üzenetek

hozzászólások


ergoGnomik
(tag)

Nézem a második képet és az jut eszembe, hogy senki sem akarhat mást, mint baleset esetén a puha fejtámla/háttámla helyett egy tabletet lefejelni. :DDD


Rigormortiis
(addikt)
Blog

Számomra teljesen off ez a vonal, amiért teljesen elhagyják a manuális kezelőszerveket. Szerencsére más gyártó még gondol ránk is 😁


M..
(csendes tag)

Ha be vagy kötve, képtelenség, hogy megfejeld. Max a kezedet vered bele, az se kellemes az tény.


Mr.Silkó
(veterán)

Nekem is ez volt az első gondolatom. :K


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

A biztonság öv ugye ezért van.


Usgyi
(aktív tag)

Feltéve ha tényleg így fog gyártásba kerülni az autó...


szekra
(őstag)
Blog

Fejtámlába épített kijelző nem újdonság.


Polarstar
(nagyúr)

Hát igen! A VW fejlesztési kérdései és a fogyasztók meghallgatása után jönnek vissza a vakon is használható menűrendszert és minden figyelem-elvonó biz-basz alkalmazás mentes gombok, kapcsolók.
Nem jár egyre az agyunk a keletiekkel!
Szerintem ez a sok tapi izé zsákutca! Engem egy kocsiban piszkosul zavar ez a sok böszme kijelző. A Tesla óriás-tévéje nekem a "No, ezt már nem!"
A kocsi kívül ellenben szép! Kifejezetten ízléses és ragad hozzá a tekintet.


Usgyi
(aktív tag)

Igen, a VW végre meghallotta a vevői szavát és úgy néz ki, hogy nem követi a Tesla példáját. Én még nem vezettem olyan autót amiben legalább 2 hatalmas érintő kijelzőn kell mindent állítani, szerintem éjszakai vezetésnél zavaró.

üzenetek