Call of Duty: Modern Warfare II (2022) összefoglaló segédtopik - Logoszféra fórum

üzenetek

hozzászólások


KaitouP
(veterán)
Blog

Rankrendszer - Military Ranks és Persistent Prestige

A Modern Warfare II rankrendszere az 55.-ik szintig a klasszikus receptet követi - 1-től 55-ig ezek a szintek a Military Ranks kategóriába tartoznak. Ezt követően, az 56. szint megnyitása már az első Prestige szintet jelenti. A rankrendszer ezen részén egy kicsit csavart az Infinity Ward.

A játékot mindenki a Military Ranks első szintjén kezdi. Innen egészen az 55-ik szintig lehet fejlődni, mire pedig eljut idáig a játékos, minden fegyvert, extra loadout slotokat, lethal és tactical eszközt, Perket, Field Upgrade-et és Killstreaket felold.

Ezt követően jönnek képbe az első Season kezdetével az új Persistent Prestige szintek. Az első Prestige az 56. szint elérésével indul el.
Az első Season összesen öt Prestige szintet foglal magában, és az alábbiak szerint nyithatóak meg:

Prestige 1: Rank 56 elérésével nyílik meg
Prestige 2: Rank 100 elérésével nyílik meg
Prestige 3: Rank 150 elérésével nyílik meg
Prestige 4: Rank 200 elérésével nyílik meg
Prestige 5: Rank 250 elérésével nyílik meg és ez a maximum szint a Season 01 végéig

A Season 01 végén a játékosok tovább küzdhetnek a maximum szintet jelentő 250. szintig. A rendszer lényege az, hogy a játékosok a saját tempójukban léphessenek szintet, ahogyan jönnek az újabb Seasonök - ezek végével a senki haladása nem resetelődik.

A fejlődés megoszlik a Multiplayer, Spec Ops, Warzone 2.0 és a mobilos Warzone között is, tehát bármit játszol, a pontokat egy kalapba kapod.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A Campaign mód teljesítéséért járó jutalmak

Nem csak az izgalmas története miatt érdemes végigjátszani a Campaign módot, hanem azért is, mert a végigjátszásért az online módokban használható jutalmak is járnak, melyeket az alábbi képen láthatsz:

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Gunsmith 2.0 - Weapon Tuning: Tweakeld a fegyvered a maximumra!

Ha eléred a fegyvered max szintjét (kivételt képeznek azok a fegyverek, amelyek nem szabhatóak testre - rakétavető, kés, stb.) megnyílik a Weapon Tuning opció - egy eszköz, amivel finomhangolhatsz a fegyvereid kiegészítő elemein.

A funkció feloldását követően lesz egy Tune gomb a finomhangolható kiegészítők mellett. A gomb használata elirányít a tuning-képernyőre, melyen látszik az adott kiegészítő statja, két állítható csúszka, és egy radardiagram melyen körbe láthatóak olyan alaptulajdonságok, mint a sebzés, tűzsebesség, hatótáv, pontosság, visszarúgás, mobilitás, kezelhetőség. A radardiagramon az adott kiegészítő statjai - függően attól, hogy értékekkel bírnak - láthatóak, így könnyen leolvasható, hogy adott kiegészítő miben teszi jobbá és rosszabbá a fegyver tulajdonságait. A két csúszka valamilyen irányba való elmozdításával jól látszik a radardiagramon, hogy milyen eredmény várható a módosítással.

Vegyünk egy példát. A fegyvercső esetén is két csúszka található, egy annak súlyára, míg a másik annak hosszúságára. A súlyt szabályozó csúszka hatással van a katona mozgásának a sebességére, és a fegyver visszarúgására. A hosszúságot szabályozó csúszka befolyásolja az ADS (célzás) sebességét, és a sebzési távolságot. Ezeknek a módosítása számos egyedi kombinációt eredményezhet.

A Weapon Tuning a fegyverek személyre szabhatóságának a csúcspontja. A funkció feloldásával mindenki minden eddiginél egyedibb fegyvert hozhat létre, ami igazi game-changer lehet a harcokban.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Camo Challenge-ek

A Call of Duty 4: Modern Warfare óta a széria esszenciális része a Camo-k, avagy a fegyverfestések gyűjtése. Különböző színek, terepminták, klasszikus és formabontó típusok, aranyozott fegyverskinek, drágakővel kirakott megoldások, mozgó festések... számtalan variációval találkozhattunk már. Ez pedig a Modern Warfare II-ben sincs másképp - több mint 180 festés várja, hogy a játékosok megszerezzék őket különböző, a fegyverekhez köthető feladatok teljesítésével.

Ugyanakkor a Modern Warfare II-ben a Camo Challange rendszer jelentősen egyszerűbb lesz, és több jutalmat kínál majd, mint valaha. Ennek a célja az, hogy a játékosok minél hamarabb megszerezhessék a Mastery Camo kategóriába tartozó Gold, Platinum, Omega és egyéb festéseket - hiszen ezek a legvagányabbak.

A festések két kategóriára bonthatóak: Base Camo-k és Mastery Camo-k.

Base Camo: Több mint 180 található belőlük, és továbbiak is jönnek majd a jövőben a különböző Season-ök megjelenésével.

Mastery Camo: Ezek specifikusan az adott fegyvernél oldhatóak fel az után, hogy minden Base Camo-t feloldott a játékos. Négy egyedi dizájn tartozik a kategóriába: Gold, Platinum, Polyatomic, és Orion.

● Gold: Az után szerezhető meg, hogy adott fegyvernél minden Base Camo feloldásra került.

●Platinum: Az után szerezhető meg, ha egy fegyverkategóriában minden fegyvernél feloldásra került a Gold Camo.

● Polyatomic: Az után szerezhető meg, ha a Platinum Camo minden, a játék indulásakor fegyvernél (51 fegyver) feloldásra került.

Orion: Ez a Camo egy jutalom, melyet akkor kap meg a játékos, ha a Polyatomic Camo minden, a játék indulásakor fegyvernél (51 fegyver) feloldásra került.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Útmutató a Camo-k megszerzéséhez

1. lépés: Teljesítsd a Base Camo kihívásokat, és szerezd meg az Universal Camo-kat minden fegyverhez

A Call of Duty: Modern Warfare (2019)-ben minden fegyverhez legfeljebb 10 Base Camo kihívás tartozott. Ezek teljesítése mind a 100 Base Camo-t feloldotta, de csak az adott fegyverhez, és minden Base Camo minden fegyveren ugyanaz volt.

A Modern Warfare II-ben a Base Camo Challenge rendszer fegyverenként egy és négy közötti kihívást kínál, és minden kihívás egy új Camo-t old fel, amelyet minden fegyveren használhatsz. Csak az induló fegyverek listájával együtt több mint 180 egyedi Camo-t lehet majd megszerezni a megjelenéskor.

Minden személyre szabható fegyver - vagyis olyan fegyver, amelyhez kiegészíők tartoznak - négy Base Camo Challenge-el rendelkezik: Az első egy alap Kill Count kihívás, amely a fegyver feloldását követően azonnal elérhető. A másik három a fegyver meghatározott szintjein oldható fel, nagyjából harmadolva a maximális szintig.

Megjegyzés: Egyiknek sincs konkrét felszerelési követelménye, így bármilyen konfigurációval teljesítheted őket, amit csak jónak látsz. Azonban előfordulhat, hogy bizonyos felszereléskombinációkat hatékonyabbnak találsz a kihívások teljesítésében, mint másokat.

Az M4 például a következő Base Camo kihívásokkal rendelkezik:

Szerezz [XY] ölést az M4-gyel. Feloldja az [XY] Camo-t.
Szerezz [XY] vagy több ölést az M4-gyel a fegyver [XY] alkalommal történő újratárazása nélkül. Feloldja az [XY] Camo-t. (A kihívás a 7. fegyverszintnél oldódik fel.)
Szerezz [XY] mennyiségű dupla killt az M4-el. Feloldja az [XY] Camo-t. (A kihívás a 13. fegyverszintnél nyílik meg.)
Szerezz [XY] mennyiségű tripla killt az M4-gyel. Feloldja az [XY] Camo-t. (A kihívás a 20. szintű maximális fegyverszintnél nyílik meg.)

Teljesítsd az összes fenti feladatot az M4 Gold Camo Challenge (az első "Mastery" Camo Challenge) feloldásához.

Minden nem személyre szabható fegyverhez - vagyis a tartozékok nélküli fegyverekhez - egy alap Camo tartozik, amelyet az alap Kill Count kihívás teljesítésével lehet feloldani.

Például az RPG-7-nek egy Base Camo kihívása van:

Szerezz [XY] mennyiségű ölést az RPG-7-el. Feloldja a [XY] Camo-t.
Csupán ennek a kihívásnak a teljesítésével feloldható az RPG-7 aranyszínű Camo-ja.

Ez az új Base Camo rendszer az összes megjelenés után érkező fegyverre is vonatkozik. Ha a Gunsmith-en belül személyre szabható a fegyver, akkor egyúttal négy Base Camo kihívással rendelkezik. Ha nem személyre szabható, akkor a fegyver csak egy Base Camo Challenge-el rendelkezik.

Ez technikailag azt jelenti, hogy minden szezonban lesznek új Base Camo-k, amelyeket az összes fegyveren használhatsz, a fegyveren kívül.

Ezzel az új rendszerrel kevesebb kihívás tartozik minden fegyverhez, de összességében több Base Camo van. Ez egyúttal gyorsabb módja annak, hogy minden egyes fegyverhez megszerezzük a vágyott Gold Camo-t.

2. lépés: A Gold Camo feloldása

Amint egy adott fegyveren minden alap kihívást teljesítettél, a három Mastery kihívás közül az első - a Gold - elérhetővé válik.

A Modern Warfare II-ben minden fegyverhez ugyanaz a Gold Camo Challenge tartozik: bizonyos számú (általában két-három) gyilkosság elérése a fegyverrel anélkül, hogy bizonyos alkalommal meghalnál.

Ennek teljesítése feloldja az Gold Camo-t az adott fegyverhez, de csakis ahhoz a fegyverhez.

Ezen a ponton elkezdheted a Weapon Mastery kíhívások teljesítését (lásd lejjebb), de lehet, hogy több fegyveren is fel akarod oldani a Gold Camo-t, hogy a legtöbbet hozd ki a Weapon Mastery-ből.

3. lépés: Fejezz be egy bizonyos számú Gold Camo kihívást minden fegyvernemben, hogy hozzáférj a Platinum Camo kihívásokhoz

A Platinum Camo kihívások meghatározott fegyverkategóriákhoz kapcsolódnak. Akkor válnak elérhetővé, ha egy adott kategórián belül bizonyos számú Gold Camo-t szereztél meg a fegyverek között:

Assault Rifles
Battle Rifles
SMGs
LMGs
Marksman Rifles
Sniper Rifles
Sidearms
Launchers
Melee (elsődleges és másodlagos)

Minden Platinum Camo kihívás ugyanaz a fegyverkategórián belül minden fegyverkategóriában.

A Platinum Camo kihívásokhoz csak az szükséges, hogy teljesíts egy minimális számú Gold Camo kihívást. Ez az adott kategóriában az induláskor az adott kategóriába tartozó fegyverek számával egyenlő.

Más szóval, ha az első Seasonben érkezik egy új Assault Rifle, technikailag "kihagyhatod" az induláskor elérhető Assault Rifle Gold Camo Challenges egyikét, és így is feloldhatod a Platinum Camo Challenge -et a kategóriában.

4. lépés: Fejezz be legalább 51 Platinum Mastery kihívást, hogy hozzáférj a Polyatomic Camo kihívásokhoz

Amint az alap 51 fegyveren feloldottad a Platinum Camo-t, az utolsó Camo Challenge-et is feloldod: Polyatomic.

Ez az utolsó Mastery Camo Challenge, ami az egyes fegyverkategóriákhoz kapcsolódik.

Például: az M4 Polyatomic Camo Challenge-je más, mint az RPG-7 Polyatomic Camo Challenge-je.

Ha teljesíted ezt a kihívást egy fegyveren, akkor feloldod a Polyatomic Camo-t, és ez számít a végső Mastery Camo feloldási követelményeihez - az Orionhoz.

Az Ultimate Mastery Camo: Orion

Amint a Polyatomic Camo feloldódásra kerül az 51 fegyveren - ami lehet az 51 fegyver a megjelenéskor, vagy a megjelenéskor elérhető és a megjelenés utáni szezonokban bevezetett 51 fegyver kombinációja -, minden olyan fegyver, amely Polyatomic Camo-val rendelkezik, automatikusan megkapja az Orion Camo-t.

Ez a hivatalos jele a fegyver Camo kihívások teljesítésének.

Miután eredetileg 51 fegyveren keresztül feloldottad az Orion Camo-t, a Polyatomic Camo megszerzése minden további fegyveren automatikusan megadja az Orion Camo-t is.

Weapon Mastery kihívások

Miután feloldottál egy Mastery Camo-t - Gold, Platinum, Polyatomic és Orion - egy fegyveren, hozzáférést kapsz az adott fegyver Mastery Challenge-éhez.

Minden Weapon Mastery Challenge során meghatározott számú gyilkosságot kell szerezned egy fegyverrel, miközben egy adott Mastery Weapon Camo-t használod a fegyveren.

Például az M4 esetében:

Gold Mastery Challenge: Gold Camo-val a fegyveren: Szerezz 100 killt.
Platinum Mastery Challenge: Szerezz 200 kilt Platinum Camo-val a fegyveren.
Polyatomic Mastery Challenge: Szerezz 300 killt Polyatomic Camo-val a fegyveren.
Orion Mastery Challenge: Szerezz 400 killt Orion Camo-val a fegyveren.
Minden egyes Mastery Challenge teljesítése egy fegyveren új hívókártyát és emblémát ad az adott fegyverhez. Mind a négy Mastery Challenge teljesítése egy fegyverrel feloldja az adott fegyverhez tartozó Weapon Charmot.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

PlayStation exkluzív multiplayer előnyök

A Modern Warfare II-vel PlayStation platformon játszó játékosok az alábbi, platform-exkluzív előnyöket élvezhetik:

Battle Pass Bundle bónusz:
Azok a PlayStation játékosok, akik Battle Pass Bundle-t vásárolnak, a csomaggal járó 20 tier skip mellé további 5 tier skipet kapnak, ami összesen 25 tier skipet jelent.

Double XP pontok:
A PlayStation játékosok havi 1 alkalommal 24 órás Double XP tokent kapnak ingyen!

Combat Packs:
A PlayStation játékosok exkluzív Combat Packeket kapnak minden Seasonben. Ezek a csomagok Operator skineket, fegyver blueprinteket, emblémákat és egyéb kozmetikai cuccokat kapnak.

PlayStation Party Bonus:
Azok a PlayStation játékosok akik egy party-ban játszanak egymással, 25% bónusz fegyver XP-t kapnak, ami akkor is működik, ha a party-ban vannak olyan cross-platform csapattársak is.

Extra Loadouts
A PlayStation játékosok 2 extra loadout slottal rendelkeznek, hogy még több kedvenc fegyver legyen használatra kész. Elérhető a 4. szint elérése után.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Weapon Platformok - Hogyan szerezz meg minden fegyvert

A játék több mint 50 fegyverrel érkezik alapból, ezek között rengeteg az új Weapon Platform fícsörön belül érhető el. (A Weapon Platformokról IDE KATTINTVA olvashatsz.)

Az alábbiakban komplett listákat és magyarázatot a fegyver platformokkal kapcsolatban, ami érhetővé teszi ezt a rendszert, és ezáltal segít mindegyik fegyvert megszerezni.

Az Infinity Ward újragondolta, hogy hogyan legyenek feloldhatóak a fegyverek: bevezették az új Weapon Platforms funkciót. A Modern Warfare 2 új Weapon Platform funkciója azt jelenti, hogy nem minden fegyvert lehet feloldani egy rank elérésével (ahogy eddig), hanem egy "fegyverfán" keresztül kell haladnod, hogy az összes fegyvert feloldhasd az adott platformon belül.

Például az olyan fegyverek feloldásához, mint az FTAC Recon és az 556 Icarus, legalább a 14. szintet el kell érned az M4-essel. Az M16 feloldásához pedig az 556 Icarusszal kell elérned a 14. szintet.

Bizonyos kiegészítők és camok a Platform teljes egészében elérhetőek lesznek, így sokkal gyorsabbá és könnyebbé válik ezeknek a fegyvereknek a szintlépése.

Alább listák segítenek abban, hogy, milyen ágon szerezhetitek meg a különböző fegyvereket, vagy ha úgy tetszik: az összeset.

Platformon kívüli fegyverek feloldása:

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Season One + Season One Reloaded - kezdő dátum, tartalmak

Season One:

Kezdete: november 16.

Warzone 2.0:
Al-Mazrah térkép
DMZ mód
új Gulag
új járművek (Heavy Chopper, Hummer EV)
új game feature-ök

Modern Warfare II:
Combat Record funkció
Két új map: Shoothouse (6v6), Shipment (6v6)
Új játékmód: Raid
Új Co-Op küldetés: High Ground
CDL Moshpit lista
Új Battle Pass
Új Operator: Zeus, Klaus (szezon közben), Gaz (szezon közben)
Új fegyverek: Bas-P (SMG), Victus XMR (SN), M13B (AR), Chimera (AR - szezon közben)
Modern Warfare FC Event: Messi, Paul Pogba, Neymar Jr. operátorok
További bundle csomagok

Season One Reloaded:
Kezdete: december 14
Újabb közönségkedvenc térkép visszatérése
???

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Ranked Play

Hivatalosan is megerősítésre került, hogy érkezik a Ranked Play a Modern Warfare II-be, méghozzá 2023-ban, a Treyarch jóvoltából. A Ranked Play főleg azoknak szól, akik igazán kompetitív módon mérettetnék meg tudásukat másokkal szemben.

A Ranked Play-ről egyelőre kevés konkrétumot osztott meg a Treyarch, de az alábbiakat biztosra tudhatjuk:

Kompetitív játékmódok
Ranked Skill divíziók
Látható skill értékelések
Top 250 ranglista
Extra jutalmak

További konkrétumokkal a későbbiekben frissül a tájékoztató.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Ellenfelek pingelése - hogyan?

Mind a Modern Warfare 2, mind a Warzone 2.0 rendelkezik a ping funkcióval. A battle royal játékok térhódításával behozott funkció a játékbeli kommunikáció fontos eszközévé vált számos online multiplayer játékban, így a Modern Warfare 2-ben is.

A ping funkciónak köszönhetően egyfajta "jelölést" lehet hagyni az ellenfeleken, vagy például eldobott fegyvereken, melyet látnak csapattársaink, ezáltal hasznos információt átadva nekik.

A menete roppant egyszerű: PlayStation-ön és Xbox-ön a D-pad felfele gombját megnyomva, PC-n az egérgörgővel klikkelve megtörténik a pingelés.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

A megújult Battle Pass rendszer és működése

A Battle Pass már régi vendég a Call of Duty franchise-ban, azonban a Modern Warfare 2-re kapott némi ráncfelvarrást, melynek lényege, hogy véget vessenek a lineáris haladásnak, és kicsit a játékos kezébe adják a megszerezhető cuccok sorrendjének meghatározását.

Ahogy a fenti képen is látszik, a Battle Pass jutalmait az említett lineáris rendszer helyett egy új, "multi-sector" térképre helyezték. 20 szektorban 5 item került elosztásra, így jön ki a matek szerint is a szokásos 100 darab reward. Az itemek Battle Pass Tokenekkel oldhatóak fel , melyekért szimplán csak játszani kell.

Minden szektor tartalmaz egy HVT-t, avagy High Value Targetet. Ahogy látható a képen is, a HVT az A1 szektorban lévő fegyber blueprint, mely előtt 4 itemet kell feloldani a szóban forgó blueprint megszerzéséig.

Fontos megjegyezni, hogy mielőtt másik szektorra váltana a játékos, először az éppen aktív szektor összes elemét fel kell oldani. Ugyan "bármerre" lehet ezt követően menni, de azért annyira nem szabad a választás. Például az A1 szektor teljesítése után nem mehetünk a térképen bármelyik tetszőleges szektorra, csak a szomszédosakra, tehát az A2 vagy az A3 szektort választhatjuk.

A Battle Pass teljesítéséhez mind a 100 lépcső teljesítése - vagy ha úgy tetszik, item megszerzése - szükséges. Azok, akik ezt megteszik, különleges jutalomban részesülnek minden szezonban.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Tier 1 Playlists

A játékosok nagyon várták már a Hardcore játékmódot is, ami az ígéret ellenére nem került bele a játékba a megjelenés napján, de végül a Season 1 elhozta sokak örömére. A Tier 1 Playlists névre keresztelt mód alapjairól, lényegéről alább olvashatsz pár sorban.

Az átnevezés ellenére a Tier 1 Playlists szinte ugyan azt kínálja, mint a korábban Hardcore néven futó mód: kevesebb életerő, HUD-ot érintő limitáció, és a baráti tűz is aktív, tehát lelőhetjük társainkat véletlenül, melyért további ismétlődésért retorzió, a meccsből való automatikus kirúgás jár.

Bár a játékmód a fent megnevezett tulajdonságai miatt nehezebb mint a klasszikus módok, emellett előnnyel is jár, például a fegyverek szintjének grindolásában, hiszen a ultra rövid TTK (time to kill) idő miatt a leggyengébb pisztoly is extrém erőssé válik.

A Tier 1 Playlists a PLAY fül alatt, a Multiplayer módok sorában választható ki. Összesen 8 játékmódot tartalmaz, melyek a következők: Team Deathmatch, Domination, Search & Destroy, Hardpoint, Headquarters, Kill Confirmed, Free-for-All, és Control.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Ajánlott kontrolleres beállítások

Inputs:

● Button Layout Preset: Tactical
● Flip L1/R1 with L2/R2: A gyorsabb gomlenyomási sebesség miatt érdemes megcserélni az L1/R1 gombokra
● Stick Layout Preset: Default
● Controller Vibration: Off
● Trigger Effect (PS5 only): Off

Aiming:

● Horizontal Stick Sensitivity: 10 (Magas értéket akkor érdemes állítani, ha az analóg karokon használt magasított Thumbsticks-eket, ha nem, állíts 10-nél kevesebbet.)
Vertical Stick Sensitivity: 10 (Magas értéket akkor érdemes állítani, ha az analóg karokon használt magasított Thumbsticks-eket, ha nem, állíts 10-nél kevesebbet.)
● ADS Sensitivity Multiplier: 0.9

● Sensitivity Multiplier: Third Person: 1.00, Ground Vehicles: 1.00, Air Vehicles: 1.00, Tablet: 1.00
● Verticle Aim Axis: On Foot: Standard, Third Person: Standard, Ground Vehicles: Standard, Air Vehicles: Standard

Gameplay:

● Aim Down Sight Behavior: Hold
● Automatic Sprint: Off
● Equipment Behavior: Hold
● Weapon Mount Activation: ADS + Melee
● Interact/Reload Behavior: Prioritize Reload
● Armor Plate Behavior: Apply One

Advanced:

● Target Aim Assist: On
● Aim Assist Type: Black Ops
● Aim Response Curve Type: Dynamic
● ADS Sens. Multiplier: 1.00
● ADS Sensitivity Transition Timing: Instant
● Custom Sensitivity Per Zoom: Növeld, ha magasabb optical zoomot lassúnak érzed
● Inputs Deadzone:
○ Left Stick Min: 0.00 (Ha driftel a stick, vedd magasabbra)
○Right Stick Min: 0.00 (If stick drift occurs, increase until gone)
○ Left Stick Max: 0.99
○ Right Stick: 0.99
○ L2/R2 Button Deadzones: 0.00

Movement Behaviors:

● Sprint/Tactical Sprint Behavior: Toggle
● Auto Move Forward: Off (Unless Left Stick broken)
● Tactical Sprint Behavior: Single Tap Sprint
● Grounded Mantle: Off
● Automatic Airborne Mantle: Partial
● Automatic Ground Mantle: Off
● Invert Slide and Dive Behavior: Standard
● Plunging Underwater: Movement
● Parachute Auto-Deploy: On
● Sprinting Door Bash: On

Combat Behaviors:

● ADS Stick Swap: Off
● ADS Interruption Behavior: Interrupt
● Weapon Mount Movement Exit: On
● Weapon Mount Exit Delay: Medium
● Depleted Ammo Weapon Switch: On
● Quick C4 Detonation: On

Vehicle Behaviors:

● Vehicle Camera Recenter: Short Delay
● Camera Initial Position: Free Look

Overlays Behavior:

● Scoreboard Behavior: Toggle
● Ping Wheel Delay: Moderate
● Double Tap Danger Ping Delay: Moderate

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Február 15.-vel kezdetét veszi a Season 2, ebből az apropóból pedig alább egy recap arról, hogy mi is várható:

Battle Pass

Az új szezon új Battle Passt, és egyúttal új jutalmakat is jelent. Ez a szezon összesen 20 szektort kínál több mint 100 jutalommal, melyek túlnyomó része igényli a fizetős Battle Pass kiváltását, de természetesen akad teljesen ingyenes jutalom is. Ilyen például az öt új fegyver:
● KV Broadside Shotgun (Sector B4-ben található)
● ISO Hemlock Assault Rifle (Sector B11-ben található)
● Dual Kodachis melee weapon (Sector B13-ban található)
● Crossbow (Path of the Ronin kihívás teljesítésével vagy bundle vásárlásával szerezhető meg)
Tempus Torrent marksman rifle (Szezon közepén jön)

Az ingyenes fegyvereken kívül egyéb kozmetikai cuccokhoz már szükséges lesz megvásárolni a Battle Passt, ami ezúttal is 1.100 CoD Pontba kerül. Aki az első Battle Pass összes jutalmát begyűjtötte, és nem költötte el a kiszedhető CoD Pontokat, "ingyen" veheti meg az új BP-t.

Új pályák és játékmódok
● Dome (6v6) - Igazi klasszikus az eredeti MW3-ból
● Valderas Museum (6v6) - A játék bétája alatt lehetett kipróbálni, jogi okokból máig nem volt játszható
● Zaya Observatory (Battle Map)
● Al Malik International (Battle Map)
● Ashika Island - Warzone 2


A térképek mellett olyan játékmódok is visszatérnek, mint az Infected, Gun Game, Grind, Drop Zone, All or Nothing és a One in the Chamber. Grátisz, hogy a játékosközösség nyomására a Tier 1 játékmódját - ami inkább a 2019-es MW Realism módjára hasonlított - felváltja a szériában jól megszokott Hardcore mód.
Új Operator

Ha új szezon, akkor új karakter: ezúttal a Daniel "Ronin" Shinoda nevű Operator teszi tiszteletét a játékban, de üröm az örömben, hogy a karakter bőrébe csak akkor bújhatnak a játékosok, ha megveszik az új Battle Passt, vagy vásárolnak egy olyan bundle-t, amiben a karakter benne van.

Új Raid epizód

Az előző szezonban bemutatkozott az új Raid játékmód, ami - ahogy a nevéből is következtetni lehet - masszív csapatmunkát igényel. Az új epizód folytatja a Campaign mód történetszálát, és visszatér Price, Farah és Gaz is.

Ranked Play

A korábbi részekben is rendre jelen lévő, még kompetitívebb küzdelmeket ígérő Ranked Play is elindul a második Seasonben, méghozzá a kezdés napján, tehát február 15-én. A játékmód egyedi jutalmakkal is kecsegtet, melyekről és megszerzésükről ITT, az ajánlott loadoutokról pedig ITT olvashattok.

Path of the Ronin Event

A szezon kezdetével egy időben egy új event is várja a játékosokat, ami az új karakterhez, Roninhoz kapcsolódik. Összesen 7 kihívást lehet teljesíteni a Modern Warfare 2-ben és a Warzone 2-ben egyaránt, tetszés szerint. Ilyen például 15 meccs megnyerése multiplayer módban vagy 5 alkalommal a Top 10-ben végzés Warzone 2-ben. Érdemes ezekre odafigyelni, mert az új Crossbow fegyver is az event kihívásainak teljesítésével szerezhető meg.

Perk balansz

Finomhangolást is végeztek a fejlesztők, a Perkeket is átdolgozták kicsit. A Season 2 kezdetével már kevesebb idő kell a Bonus és Ultimate Perkek aktiválásához.
UI frissítés

Sokan kifogásolták a megjelenést követően a kezelőfelületet, így kicsit átdolgozták a UI-t is. A Camo menü elérését könnyebbé tették, ahogy a Social Tabét is. Új My Bundles képernyő került be, és mostantól "quick equippelni" is lehet erről a képernyőről, illetve a Battle Pass és a Store menüpontok alól is. Lesz reticle preview a Store és a Gunsmith menüpontok alól, utóbbit ráadásul tovább csiszolták a logikusabb attachment felszerelés eléréséért. Rovarírtás is történt, ami számos hibát javít, köztük a hanggal kapcsolatos problémákat is.

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Március 15-én indul az aktuális Season 2 kiegészítése, a Season 2 Reloaded!

A frissítés új Raid küldetést, Himmelmatt Expo nevű vadiúj 6v6 multiplayer térképet, és egy új fegyvert hoz a Tempus Torrent fantázianevű marksman rifle személyében. A legérdekesebb újítások mellett régi-új játékmódokat is kapunk - ilyen a One in the Chamber, All or Nothing, és a Drop Zone.

A frissítést követően továbbá nerfet kap a KV Broadside nevű shotgun, valamint egy kis hibajavítás is érkezik, ami a hangzást hivatott javítani az ellenfelek jobb hallhatósága érdekében.

A Season 2 Reloaded előzetese megtekinthető a linken: [link]

[ Szerkesztve ]


KaitouP
(veterán)
Blog

Season 3 - kezdő dátum, tartalmak

Ismételten lezárult egy Season, de kezdődik egy új! A harmadik Season április 12-én startol el, magyar idő szerint 19:00 órakor.

Az új szezon a Campaign mód két közönségkedvenc karakterét hozza el nekünk, név szerint Valeria Garzát, avagy alias "El Sin Nombrét", a Las Almas Cartel fejét, és Alejandro Vargast, a Mexikói Különleges Erők speciális alakulatának, a Los Vaqueros vezetőjét, aki egyben szövetséges tagja is a Captain Price vezette Task Force 141-nek.

A két, rendkívül karizmatikus karakter az új Battle Pass része lesz, tehát nem szükséges külön bundle keretein belül megvásárolnunk őket, ha a Battle Passt megvesszük.


(Az FJX Imperium.)

A megszokott módon az új tartalmak új játékszereket, pontosabban fegyvereket is rejtenek. A veterán rajongókkal együtt karikában pisilve tapsikolhattunk a gyönyörtől a szezon bejelentése alatt, ugyanis a széria egyik leghíresebb, és legkedveltebb mesterlövész puskája tér vissza - az eredeti Modern Warfare II-ben debütált Intervention, új, fiktív nevén az FJX Imperium.


(Cronen Squall Battle Rifle)

Ha valakinek a legendás puska visszatérése mégsem okoz örömet, ne csüggedjen, mert egy Cronen Squall névre hallgató Battle Rifle is jön, illetve emellett pisztolyok is, ráadásul kettő, de ezek kilétéről egyelőre nem kaptunk információt.

Ha új Season, akkor új térképek! Kettő 6v6 főre tervezett multiplayer map érkezik Pelayo's Lighthouse és Black Gold, illetve egy 6v6 fős map a szezon közepén Alboran Hatchery, valamint két Battle Map Sattiq Cave Complex és Rohan Oilfields néven.


(Pelayo's Lighthouse, az egyik 6v6 fős MP térkép.)

A pályák tekintetében is nosztalgikus élményben lehet részünk, ugyanis a Sattiq Cave Complex az eredeti Modern Warfare II közönségkedvenc harcszínterét, az Afghant hozza vissza.

Emellett a 2019-es Modern Warfare-ben debütált éjszakai, éjjellátós pálya mintájára érkezik a későbbiekben ilyen map az MW II-re is, de ennek kilétéről és nevéről egyelőre nincs információnk.

A 2019-es Modern Warfare a Gunfight játékmóddal került promózásra, és végtére is egész kellemes szórakozást nyújtott. Az MW II nem tartalmazta ezt a módot a megjelenéskor, de tovább nem kell rá várni, ugyanis a harmadik szezonnal visszatér a Gunfight 4 térképpel. Akit hidegen hagyna, azt talán kicsit megmozgatja az alaposan megfűszerezett, TDM jellegű Cranked, ahol ha egy ölést követően záros időben belül nem ölünk meg újra és újra valakit, egyszerűen felrobbanunk.


(Blacksite, az egyik Gunfight map.)

A második szezon Path of the Ronin eseménye után a harmadik szezon is hoz egy új eseményt, ami a Trophy Hunt nevet kapta. Az event során minden játékos eldob majd trófeákat amikor meghal, függetlenül a játékmódtól. Ezeket a trófeákat ilyen módon, illetve különböző feladatok teljesítésével lehet összegyűjteni, és beváltani őket az Event fül alatt fegyver tervrajzokra, jármű festésekre és még akár Battle Pass Token Tier Skipekre is. Aki elég mennyiségű trófeát be tud váltani, akár exkluzív Operator skinekre is szert tehet.


(Ranked Play jutalmak.)

Emellett a Ranked Play is új jutalmakkal kecsegteti a vállalkozó szelleműeket, bizonyos mennyiségű nyertek meccsek után matricákat, fegyver tervrajzokat, charmokat, töltő képernyőt és fegyver festést lehet szerezni.


(BlackCell - az új Battle Pass csomag)

A korábbi pletykák egy újfajta Battle Pass rendszerről igaznak bizonyultak. A BlackCell névre hallgató tartalom-csomag átveszi a helyét a fizetős Battle Passnek, ám rögtön a legfontosabb információ, hogy csak és kizárólag pénzért lehet megvenni.

Nagyjából 10.000 Forintos összegért az alábbiakat kínálja:

Hozzáférés a teljes Season 3 Battle Pass jutalmakhoz, és 20 Tier Skip (PlayStation platformon 25)
Azonnali 1.100 CoD Points
További 1.400 CoD Points szerezhető a Battle Passben
Új BlackCell Operator, aki animált camo ruházatba van bújtatva
Pro-Tuned Weapon Blueprint, jármű festés, és kivégző mozdulat
Exkluzív BlackCell Sector a Battle Pass térképen, ami egyben alternatív kiindulási pontként is szolgál
A BlackCell szektorral szomszédos Battle Pass szektorok azonnali feloldása
További, csak a BlackCell vásárlók számára elérhető Battle Pass-tartalom: A Season 3 Battle Pass minden Operator Skinnel rendelkező szektorának van egy BlackCell-változata (összesen 12 Skin), amelyet feloldhatsz.

Trailerek: [link] és [link]
BlackCell Trailer: [link]

[ Szerkesztve ]

üzenetek