a TF 141 pedig a Mexikói Különleges Erőkkel kell, hogy összedolgozzon, hogy megállítsák a fenyegetést.
Olyan karakterek térnek vissza, mint Captain Price, Kyle 'Gaz' Garrick, John 'Soap' MacTavish, Simon 'Ghost' Riley, és Kate Laswell.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Gyakori kérdések és válaszok

Előrendelői információk:

Kérdés: PC-n ismételten csak a Battle.neten keresztül vehetem meg és játszhatom a játékot?
Válasz: Nem, a széria visszatér Steamre is, így a játék ott is megvásárolható és játszható.

Kérdés: Fizikai kiadást rendeltem elő a játékból. Én is előbb játszhatok a kampánnyal?
Válasz: Nem. Előbb a játék kampány módjával csak azok a játékosok játszhatnak, akik a játék digitális változatát rendelték elő.

Kérdés: Mikor játszhatok legkorábban a kampánnyal, ha digitális példányt rendeltem elő?
Válasz: Október 20-án este 19 órától. Bővebb tudnivalók a linken: [link]

Technikai jellegű kérdések:

Kérdés: PC-n játszom. A már meglévő CoD pontjaim megmaradnak a Modern Warfare II-ben is?
Válasz: Igen, a CoD pontjaid megmaradnak, de csak akkor, ha a Modern Warfare II-t is Battle.neten veszed meg. Ha a játékot ezúttal Steamre vennéd meg, akkor oda nem viheted át a CoD pontjaidat.

Kérdés: Mi a játék gépigénye?
Válasz: Itt találsz róla információt.

Campaign módot érintő kérdések:


Kérdés: Milyen hosszú a játék kampánya?
Válasz: Nehézségtől függően 6-10 óra.

Kérdés: Hány küldetés van a kampányban?
Válasz: Összesen 17 küldetés játszható, változó hosszúsággal.

Kérdés: Érdemes megvárnom a játék vége után a legördülő stáblistát?
Válasz: Érdemes. ;) Semmiképpen se nyomd el.

Multiplayert érintő kérdések:

Kérdés: Van cross-progression a játékban?
Válasz: Igen. Bármilyen platformon játszol, és bejelentkezel az általad használt Activision accountoddal, akkor a haladásodat bármelyik platformon betöltheted, és folytathatod. (Például PS5-ön játszottál eddig, de ezentúl PC-n játszanál.)

Kérdés: Lesz Ranked kategória a játékban?
Válasz: Igen, hivatalosan megerősítették, hogy lesznek Ranked meccsek is.

Spec Ops/Raids/DMZ módokat érintő kérdések:

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

KaitouP
(veterán)
Blog

A megújult Perk rendszer és működése

Az Infinity Ward csavart egy kicsit a játék Multiplayer módját érintő Perk rendszeren, azonban utóbbi valójában egyszerűbben működik, mint amilyennek tűnik.

A Modern Warfare II-ben bevezetett Perk rendszer leginkább az eredeti Modern Warfare trilógia harmadik részében használthoz áll közel.

Create-a-Class, avagy loadout készítésekor egy négy Perkből álló ún. "Perk Package"-et állíthatsz össze. A négy Perkből kettő a "Base Perks" kategóriába esik, amelyek már a kezdés pillanatától aktívak, és azok is maradnak. A másik kettőből 1 "Bonus Perkként", míg további 1 "Ultimate Perkként" kerül az általunk összeállító csomagunkba. Az utóbbi kettő nem aktív a kezdetektől, ezeket folyamatosan kell majd aktiválnod a mérkőzés során.

Alapértelmezetten olyan játékmódokban, amelyek nem "kör-alapúak" (mint például a Search & Destroy) a Bonus Perk 4, az Ultimate Perk 8 perc után aktiválódik az adott mérkőzés során. Ezek az idők lerövidíthetőek úgy, hogy minél több pontot szerzel (tehát minél jobban játszol). Minél jobb vagy, annál hamarabb állnak további "ütőkártyák" a rendelkezésedre.

Amikor létrehozol egy Perk Package-et, három slotból választhatod ki a kívánt Perkeket. A játékban vannak előre létrehozott, játékstílushoz igazított pakkok, de természetesen egyénileg bármilyen csomagot létre lehet hozni.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Gunsmith 2.0

A Modern Warfare (2019) által használt fegyverépítő rendszer visszatér ebben a részben is, ezúttal Gunsmith 2.0 névre keresztelve. A "verziószám" jelzi azt, hogy csavartak, fejlesztettek kicsit a dolgon. Alábbiakban arról olvashatsz, hogy miképpen fog működni a fegyverek személyre szabása.

Bizonyos tekintetben az alapokhoz tér vissza a Gunsmith 2.0 azáltal, hogy egy fegyveren maximum 5 darab kiegészítő használható egy időben. A rendszer azonban mégis egy kicsit komplexebb az eddig látottaknál, az úgynevezett "platformok" bevezetésével.

A platform fícsör keretein belül a fegyverek csoportokba, vagy ha úgy tetszik, "családokba" vannak sorolva. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy családon belül bármelyik fegyvert használva ha feloldasz egy kiegészítőt, akkor az a kiegészítő azonnal használhatóvá válik a családon belüli fegyvereken.

Emellé tartozik egy vadiúj kiegészítő-kategória, ami a "Receiver" névre hallgat. Ez a valóságban is a fegyverek egy fontos része, egészen pontosan annak a váza, vázszerkezete, melyen belül helyezkednek el olyan komponensek, mint például az elsütőszerkezet. A fegyver fejlesztése során több ilyen vázszerkezet lesz feloldható. Az említett Receiver önmagában változtatja meg a fegyver jellegét, kategóriáját úgy, hogy továbbra is az azonos fegyver platformon belül marad.

Példának okáért nézzük a Tempus Armaments’ M4 Weapons Platformot: ez magában foglalja az alap M4 és M16 assault rifle-t, az 556 Icarus LMG-t, az FTac Racon battle rifle-t és az FSS Hurricane SMG-t. A Receiverek, avagy a vázszerkezetek megváltoztatásával az alap fegyver jellege változik meg, kvázi egy új fegyverré alakul át, és merőben megváltoznak a tulajdonságai ahhoz mérten, hogy melyik kategóriába (LMG, SMG, stb.) sorolódik.

Két típusú kiegészítő-csoportot különböztetünk meg: fegyver platform (család) specifikus, és univerzális. A fegyver platform specifikusok közé tartozik a Receiver, Barrel, Magazine, Stock és Rear Grip, míg az univerzálisok közé a Muzzle, Underbarrel, Ammunition, Laser és Optic.

A Gunsmith 2.0 rendszer az ismertetettek fényében azzal az előnnyel jár, hogy a játékosnak nem kell minden fegyvert a maximális szintre fejlesztenie ahhoz, hogy elérje a legjobb kiegészítőket, hiszen elég lesz csak egyszer megtenni ezt.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

RICOCHET anti-cheat rendszer

A játék tisztaságát és csaló-mentességét a RICOCHET anti-cheat rendszer biztosítja ezúttal is, már a megjelenés napjától. Az anti-cheat rendszerben a tavalyi debütálása óta további fejlesztéseket eszközöltek, melyeknek köszönhetően még csaló-biztosabb szórakozást ígérnek a rendszer fejlesztői. Lássuk, milyen fejlesztésekről van tehát szó!

Játékon belüli mitigáció:

A RICOCHET rendszer mitigációs (csökkentő, enyhítő) technikákkal is keresztbe a csalóknak. Ilyen például a Damage Shield, amivel a Vanguard és Warzone játékosok tavaly december óta már találkozhattak. A megnevezett technika a csaló hatékonyságát, alkalmazott fegyvereinek az erősségét nerfeli zéróra, miközben a rendszer adatokat gyűjt arról, hogy milyen csalást és hogyan alkalmaz használója. A Damage Shieldnek köszönhetően a csaló nem tudja megsebezni a becsületes játékosokat, míg azok viszont igen őt. A csalókat olyan további mitigációs technikák is hatástalanítják, mint a Cloaking és Disarming.

Szerver és kliens:

A Call of Duty játékok számos fejlesztőivel együttműködik a Team RICOCHET abban, hogy közösen alakítsák a játék kliensének és a szerver egymással való kommunikációját, és egyes folyamatokat szerver-oldalon is működtetnek majd, hogy hatékonyabbá tegyék a csalók szűrését.

Kernel-szintű illesztőprogram frissítések:

A RICOCHET PC-és kernel-szintű illesztőprogramja egy nagyobb frissítést fog kapni a Modern Warfare II megjelenésére, ami biztosítja a jövőben azt, hogy az anti-cheat rendszer lépést tartson az újabbnál újabb csalások megjelenésével. Ennek köszönhetően amellett, hogy a rendszer folyamatosan adatokat gyűjt az alkalmazott csalásokról, de a folyamatos fejlődés miatt soha nem avul el.

Fontos megjegyezni, hogy a RICOCHET csak PC-én működik, azonban a konzolos játékosok is profitálnak a hatékonyságából, ha cross-play játszanak PC-és játékosokkal. A dolog érthető, hiszen a zárt rendszernek köszönhetően a konzolokon való szoftveres csalás nagyon ritka, és ha valaki mégis ilyesmihez folyamodna, az súlyos következményekkel jár, nem csak a játékra nézve.

A RICOCHET hatékonyságát annak fejlesztői azzal igazolják, hogy a Modern Warfare II bétája alatt több mint 20.000 bant osztott ki a rendszer. Ezeknek a személyeknek a 72%-a esetében a csalás már azelőtt felismerésre került, mielőtt el tudtak volna indítani egy meccset. A Team RICOCHET úgy nyilatkozik, hogy a játékban lévő bugok önmagukban nem váltanak ki bant. Aki bannolva lett, az okkal kapta azt.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A játék PC-s gépigénye

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Információk a játék előtöltésével és az indulással kapcsolatban

A kampány azok számára játszható korábban, akik a játék digitális verzióját vásárolták meg. A kampány előtöltése október 19-én, helyi idő szerint 19 órától indul minden platformon!

● A kampány az előrendelők számára október 20-án, helyi idő szerint 19 órától játszható minden platformon!

● A teljes játék előtöltése a következőképpen alakul (helyi idő szerint):
október 19. 19:00 óra - Xbox
október 20. 13:00 óra - PlayStation
október 26. 19:00 óra - PC


[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A megjelenéskor játszható összes Operator neve, arcképe


[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Elsődleges és másodlagos (lő)fegyverek listája (képekkel)

ELSŐDLEGES FEGYVEREK

Assault Rifle:

● Lachmann-556

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Lachmann & Meer Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Lachmann-762 13. szintje
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

M4

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: M4 Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Egyből elérhető
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

M16

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: M4 Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: 556 Icarus 13. szintje
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: 3-Round Burst/Semi-auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

Kastov-74u

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Kastovia Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Kastov 545 13. szintje
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.45x39 mm

TAQ-56

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Tactique Verte Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: 19. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

STB 556

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Bruen Bullpup Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: 41. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

Kastov 762

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Kastovia Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: 23. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 7.62 Soviet

Kastov 545

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Kastovia Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Kastov 762 10. szintje
Kezdő lőszerméret: 30+60
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.45x39mm

● M13B (Season 1)

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Bruen Ops Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: DMZ játékmódban a Radiation Zone-on belül a Chemist megölése, és az eldobott fegyverének a kivonása.
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

● Chimera/Honey Badger (Season 1)

Osztály: Assault Rifle
Fegyver platform: Bruen Ops Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Ingyenes Season 1 content része
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: .300 Blackout

Battle Rifle:

● FTac Recon

Osztály: Battle Rifle
Fegyver platform: M4 Platform
Alap tár mérete: 10 golyó
Feloldása: M4 10. szintje
Kezdő lőszerméret: 10+50 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto/Full-Auto (állítható)
Kaliber: .458 SOCOM

● Lachmann-762

Osztály: Battle Rifle
Fegyver platform: Lachmann & Meer Platform
Alap tár mérete: 20 golyó
Feloldása: 16. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 20+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto/Full-Auto (állítható)
Kaliber: 7.62 NATO

● TAQ-V

Osztály: Battle Rifle
Fegyver platform: Tactique Verte Platform
Alap tár mérete: 20 golyó
Feloldása: TAQ-56 11. szint
Kezdő lőszerméret: 20+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto/Full-Auto (állítható)
Kaliber: 7.62 NATO

● SO-14

Osztály: Battle Rifle
Fegyver platform: Ordnance Weapon Platform
Alap tár mérete: 20 golyó
Feloldása: EBR-14 12. szint
Kezdő lőszerméret: 20+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto/Full-Auto (állítható)
Kaliber: 7.62 NATO

SMG:

● Lachmann Sub

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: Lachmann & Meer Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Lachmann-556 12. szint
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/3-Round Burst (állítható)
Kaliber: 9mm Parabellum

● FSS Hurricane

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: M4 Platform
Alap tár mérete: 50 golyó
Feloldása: M4 13. szint
Kezdő lőszerméret: 50+100 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.7x28mm

● Fennec 45

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: Fennec Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: 38. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: .45 Auto

● Minibak

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: KastoviaPlatform
Alap tár mérete: 64 golyó
Feloldása: VAZNEV-9K 14. szint
Kezdő lőszerméret: 64+128 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 9mm Makarov

● MX9

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: Bruen Bullpup Platform
Alap tár mérete: 25 golyó
Feloldása: STB 556 13. szint
Kezdő lőszerméret: 25+50 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 9mm Parabellum

● VAZNEV-9K

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: Kastovia Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Kastov-74u 15. szint
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 9mm Parabellum

● PDSW-528

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: Tactique Defense Platform
Alap tár mérete: 50 golyó
Feloldása: 5. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 50+100 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto
Kaliber: 5.7x28mm

● VEL 46

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: LMP Platform
Alap tár mérete: 40 golyó
Feloldása: Kezdésnél elérhető
Kezdő lőszerméret: 40+80 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 4.6x30mm

● BAS-P (Season 1)

Osztály: Submachine Gun
Fegyver platform: Bruen Ops Platform
Alap tár mérete: 30 golyó
Feloldása: Season 1 Battle Pass A6-os szektor teljesítésével
Kezdő lőszerméret: 30+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 9mm Parabellum

Shotgun:

● Lockwood 300

Osztály: Shotgun
Fegyver platform: Lockwood Sport Platform
Alap tár mérete: 2 golyó
Feloldása: 36. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 2+16 golyó
Tüzelési módok: Over-Under Break Action (Semi-Auto)
Kaliber: 12 Gauge

● Bryson 800

Osztály: Shotgun
Fegyver platform: Bryson 800 Series Platform
Alap tár mérete: 8 golyó
Feloldása: Kezdésnél elérhető
Kezdő lőszerméret: 8+16 (multiplayer)
Tüzelési módok: Pump-action
Kaliber: 12 Gauge (Slugs, Dragon's Breath)

● Bryson 890

Osztály: Shotgun
Fegyver platform: Bryson 800 Series Platform
Alap tár mérete: 8 golyó
Feloldása: Bryson 800 16. szint
Kezdő lőszerméret: 8+16 (multiplayer)
Tüzelési módok: Pump-action
Kaliber: 12 Gauge

● Expedite 12

Osztály: Shotgun
Fegyver platform: Expedite Platform
Alap tár mérete: 7 golyó
Feloldása: 9. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 7+21 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto
Kaliber: 12 Gauge

Light Machine Gun (LMG)

● RAAL MG

Osztály: Light Machine Gun
Fegyver platform: RAAL Platform
Alap tár mérete: 75 golyó
Feloldása: 25. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 75+150 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: .338 Norma Mag

● HCR 56

Osztály: Light Machine Gun
Fegyver platform: Bruen Bullpup Platform
Alap tár mérete: 60 golyó
Feloldása: STB 556 20. szint
Kezdő lőszerméret: 60+60 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

● 556 Icarus

Osztály: Light Machine Gun
Fegyver platform: M4 Platform
Alap tár mérete: 75 golyó
Feloldása: M4 18. szint
Kezdő lőszerméret: 75+150 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 5.56 NATO

● RPK

Osztály: Light Machine Gun
Fegyver platform: Kastovia Platform
Alap tár mérete: 75 golyó
Feloldása: Kastov 762 16. szint
Kezdő lőszerméret: 75+75 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto
Kaliber: 7.62 Soviet

● RAPP H

Osztály: Light Machine Gun
Fegyver platform: Lachmann & Meer Platform
Alap tár mérete: 75 golyó
Feloldása: Lachmann-556 16. szint
Kezdő lőszerméret: 75+150 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto/Semi-Auto (állítható)
Kaliber: 7.62 NATO

● SAKIN MG38

Osztály: Light Machine Gun
Fegyver platform: SAKIN MG Platform
Alap tár mérete: 100 golyó
Feloldása: Kezdésnél elérhető
Kezdő lőszerméret: 100+200 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto
Kaliber: 7.62 NATO

Marksman Rifle

● LM-S

Osztály: Marksman Rifle
Fegyver platform: Lachmann & Meer Platform
Alap tár mérete: 10 golyó
Feloldása: Lachmann-762 17. szint
Kezdő lőszerméret: 10+20 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto
Kaliber: 7.62 NATO

● SP-R 208

Osztály: Marksman Rifle
Fegyver platform: Bryson Long Rifle Platform
Alap tár mérete: 5 golyó
Feloldása: 8. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 5+10 (multiplayer)
Tüzelési módok: Bolt-action
Kaliber: 7.62 NATO

● EBR-14

Osztály: Marksman Rifle
Fegyver platform: Ordnance Weapon Platform
Alap tár mérete: 10 golyó
Feloldása: Kezdésnél elérhető
Kezdő lőszerméret: 10+20 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto
Kaliber: 7.62 NATO

● SA-B 50

Osztály: Marksman Rifle
Fegyver platform: Bryson Long Rifle Platform
Alap tár mérete: 10 golyó
Feloldása: SP-R 208 13. szint
Kezdő lőszerméret: 10+20 (multiplayer)
Tüzelési módok: Bolt-action
Kaliber: .308 Win

● Lockwood MK2

Osztály: Marksman Rifle
Fegyver platform: Mark 2 Platform
Alap tár mérete: 6 golyó
Feloldása: 28. szint
Kezdő lőszerméret: 6+12 (multiplayer)
Tüzelési módok: Lever-action
Kaliber: .45-70 Government

● TAQ-M

Osztály: Marksman Rifle
Fegyver platform: Tactique Verte Platform
Alap tár mérete: 10 golyó
Feloldása: TAQ-56 20. szint
Kezdő lőszerméret: 10+30 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi Auto
Kaliber: 6.5 Creedmoor

Sniper Rifle:

● MCPR-300

Osztály: Sniper Rifle
Fegyver platform: MRBA Platform
Alap tár mérete: 10 golyó
Feloldása: Kezdésnél elérhető
Kezdő lőszerméret: 10+20 (multiplayer)
Tüzelési módok: Bolt-action
Kaliber: .300 Norma Mag

● Signal 50

Osztály: Sniper Rifle
Fegyver platform: Signal Platform
Alap tár mérete: 5 golyó
Feloldása: 44. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 5+10 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto
Kaliber: .50 Cal

● LA-B 330

Osztály: Sniper Rifle
Fegyver platform: Bryson Long Rifle Platform
Alap tár mérete: 5 golyó
Feloldása: SA-B 50 16. szint
Kezdő lőszerméret: 5+10 (multiplayer)
Tüzelési módok: Bolt-action
Kaliber: .300 Win

● SP-X 80

Osztály: Sniper Rifle
Fegyver platform: Bryson Long Rifle Platform
Alap tár mérete: 5 golyó
Feloldása: LA-B 330 17. szint
Kezdő lőszerméret: 5+10 (multiplayer)
Tüzelési módok: Bolt-action
Kaliber: .300 Win

● Victus XMR (Season 1)

Osztály: Sniper Rifle
Fegyver platform: Imperatorium Platform
Alap tár mérete: 5 golyó
Feloldása: Season 1 Battle Pass A7-es szektor teljesítésével
Kezdő lőszerméret: 5+10 (multiplayer)
Tüzelési módok: Bolt-action
Kaliber: .50 BMG

Melee (elsődleges):

● Riot Shield (Mastery Rank 37. szint)

MÁSODLAGOS FEGYVEREK

Handgun:

● X12

Osztály: Handgun
Fegyver platform: XRK Platform
Alap tár mérete: 17 golyó
Feloldása: 31. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 17+34 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto
Kaliber: 9mm Parabellum

● X13 Auto

Osztály: Handgun
Fegyver platform: XRK Platform
Alap tár mérete: 17 golyó
Feloldása: 31. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 17+34 (multiplayer)
Tüzelési módok: Full-Auto
Kaliber: 9mm Parabellum

● .50 GS

Osztály: Handgun
Fegyver platform: Sakin G Series Platform
Alap tár mérete: 7 golyó
Feloldása: 13. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 7+14 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto
Kaliber: .50 Pistol

● P890

Osztály: Handgun
Fegyver platform: Bruen 890 Platform
Alap tár mérete: 8 golyó
Feloldása: Kezdésnél elérhető
Kezdő lőszerméret: 8+16 (multiplayer)
Tüzelési módok: Semi-Auto
Kaliber: .45 Auto

● Basilisk

Osztály: Handgun
Fegyver platform: Basilisk 500 Platform
Alap tár mérete: 5 golyó
Feloldása: 39. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 5+20 (multiplayer)
Tüzelési módok: Double-Action (Semi-Auto)
Kaliber: .500 Magnum

Launcher

● RPG 7

Osztály: Launcher
Alap tár mérete: 1 rakéta
Feloldása: 32. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 1+1 (multiplayer)
Tüzelési módok: Single-shot

● Strela-P

Osztály: Launcher
Alap tár mérete: 1 rakéta
Feloldása: 14. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 1+1 (multiplayer)
Tüzelési módok: Single-shot

● PILA

Osztály: Launcher
Alap tár mérete: 1 rakéta
Feloldása: Kezdésnél elérhető
Kezdő lőszerméret: 1+1 (multiplayer)
Tüzelési módok: Single-shot (lock-on vagy dumb fire)

● JOKR

Osztály: Launcher
Alap tár mérete: 1 rakéta
Feloldása: 24. Mastery Rank szint
Kezdő lőszerméret: 1+1 (multiplayer)
Tüzelési módok: Single-shot (lock-on járművön vagy területen)

Melee (másodlagos):

● Combat Knife

Osztály: Melee
Feloldása: 17. Mastery Rank szint

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A Multiplayer módról

A Multiplayer mód tovább viszi a 2019-ben megjelent előd, a Modern Warfare reboot koncepcióját, tökéletesítve azokat. A taktikusabb, realisztikusabb mozgás marad fókuszban, nem mellőzve a gyors játékmenetet, melyet segít a rövid time to kill idő.

Továbbfejlesztett fegyver-testreszebást kínál a Gunsmith 2.0, melyről itt olvashatsz bővebben. Ennek köszönhetően a fegyverfejlesztés még gördülékenyebb lesz, míg az arzenál csak nőtt: több mint 50 egyedi fegyver áll rendelkezésre, melyekből a vadiúj Weapon Tuning opció által minden eddiginél pontosabban személyre lehet majd szabni.

A fejlesztők újragondoltak olyan mozgási elemeket, mint például a mászás. Mostantól, ha felmászol egy fal tetejéig, lóghatsz rajta és óvatosan átnézhetsz felette, anélkül, hogy teljesen megmutatnád magad az ellenfélnek. Ha van pisztolyod, lőhetsz is az rájuk. Átdolgozásra került a víz szimulációja is, melynek köszönhetően a vízben/ből való lövöldözés minden eddiginél realisztikusabb - a lövedékek a vízben lelassulnak, ezzel kisebb sebzést okozva az ellenfélnek.

Amellett, hogy a 2019-es sikerjáték továbbfejlesztett alapjai fognak visszaköszönni, további újdonságokat is köszönthetünk, például a játékmódokban. Az elmaradhatatlan 6v6-os Team Deathmatch és Domination, valamint a 32v32-es nagyméretű pályákon játszódó Ground War mellett olyan új módok is jönnek, mint például a Knockout és a Prisoner Rescue, valamint a TPS nézetű mód. Az újdonságok mellett nagy figyelmet fordítottak a 6v6 fős meccsek finomhangolására, hogy ezek továbbra is a szériában megszokott gyors tempót biztosítsák.

A jövőben a játékmód a szezonokkal további pályákat és fegyvereket kap majd - tartalmak végeláthatatlan tárházát kínálva ezzel.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A Spec Ops módról

A 2009-es Modern Warfare 2-ben debütált, ikonikus és közönségkedvenc Spec Ops visszatér a Modern Warfare II (2022)-ben! A barátainkkal játszható, AI ellenfelek ellen vívott, objective alapú küldetések a már a játék megjelenésekor játszhatóak lesznek. Megjelenéskor összesen három ilyen misszió lesz játszható, de a játékmód a későbbiekben újakkal bővül majd. Az első 3 küldetés a Warzone 2 fiktív területén, Al Mazrah-ban játszódik, ahogy a sztori egy része is.

Az első három küldetés nevét és rövid leírását alább olvashatod:

Bad Situation
A feladat beszivárogni egy városba az éjszaka közepén, és felkutatni az Al Qatala terrorszervezet által hátrahagyott információkat és bizonyítékokat, mielőtt kivonnák a csapatodat. A lopakodás a túlélés kulcsa."

Vehicle escape
Több SAM löveg akadályozza meg az erősítéseket abban, hogy Al Mazrah-ba jussanak. Egy jármű segítségével kell végighaladni a külváros kanyargós utcáin, hogy megsemmisíteni ezeket az eszközöket; majd elmenekülni a kivonást segítő géphez.

Observatory Defence
Ez a küldetés kifejezetten a túlélő módok rajongóinak készült. Egy obszervatóriumot kell megvédeni a hullámokban érkező ellenfelek egyre erősebb hada ellen. Az sikeres túlélésért körről-körre pénz jár. Két hullám között a játékosok olyan segítségeket vásárolhatnak maguknak, mint a Killstreakek, Self-Revive kitek és páncéllemezek.

A játékosok kifejezetten a Spec Ops játékmódhoz kreált kitek közül választhatnak, melyek az Assault, Medic és Engineer kategóriákat képviselik. Ezek megfelelő megválasztása fontos, hiszen a játékosok egymásra lesznek utalva.

A kitekről alább olvashatsz röviden:

Assault
A készlet a megnövelt páncélzatra fókuszál, melyhez Armor Box Field Upgrade társul. A későbbi szintek gyorsabb Loadout elemhasználatot, megnövelt páncélkapacitást és a ingyenes Stimeket (HP regeneráló) tartalmaznak.

Medic
A készlet a gyorsabb újjáélesztésre fókuszál a Stim Pistol Field Upgrade-del, mellyel távolról lehet azonnali újjáélesztéssel segíteni társainkon. A későbbi szintek tartalmaznak egy ingyenes Bomb Drone-t, a Double Time Perkhez hasonló előnyöket, valamint ingyenes Claymore-okat és páncéltörő aknákat a hátizsákban.

Engineer
A készlet a jobb felszerelés használatra fókuszál a Snapshot Pulse Field Upgrade segítségével, hogy láthatóak legyenek a közeli ellenségek. A későbbi szintek tartalmazzák a Lethal és a Tactical eszközök automatikus újratöltésének képességét az idő múlásával, az extra felszerelés hordozását, valamint a hátizsákba foglalt ingyenes Heartbeat Sensor és Spotter Scope-ot.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A Raids módról

Ez egy vadiúj játékmód, ami a Modern Warfare II-ben debütál először. Megjelenéskor még nem lesz elérhető, a Season 1 Reloaded frissítéssel kerül a játékba 2022. december 14-én.

A Raids egy három fős kooperatív móka lesz, ami csapatmunkára, stratégiai és rejtvényfejtő gondolkodásra készteti a játékosokat, miközben jeleskedniük kell heves harcokban is. Az Activision és az Infinity Ward egyelőre kevés információt osztott meg az újdonsággal kapcsolatban, azt viszont igen, hogy a móddal együtt mutatkozik be a játék új mesterséges intelligenciája, melynek köszönhetően "okos" ellenfeleket ígérnek a fejlesztők.

További hivatalos információ egyelőre nem, azonban nem hivatalos szivárogtatás történt a Raids játékmenetét illetően. E szerint az első küldetés ami jön a játékba, két rejtvény tartalmaz majd - egyet számokkal kapcsolatban, míg egy másik egy vízi útvesztőre fókuszál. A játékosok feladata állítólag egy tengeralattjáró bázisra való beszivárgás lesz, ami a Modern Warfare 2 új vízi mechanikáját emeli ki ezzel a víz alatti játékmenettel.

A szivárogatással az is kierült, hogy az Infinity Ward rengeteg munkát tett az AI fejlesztésébe, ami a puzzle-ök mellett nagyon fontos lesz, és komolyan teszteli majd a játékosok képességeit, különös tekintettel a csapatmunkára.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A DMZ módról

A DMZ egy Escape from Tarkov inspirált, ingyenes (Warzone 2.0-ból is elérhető), csapat/loot kivonásos játékmód lesz, a Warzone 2 térképén, Al Mazrah-on. A pletyka 100 főről szól.

Az AI ellenfelek az említett térkép különböző részeit fogják elfoglalni, a játékosoknak pedig ezeket kell majd megrohamozni, és kipipálni különböző célokat, mint például információszerzés, túszmentés, radioaktív területek átkutatása.

A játékmódról a Raids-hez hasonlóan keveset tudunk. A megjelenését viszont hivatalosan is megerősítették a fejlesztők, ami november 16-án lesz esedékes, a Warzone 2.0-val együtt.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Rankrendszer - Military Ranks és Persistent Prestige

A Modern Warfare II rankrendszere az 55.-ik szintig a klasszikus receptet követi - 1-től 55-ig ezek a szintek a Military Ranks kategóriába tartoznak. Ezt követően, az 56. szint megnyitása már az első Prestige szintet jelenti. A rankrendszer ezen részén egy kicsit csavart az Infinity Ward.

A játékot mindenki a Military Ranks első szintjén kezdi. Innen egészen az 55-ik szintig lehet fejlődni, mire pedig eljut idáig a játékos, minden fegyvert, extra loadout slotokat, lethal és tactical eszközt, Perket, Field Upgrade-et és Killstreaket felold.

Ezt követően jönnek képbe az első Season kezdetével az új Persistent Prestige szintek. Az első Prestige az 56. szint elérésével indul el.
Az első Season összesen öt Prestige szintet foglal magában, és az alábbiak szerint nyithatóak meg:

Prestige 1: Rank 56 elérésével nyílik meg
Prestige 2: Rank 100 elérésével nyílik meg
Prestige 3: Rank 150 elérésével nyílik meg
Prestige 4: Rank 200 elérésével nyílik meg
Prestige 5: Rank 250 elérésével nyílik meg és ez a maximum szint a Season 01 végéig

A Season 01 végén a játékosok tovább küzdhetnek a maximum szintet jelentő 250. szintig. A rendszer lényege az, hogy a játékosok a saját tempójukban léphessenek szintet, ahogyan jönnek az újabb Seasonök - ezek végével a senki haladása nem resetelődik.

A fejlődés megoszlik a Multiplayer, Spec Ops, Warzone 2.0 és a mobilos Warzone között is, tehát bármit játszol, a pontokat egy kalapba kapod.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A Campaign mód teljesítéséért járó jutalmak

Nem csak az izgalmas története miatt érdemes végigjátszani a Campaign módot, hanem azért is, mert a végigjátszásért az online módokban használható jutalmak is járnak, melyeket az alábbi képen láthatsz:

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Gunsmith 2.0 - Weapon Tuning: Tweakeld a fegyvered a maximumra!

Ha eléred a fegyvered max szintjét (kivételt képeznek azok a fegyverek, amelyek nem szabhatóak testre - rakétavető, kés, stb.) megnyílik a Weapon Tuning opció - egy eszköz, amivel finomhangolhatsz a fegyvereid kiegészítő elemein.

A funkció feloldását követően lesz egy Tune gomb a finomhangolható kiegészítők mellett. A gomb használata elirányít a tuning-képernyőre, melyen látszik az adott kiegészítő statja, két állítható csúszka, és egy radardiagram melyen körbe láthatóak olyan alaptulajdonságok, mint a sebzés, tűzsebesség, hatótáv, pontosság, visszarúgás, mobilitás, kezelhetőség. A radardiagramon az adott kiegészítő statjai - függően attól, hogy értékekkel bírnak - láthatóak, így könnyen leolvasható, hogy adott kiegészítő miben teszi jobbá és rosszabbá a fegyver tulajdonságait. A két csúszka valamilyen irányba való elmozdításával jól látszik a radardiagramon, hogy milyen eredmény várható a módosítással.

Vegyünk egy példát. A fegyvercső esetén is két csúszka található, egy annak súlyára, míg a másik annak hosszúságára. A súlyt szabályozó csúszka hatással van a katona mozgásának a sebességére, és a fegyver visszarúgására. A hosszúságot szabályozó csúszka befolyásolja az ADS (célzás) sebességét, és a sebzési távolságot. Ezeknek a módosítása számos egyedi kombinációt eredményezhet.

A Weapon Tuning a fegyverek személyre szabhatóságának a csúcspontja. A funkció feloldásával mindenki minden eddiginél egyedibb fegyvert hozhat létre, ami igazi game-changer lehet a harcokban.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Camo Challenge-ek

A Call of Duty 4: Modern Warfare óta a széria esszenciális része a Camo-k, avagy a fegyverfestések gyűjtése. Különböző színek, terepminták, klasszikus és formabontó típusok, aranyozott fegyverskinek, drágakővel kirakott megoldások, mozgó festések... számtalan variációval találkozhattunk már. Ez pedig a Modern Warfare II-ben sincs másképp - több mint 180 festés várja, hogy a játékosok megszerezzék őket különböző, a fegyverekhez köthető feladatok teljesítésével.

Ugyanakkor a Modern Warfare II-ben a Camo Challange rendszer jelentősen egyszerűbb lesz, és több jutalmat kínál majd, mint valaha. Ennek a célja az, hogy a játékosok minél hamarabb megszerezhessék a Mastery Camo kategóriába tartozó Gold, Platinum, Omega és egyéb festéseket - hiszen ezek a legvagányabbak.

A festések két kategóriára bonthatóak: Base Camo-k és Mastery Camo-k.

Base Camo: Több mint 180 található belőlük, és továbbiak is jönnek majd a jövőben a különböző Season-ök megjelenésével.

Mastery Camo: Ezek specifikusan az adott fegyvernél oldhatóak fel az után, hogy minden Base Camo-t feloldott a játékos. Négy egyedi dizájn tartozik a kategóriába: Gold, Platinum, Polyatomic, és Orion.

● Gold: Az után szerezhető meg, hogy adott fegyvernél minden Base Camo feloldásra került.

●Platinum: Az után szerezhető meg, ha egy fegyverkategóriában minden fegyvernél feloldásra került a Gold Camo.

● Polyatomic: Az után szerezhető meg, ha a Platinum Camo minden, a játék indulásakor fegyvernél (51 fegyver) feloldásra került.

Orion: Ez a Camo egy jutalom, melyet akkor kap meg a játékos, ha a Polyatomic Camo minden, a játék indulásakor fegyvernél (51 fegyver) feloldásra került.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Útmutató a Camo-k megszerzéséhez

1. lépés: Teljesítsd a Base Camo kihívásokat, és szerezd meg az Universal Camo-kat minden fegyverhez

A Call of Duty: Modern Warfare (2019)-ben minden fegyverhez legfeljebb 10 Base Camo kihívás tartozott. Ezek teljesítése mind a 100 Base Camo-t feloldotta, de csak az adott fegyverhez, és minden Base Camo minden fegyveren ugyanaz volt.

A Modern Warfare II-ben a Base Camo Challenge rendszer fegyverenként egy és négy közötti kihívást kínál, és minden kihívás egy új Camo-t old fel, amelyet minden fegyveren használhatsz. Csak az induló fegyverek listájával együtt több mint 180 egyedi Camo-t lehet majd megszerezni a megjelenéskor.

Minden személyre szabható fegyver - vagyis olyan fegyver, amelyhez kiegészíők tartoznak - négy Base Camo Challenge-el rendelkezik: Az első egy alap Kill Count kihívás, amely a fegyver feloldását követően azonnal elérhető. A másik három a fegyver meghatározott szintjein oldható fel, nagyjából harmadolva a maximális szintig.

Megjegyzés: Egyiknek sincs konkrét felszerelési követelménye, így bármilyen konfigurációval teljesítheted őket, amit csak jónak látsz. Azonban előfordulhat, hogy bizonyos felszereléskombinációkat hatékonyabbnak találsz a kihívások teljesítésében, mint másokat.

Az M4 például a következő Base Camo kihívásokkal rendelkezik:

Szerezz [XY] ölést az M4-gyel. Feloldja az [XY] Camo-t.
Szerezz [XY] vagy több ölést az M4-gyel a fegyver [XY] alkalommal történő újratárazása nélkül. Feloldja az [XY] Camo-t. (A kihívás a 7. fegyverszintnél oldódik fel.)
Szerezz [XY] mennyiségű dupla killt az M4-el. Feloldja az [XY] Camo-t. (A kihívás a 13. fegyverszintnél nyílik meg.)
Szerezz [XY] mennyiségű tripla killt az M4-gyel. Feloldja az [XY] Camo-t. (A kihívás a 20. szintű maximális fegyverszintnél nyílik meg.)

Teljesítsd az összes fenti feladatot az M4 Gold Camo Challenge (az első "Mastery" Camo Challenge) feloldásához.

Minden nem személyre szabható fegyverhez - vagyis a tartozékok nélküli fegyverekhez - egy alap Camo tartozik, amelyet az alap Kill Count kihívás teljesítésével lehet feloldani.

Például az RPG-7-nek egy Base Camo kihívása van:

Szerezz [XY] mennyiségű ölést az RPG-7-el. Feloldja a [XY] Camo-t.
Csupán ennek a kihívásnak a teljesítésével feloldható az RPG-7 aranyszínű Camo-ja.

Ez az új Base Camo rendszer az összes megjelenés után érkező fegyverre is vonatkozik. Ha a Gunsmith-en belül személyre szabható a fegyver, akkor egyúttal négy Base Camo kihívással rendelkezik. Ha nem személyre szabható, akkor a fegyver csak egy Base Camo Challenge-el rendelkezik.

Ez technikailag azt jelenti, hogy minden szezonban lesznek új Base Camo-k, amelyeket az összes fegyveren használhatsz, a fegyveren kívül.

Ezzel az új rendszerrel kevesebb kihívás tartozik minden fegyverhez, de összességében több Base Camo van. Ez egyúttal gyorsabb módja annak, hogy minden egyes fegyverhez megszerezzük a vágyott Gold Camo-t.

2. lépés: A Gold Camo feloldása

Amint egy adott fegyveren minden alap kihívást teljesítettél, a három Mastery kihívás közül az első - a Gold - elérhetővé válik.

A Modern Warfare II-ben minden fegyverhez ugyanaz a Gold Camo Challenge tartozik: bizonyos számú (általában két-három) gyilkosság elérése a fegyverrel anélkül, hogy bizonyos alkalommal meghalnál.

Ennek teljesítése feloldja az Gold Camo-t az adott fegyverhez, de csakis ahhoz a fegyverhez.

Ezen a ponton elkezdheted a Weapon Mastery kíhívások teljesítését (lásd lejjebb), de lehet, hogy több fegyveren is fel akarod oldani a Gold Camo-t, hogy a legtöbbet hozd ki a Weapon Mastery-ből.

3. lépés: Fejezz be egy bizonyos számú Gold Camo kihívást minden fegyvernemben, hogy hozzáférj a Platinum Camo kihívásokhoz

A Platinum Camo kihívások meghatározott fegyverkategóriákhoz kapcsolódnak. Akkor válnak elérhetővé, ha egy adott kategórián belül bizonyos számú Gold Camo-t szereztél meg a fegyverek között:

Assault Rifles
Battle Rifles
SMGs
LMGs
Marksman Rifles
Sniper Rifles
Sidearms
Launchers
Melee (elsődleges és másodlagos)

Minden Platinum Camo kihívás ugyanaz a fegyverkategórián belül minden fegyverkategóriában.

A Platinum Camo kihívásokhoz csak az szükséges, hogy teljesíts egy minimális számú Gold Camo kihívást. Ez az adott kategóriában az induláskor az adott kategóriába tartozó fegyverek számával egyenlő.

Más szóval, ha az első Seasonben érkezik egy új Assault Rifle, technikailag "kihagyhatod" az induláskor elérhető Assault Rifle Gold Camo Challenges egyikét, és így is feloldhatod a Platinum Camo Challenge -et a kategóriában.

4. lépés: Fejezz be legalább 51 Platinum Mastery kihívást, hogy hozzáférj a Polyatomic Camo kihívásokhoz

Amint az alap 51 fegyveren feloldottad a Platinum Camo-t, az utolsó Camo Challenge-et is feloldod: Polyatomic.

Ez az utolsó Mastery Camo Challenge, ami az egyes fegyverkategóriákhoz kapcsolódik.

Például: az M4 Polyatomic Camo Challenge-je más, mint az RPG-7 Polyatomic Camo Challenge-je.

Ha teljesíted ezt a kihívást egy fegyveren, akkor feloldod a Polyatomic Camo-t, és ez számít a végső Mastery Camo feloldási követelményeihez - az Orionhoz.

Az Ultimate Mastery Camo: Orion

Amint a Polyatomic Camo feloldódásra kerül az 51 fegyveren - ami lehet az 51 fegyver a megjelenéskor, vagy a megjelenéskor elérhető és a megjelenés utáni szezonokban bevezetett 51 fegyver kombinációja -, minden olyan fegyver, amely Polyatomic Camo-val rendelkezik, automatikusan megkapja az Orion Camo-t.

Ez a hivatalos jele a fegyver Camo kihívások teljesítésének.

Miután eredetileg 51 fegyveren keresztül feloldottad az Orion Camo-t, a Polyatomic Camo megszerzése minden további fegyveren automatikusan megadja az Orion Camo-t is.

Weapon Mastery kihívások

Miután feloldottál egy Mastery Camo-t - Gold, Platinum, Polyatomic és Orion - egy fegyveren, hozzáférést kapsz az adott fegyver Mastery Challenge-éhez.

Minden Weapon Mastery Challenge során meghatározott számú gyilkosságot kell szerezned egy fegyverrel, miközben egy adott Mastery Weapon Camo-t használod a fegyveren.

Például az M4 esetében:

Gold Mastery Challenge: Gold Camo-val a fegyveren: Szerezz 100 killt.
Platinum Mastery Challenge: Szerezz 200 kilt Platinum Camo-val a fegyveren.
Polyatomic Mastery Challenge: Szerezz 300 killt Polyatomic Camo-val a fegyveren.
Orion Mastery Challenge: Szerezz 400 killt Orion Camo-val a fegyveren.
Minden egyes Mastery Challenge teljesítése egy fegyveren új hívókártyát és emblémát ad az adott fegyverhez. Mind a négy Mastery Challenge teljesítése egy fegyverrel feloldja az adott fegyverhez tartozó Weapon Charmot.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

PlayStation exkluzív multiplayer előnyök

A Modern Warfare II-vel PlayStation platformon játszó játékosok az alábbi, platform-exkluzív előnyöket élvezhetik:

Battle Pass Bundle bónusz:
Azok a PlayStation játékosok, akik Battle Pass Bundle-t vásárolnak, a csomaggal járó 20 tier skip mellé további 5 tier skipet kapnak, ami összesen 25 tier skipet jelent.

Double XP pontok:
A PlayStation játékosok havi 1 alkalommal 24 órás Double XP tokent kapnak ingyen!

Combat Packs:
A PlayStation játékosok exkluzív Combat Packeket kapnak minden Seasonben. Ezek a csomagok Operator skineket, fegyver blueprinteket, emblémákat és egyéb kozmetikai cuccokat kapnak.

PlayStation Party Bonus:
Azok a PlayStation játékosok akik egy party-ban játszanak egymással, 25% bónusz fegyver XP-t kapnak, ami akkor is működik, ha a party-ban vannak olyan cross-platform csapattársak is.

Extra Loadouts
A PlayStation játékosok 2 extra loadout slottal rendelkeznek, hogy még több kedvenc fegyver legyen használatra kész. Elérhető a 4. szint elérése után.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Weapon Platformok - Hogyan szerezz meg minden fegyvert

A játék több mint 50 fegyverrel érkezik alapból, ezek között rengeteg az új Weapon Platform fícsörön belül érhető el. (A Weapon Platformokról IDE KATTINTVA olvashatsz.)

Az alábbiakban komplett listákat és magyarázatot a fegyver platformokkal kapcsolatban, ami érhetővé teszi ezt a rendszert, és ezáltal segít mindegyik fegyvert megszerezni.

Az Infinity Ward újragondolta, hogy hogyan legyenek feloldhatóak a fegyverek: bevezették az új Weapon Platforms funkciót. A Modern Warfare 2 új Weapon Platform funkciója azt jelenti, hogy nem minden fegyvert lehet feloldani egy rank elérésével (ahogy eddig), hanem egy "fegyverfán" keresztül kell haladnod, hogy az összes fegyvert feloldhasd az adott platformon belül.

Például az olyan fegyverek feloldásához, mint az FTAC Recon és az 556 Icarus, legalább a 14. szintet el kell érned az M4-essel. Az M16 feloldásához pedig az 556 Icarusszal kell elérned a 14. szintet.

Bizonyos kiegészítők és camok a Platform teljes egészében elérhetőek lesznek, így sokkal gyorsabbá és könnyebbé válik ezeknek a fegyvereknek a szintlépése.

Alább listák segítenek abban, hogy, milyen ágon szerezhetitek meg a különböző fegyvereket, vagy ha úgy tetszik: az összeset.

Platformon kívüli fegyverek feloldása:

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Season One + Season One Reloaded - kezdő dátum, tartalmak

Season One:

Kezdete: november 16.

Warzone 2.0:
Al-Mazrah térkép
DMZ mód
új Gulag
új járművek (Heavy Chopper, Hummer EV)
új game feature-ök

Modern Warfare II:
Combat Record funkció
Két új map: Shoothouse (6v6), Shipment (6v6)
Új játékmód: Raid
Új Co-Op küldetés: High Ground
CDL Moshpit lista
Új Battle Pass
Új Operator: Zeus, Klaus (szezon közben), Gaz (szezon közben)
Új fegyverek: Bas-P (SMG), Victus XMR (SN), M13B (AR), Chimera (AR - szezon közben)
Modern Warfare FC Event: Messi, Paul Pogba, Neymar Jr. operátorok
További bundle csomagok

Season One Reloaded:
Kezdete: december 14
Újabb közönségkedvenc térkép visszatérése
???

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Ranked Play

Hivatalosan is megerősítésre került, hogy érkezik a Ranked Play a Modern Warfare II-be, méghozzá 2023-ban, a Treyarch jóvoltából. A Ranked Play főleg azoknak szól, akik igazán kompetitív módon mérettetnék meg tudásukat másokkal szemben.

A Ranked Play-ről egyelőre kevés konkrétumot osztott meg a Treyarch, de az alábbiakat biztosra tudhatjuk:

Kompetitív játékmódok
Ranked Skill divíziók
Látható skill értékelések
Top 250 ranglista
Extra jutalmak

További konkrétumokkal a későbbiekben frissül a tájékoztató.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Ellenfelek pingelése - hogyan?

Mind a Modern Warfare 2, mind a Warzone 2.0 rendelkezik a ping funkcióval. A battle royal játékok térhódításával behozott funkció a játékbeli kommunikáció fontos eszközévé vált számos online multiplayer játékban, így a Modern Warfare 2-ben is.

A ping funkciónak köszönhetően egyfajta "jelölést" lehet hagyni az ellenfeleken, vagy például eldobott fegyvereken, melyet látnak csapattársaink, ezáltal hasznos információt átadva nekik.

A menete roppant egyszerű: PlayStation-ön és Xbox-ön a D-pad felfele gombját megnyomva, PC-n az egérgörgővel klikkelve megtörténik a pingelés.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A megújult Battle Pass rendszer és működése

A Battle Pass már régi vendég a Call of Duty franchise-ban, azonban a Modern Warfare 2-re kapott némi ráncfelvarrást, melynek lényege, hogy véget vessenek a lineáris haladásnak, és kicsit a játékos kezébe adják a megszerezhető cuccok sorrendjének meghatározását.

Ahogy a fenti képen is látszik, a Battle Pass jutalmait az említett lineáris rendszer helyett egy új, "multi-sector" térképre helyezték. 20 szektorban 5 item került elosztásra, így jön ki a matek szerint is a szokásos 100 darab reward. Az itemek Battle Pass Tokenekkel oldhatóak fel , melyekért szimplán csak játszani kell.

Minden szektor tartalmaz egy HVT-t, avagy High Value Targetet. Ahogy látható a képen is, a HVT az A1 szektorban lévő fegyber blueprint, mely előtt 4 itemet kell feloldani a szóban forgó blueprint megszerzéséig.

Fontos megjegyezni, hogy mielőtt másik szektorra váltana a játékos, először az éppen aktív szektor összes elemét fel kell oldani. Ugyan "bármerre" lehet ezt követően menni, de azért annyira nem szabad a választás. Például az A1 szektor teljesítése után nem mehetünk a térképen bármelyik tetszőleges szektorra, csak a szomszédosakra, tehát az A2 vagy az A3 szektort választhatjuk.

A Battle Pass teljesítéséhez mind a 100 lépcső teljesítése - vagy ha úgy tetszik, item megszerzése - szükséges. Azok, akik ezt megteszik, különleges jutalomban részesülnek minden szezonban.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Tier 1 Playlists

A játékosok nagyon várták már a Hardcore játékmódot is, ami az ígéret ellenére nem került bele a játékba a megjelenés napján, de végül a Season 1 elhozta sokak örömére. A Tier 1 Playlists névre keresztelt mód alapjairól, lényegéről alább olvashatsz pár sorban.

Az átnevezés ellenére a Tier 1 Playlists szinte ugyan azt kínálja, mint a korábban Hardcore néven futó mód: kevesebb életerő, HUD-ot érintő limitáció, és a baráti tűz is aktív, tehát lelőhetjük társainkat véletlenül, melyért további ismétlődésért retorzió, a meccsből való automatikus kirúgás jár.

Bár a játékmód a fent megnevezett tulajdonságai miatt nehezebb mint a klasszikus módok, emellett előnnyel is jár, például a fegyverek szintjének grindolásában, hiszen a ultra rövid TTK (time to kill) idő miatt a leggyengébb pisztoly is extrém erőssé válik.

A Tier 1 Playlists a PLAY fül alatt, a Multiplayer módok sorában választható ki. Összesen 8 játékmódot tartalmaz, melyek a következők: Team Deathmatch, Domination, Search & Destroy, Hardpoint, Headquarters, Kill Confirmed, Free-for-All, és Control.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Ajánlott kontrolleres beállítások

Inputs:

● Button Layout Preset: Tactical
● Flip L1/R1 with L2/R2: A gyorsabb gomlenyomási sebesség miatt érdemes megcserélni az L1/R1 gombokra
● Stick Layout Preset: Default
● Controller Vibration: Off
● Trigger Effect (PS5 only): Off

Aiming:

● Horizontal Stick Sensitivity: 10 (Magas értéket akkor érdemes állítani, ha az analóg karokon használt magasított Thumbsticks-eket, ha nem, állíts 10-nél kevesebbet.)
Vertical Stick Sensitivity: 10 (Magas értéket akkor érdemes állítani, ha az analóg karokon használt magasított Thumbsticks-eket, ha nem, állíts 10-nél kevesebbet.)
● ADS Sensitivity Multiplier: 0.9

● Sensitivity Multiplier: Third Person: 1.00, Ground Vehicles: 1.00, Air Vehicles: 1.00, Tablet: 1.00
● Verticle Aim Axis: On Foot: Standard, Third Person: Standard, Ground Vehicles: Standard, Air Vehicles: Standard

Gameplay:

● Aim Down Sight Behavior: Hold
● Automatic Sprint: Off
● Equipment Behavior: Hold
● Weapon Mount Activation: ADS + Melee
● Interact/Reload Behavior: Prioritize Reload
● Armor Plate Behavior: Apply One

Advanced:

● Target Aim Assist: On
● Aim Assist Type: Black Ops
● Aim Response Curve Type: Dynamic
● ADS Sens. Multiplier: 1.00
● ADS Sensitivity Transition Timing: Instant
● Custom Sensitivity Per Zoom: Növeld, ha magasabb optical zoomot lassúnak érzed
● Inputs Deadzone:
○ Left Stick Min: 0.00 (Ha driftel a stick, vedd magasabbra)
○Right Stick Min: 0.00 (If stick drift occurs, increase until gone)
○ Left Stick Max: 0.99
○ Right Stick: 0.99
○ L2/R2 Button Deadzones: 0.00

Movement Behaviors:

● Sprint/Tactical Sprint Behavior: Toggle
● Auto Move Forward: Off (Unless Left Stick broken)
● Tactical Sprint Behavior: Single Tap Sprint
● Grounded Mantle: Off
● Automatic Airborne Mantle: Partial
● Automatic Ground Mantle: Off
● Invert Slide and Dive Behavior: Standard
● Plunging Underwater: Movement
● Parachute Auto-Deploy: On
● Sprinting Door Bash: On

Combat Behaviors:

● ADS Stick Swap: Off
● ADS Interruption Behavior: Interrupt
● Weapon Mount Movement Exit: On
● Weapon Mount Exit Delay: Medium
● Depleted Ammo Weapon Switch: On
● Quick C4 Detonation: On

Vehicle Behaviors:

● Vehicle Camera Recenter: Short Delay
● Camera Initial Position: Free Look

Overlays Behavior:

● Scoreboard Behavior: Toggle
● Ping Wheel Delay: Moderate
● Double Tap Danger Ping Delay: Moderate

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Február 15.-vel kezdetét veszi a Season 2, ebből az apropóból pedig alább egy recap arról, hogy mi is várható:

Battle Pass

Az új szezon új Battle Passt, és egyúttal új jutalmakat is jelent. Ez a szezon összesen 20 szektort kínál több mint 100 jutalommal, melyek túlnyomó része igényli a fizetős Battle Pass kiváltását, de természetesen akad teljesen ingyenes jutalom is. Ilyen például az öt új fegyver:
● KV Broadside Shotgun (Sector B4-ben található)
● ISO Hemlock Assault Rifle (Sector B11-ben található)
● Dual Kodachis melee weapon (Sector B13-ban található)
● Crossbow (Path of the Ronin kihívás teljesítésével vagy bundle vásárlásával szerezhető meg)
Tempus Torrent marksman rifle (Szezon közepén jön)

Az ingyenes fegyvereken kívül egyéb kozmetikai cuccokhoz már szükséges lesz megvásárolni a Battle Passt, ami ezúttal is 1.100 CoD Pontba kerül. Aki az első Battle Pass összes jutalmát begyűjtötte, és nem költötte el a kiszedhető CoD Pontokat, "ingyen" veheti meg az új BP-t.

Új pályák és játékmódok
● Dome (6v6) - Igazi klasszikus az eredeti MW3-ból
● Valderas Museum (6v6) - A játék bétája alatt lehetett kipróbálni, jogi okokból máig nem volt játszható
● Zaya Observatory (Battle Map)
● Al Malik International (Battle Map)
● Ashika Island - Warzone 2


A térképek mellett olyan játékmódok is visszatérnek, mint az Infected, Gun Game, Grind, Drop Zone, All or Nothing és a One in the Chamber. Grátisz, hogy a játékosközösség nyomására a Tier 1 játékmódját - ami inkább a 2019-es MW Realism módjára hasonlított - felváltja a szériában jól megszokott Hardcore mód.
Új Operator

Ha új szezon, akkor új karakter: ezúttal a Daniel "Ronin" Shinoda nevű Operator teszi tiszteletét a játékban, de üröm az örömben, hogy a karakter bőrébe csak akkor bújhatnak a játékosok, ha megveszik az új Battle Passt, vagy vásárolnak egy olyan bundle-t, amiben a karakter benne van.

Új Raid epizód

Az előző szezonban bemutatkozott az új Raid játékmód, ami - ahogy a nevéből is következtetni lehet - masszív csapatmunkát igényel. Az új epizód folytatja a Campaign mód történetszálát, és visszatér Price, Farah és Gaz is.

Ranked Play

A korábbi részekben is rendre jelen lévő, még kompetitívebb küzdelmeket ígérő Ranked Play is elindul a második Seasonben, méghozzá a kezdés napján, tehát február 15-én. A játékmód egyedi jutalmakkal is kecsegtet, melyekről és megszerzésükről ITT, az ajánlott loadoutokról pedig ITT olvashattok.

Path of the Ronin Event

A szezon kezdetével egy időben egy új event is várja a játékosokat, ami az új karakterhez, Roninhoz kapcsolódik. Összesen 7 kihívást lehet teljesíteni a Modern Warfare 2-ben és a Warzone 2-ben egyaránt, tetszés szerint. Ilyen például 15 meccs megnyerése multiplayer módban vagy 5 alkalommal a Top 10-ben végzés Warzone 2-ben. Érdemes ezekre odafigyelni, mert az új Crossbow fegyver is az event kihívásainak teljesítésével szerezhető meg.

Perk balansz

Finomhangolást is végeztek a fejlesztők, a Perkeket is átdolgozták kicsit. A Season 2 kezdetével már kevesebb idő kell a Bonus és Ultimate Perkek aktiválásához.
UI frissítés

Sokan kifogásolták a megjelenést követően a kezelőfelületet, így kicsit átdolgozták a UI-t is. A Camo menü elérését könnyebbé tették, ahogy a Social Tabét is. Új My Bundles képernyő került be, és mostantól "quick equippelni" is lehet erről a képernyőről, illetve a Battle Pass és a Store menüpontok alól is. Lesz reticle preview a Store és a Gunsmith menüpontok alól, utóbbit ráadásul tovább csiszolták a logikusabb attachment felszerelés eléréséért. Rovarírtás is történt, ami számos hibát javít, köztük a hanggal kapcsolatos problémákat is.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Március 15-én indul az aktuális Season 2 kiegészítése, a Season 2 Reloaded!

A frissítés új Raid küldetést, Himmelmatt Expo nevű vadiúj 6v6 multiplayer térképet, és egy új fegyvert hoz a Tempus Torrent fantázianevű marksman rifle személyében. A legérdekesebb újítások mellett régi-új játékmódokat is kapunk - ilyen a One in the Chamber, All or Nothing, és a Drop Zone.

A frissítést követően továbbá nerfet kap a KV Broadside nevű shotgun, valamint egy kis hibajavítás is érkezik, ami a hangzást hivatott javítani az ellenfelek jobb hallhatósága érdekében.

A Season 2 Reloaded előzetese megtekinthető a linken: [link]

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Season 3 - kezdő dátum, tartalmak

Ismételten lezárult egy Season, de kezdődik egy új! A harmadik Season április 12-én startol el, magyar idő szerint 19:00 órakor.

Az új szezon a Campaign mód két közönségkedvenc karakterét hozza el nekünk, név szerint Valeria Garzát, avagy alias "El Sin Nombrét", a Las Almas Cartel fejét, és Alejandro Vargast, a Mexikói Különleges Erők speciális alakulatának, a Los Vaqueros vezetőjét, aki egyben szövetséges tagja is a Captain Price vezette Task Force 141-nek.

A két, rendkívül karizmatikus karakter az új Battle Pass része lesz, tehát nem szükséges külön bundle keretein belül megvásárolnunk őket, ha a Battle Passt megvesszük.


(Az FJX Imperium.)

A megszokott módon az új tartalmak új játékszereket, pontosabban fegyvereket is rejtenek. A veterán rajongókkal együtt karikában pisilve tapsikolhattunk a gyönyörtől a szezon bejelentése alatt, ugyanis a széria egyik leghíresebb, és legkedveltebb mesterlövész puskája tér vissza - az eredeti Modern Warfare II-ben debütált Intervention, új, fiktív nevén az FJX Imperium.


(Cronen Squall Battle Rifle)

Ha valakinek a legendás puska visszatérése mégsem okoz örömet, ne csüggedjen, mert egy Cronen Squall névre hallgató Battle Rifle is jön, illetve emellett pisztolyok is, ráadásul kettő, de ezek kilétéről egyelőre nem kaptunk információt.

Ha új Season, akkor új térképek! Kettő 6v6 főre tervezett multiplayer map érkezik Pelayo's Lighthouse és Black Gold, illetve egy 6v6 fős map a szezon közepén Alboran Hatchery, valamint két Battle Map Sattiq Cave Complex és Rohan Oilfields néven.


(Pelayo's Lighthouse, az egyik 6v6 fős MP térkép.)

A pályák tekintetében is nosztalgikus élményben lehet részünk, ugyanis a Sattiq Cave Complex az eredeti Modern Warfare II közönségkedvenc harcszínterét, az Afghant hozza vissza.

Emellett a 2019-es Modern Warfare-ben debütált éjszakai, éjjellátós pálya mintájára érkezik a későbbiekben ilyen map az MW II-re is, de ennek kilétéről és nevéről egyelőre nincs információnk.

A 2019-es Modern Warfare a Gunfight játékmóddal került promózásra, és végtére is egész kellemes szórakozást nyújtott. Az MW II nem tartalmazta ezt a módot a megjelenéskor, de tovább nem kell rá várni, ugyanis a harmadik szezonnal visszatér a Gunfight 4 térképpel. Akit hidegen hagyna, azt talán kicsit megmozgatja az alaposan megfűszerezett, TDM jellegű Cranked, ahol ha egy ölést követően záros időben belül nem ölünk meg újra és újra valakit, egyszerűen felrobbanunk.


(Blacksite, az egyik Gunfight map.)

A második szezon Path of the Ronin eseménye után a harmadik szezon is hoz egy új eseményt, ami a Trophy Hunt nevet kapta. Az event során minden játékos eldob majd trófeákat amikor meghal, függetlenül a játékmódtól. Ezeket a trófeákat ilyen módon, illetve különböző feladatok teljesítésével lehet összegyűjteni, és beváltani őket az Event fül alatt fegyver tervrajzokra, jármű festésekre és még akár Battle Pass Token Tier Skipekre is. Aki elég mennyiségű trófeát be tud váltani, akár exkluzív Operator skinekre is szert tehet.


(Ranked Play jutalmak.)

Emellett a Ranked Play is új jutalmakkal kecsegteti a vállalkozó szelleműeket, bizonyos mennyiségű nyertek meccsek után matricákat, fegyver tervrajzokat, charmokat, töltő képernyőt és fegyver festést lehet szerezni.


(BlackCell - az új Battle Pass csomag)

A korábbi pletykák egy újfajta Battle Pass rendszerről igaznak bizonyultak. A BlackCell névre hallgató tartalom-csomag átveszi a helyét a fizetős Battle Passnek, ám rögtön a legfontosabb információ, hogy csak és kizárólag pénzért lehet megvenni.

Nagyjából 10.000 Forintos összegért az alábbiakat kínálja:

Hozzáférés a teljes Season 3 Battle Pass jutalmakhoz, és 20 Tier Skip (PlayStation platformon 25)
Azonnali 1.100 CoD Points
További 1.400 CoD Points szerezhető a Battle Passben
Új BlackCell Operator, aki animált camo ruházatba van bújtatva
Pro-Tuned Weapon Blueprint, jármű festés, és kivégző mozdulat
Exkluzív BlackCell Sector a Battle Pass térképen, ami egyben alternatív kiindulási pontként is szolgál
A BlackCell szektorral szomszédos Battle Pass szektorok azonnali feloldása
További, csak a BlackCell vásárlók számára elérhető Battle Pass-tartalom: A Season 3 Battle Pass minden Operator Skinnel rendelkező szektorának van egy BlackCell-változata (összesen 12 Skin), amelyet feloldhatsz.

Trailerek: [link] és [link]
BlackCell Trailer: [link]

[ Szerkesztve ]

üzenetek