Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

45 perc gameplay volt a kiválasztottaknak, nem csak 15 perc.

[link]


D.R.O.
(tag)

Nem mondtam hogy ettől rossz lesz a játék, de szerintem jó lenne látni egy fullra drótozott karaktert, a helyi banda színeibe.
De majd meglátjuk. Én már annak is örülök, hogy lesz egy régi szerepjáték megvalósítás és nem jut a CCP féle Vod sorsára.


.LnB
(titán)
Blog

Akkor félreértettem valamit.


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

Kíváncsi vagyok hogy mi ezt mikor kapjuk meg. Jó lenne látni mozgás közben is a játékot végre. :C


.LnB
(titán)
Blog

Nem is igazán értem, hogy ha "nekik" megmutatták, akkor nekünk miért nem? Egyetlen magyarázat az, hogy látszanak félkész dolgok benne. A nagy közönség meg kikezdené ezeket a dolgokat, hiába mondanák, hogy ez még nem a végleges változat.

Ezt ma olvastam a játékkal kapcsolatban. Mint ha egy fogyatékos fogalmazta volna meg:

"nagy részében FPS nézetben fogunk játszani. Az átvezetőknél a kamera kimegy a hátunk mögé, illetve vezetéskor használhatjuk majd az autó háta mögötti kameranézetet is."

Elszomorító, hogy itt tart a magyar gamer újságírás. :((( Ilyen kifejezéseket, hogy lehet már írni?


Redneck
(veterán)
Blog

Sajnos már jó ideje itt tart, elszomorító a helyzet...

"Nem is igazán értem, hogy ha "nekik" megmutatták, akkor nekünk miért nem? Egyetlen magyarázat az, hogy látszanak félkész dolgok benne. A nagy közönség meg kikezdené ezeket a dolgokat, hiába mondanák, hogy ez még nem a végleges változat."

Szerintem is ez az oka. Ha félkész vagy még kidolgozásra/tökéletesítésre váró dolgokat mutogatnának a játékmenetből, utólag kellemetlen helyzetbe kerülhetnének. Mellé még ott van az újdonság tényező. A látottak alapján, elég komplex világot építettek fel, így lehet nem akarják idő előtt ellőni a "wow faktoros" patronokat. :U


kretenallat
(senior tag)

Remeljuk, hogy a parbeszedeket nem o fogja irni...


KaitouP
(veterán)
Blog

Jó lesz ez nagyon, FPS nézetből is nagyon érdekel. :)


k-adi
(nagyúr)

LK
(addikt)

Ha Roach nem is lesz benne, de egy Knight Rider típusú beszélő autót el lehetne képzelni, ami távirányításra odagurul :)
Egyébként, a már eddig is nagy várakozás további fokozására Cyberpunk regények olvasását ajánlom. Van belőlük elég.


Vesa
(veterán)

Nem lesz mellényúlás, sőt! Ez a műfaj FPS nézetből működik. Itt nem kardok meg egyéb közelharci csapkodás van, hanem főként lőfegyverek, ahol sokkal jobban működik az FPS nézet. A világot is sokkal jobban át lehet élni, mert a TPS nézet valójában egy teljesen irreális marhaság, IRL sem látjuk magunkat hátulról. Saját nézőpontunk is belső nézetes, így valósághű, és így van értelme.

Én a W3-at is a TPS nézete, és az ebből fakadó harcrendszer problémái miatt nem tudtam élvezni. Össze-vissza tekereg a karakter, fingom nincs, hova fog csapni a kardjával, nem lehet precíz módon irányítani. A Bethesda féle Falloutok FPS/RPG rendszere a legjobb szvsz, ott is kiválóan működik, és itt is csak ez lesz jó.

A környezetet pedig ugyanúgy látod FPS nézetből is, mint TPS nézetből.

[ Szerkesztve ]


Vesa
(veterán)

?
Sikerült egy 3 évvel ezelőtti hozzászólásra reagálni! :)


k-adi
(nagyúr)

fórum motor hiba


cyberkind
(félisten)

Szerintem az a marhaság ha valaki egy játéknál a valósággal akar jönni, egy szimulátornál oké, de egy ilyennél sose értettem. :D


Vesa
(veterán)

Ok. :) Egyébként csodásak a képek!

cyberkind

Alapvetően szerintem azért, mert egy ilyen játéknál a beleélési faktort nagyban javítja, ha a valóságoshoz közelít a nézőpont. A TPS nézettel több probléma is van. Egyrészt, ha a kamera pozíciója fix, akkor a tereptárgyak, objektumok kitakarhatják a karaktert, ami idegesítő és harc közben végzetes is lehet. Ha a kamera nem fix, akkor meg össze-vissza grasszál egy szűkebb helyen, mert keresi a szabad rálátási pozíciót. Ennek következménye szintén idegtépő tud lenni, nem beszélve arról, amikor a kamera "átmegy" egy objektumon (tipikusan olyankor, amikor a karakter feje felett van valami amit a kamera már nem tud kikerülni).
Harmadrészt, a TPS rendszer elismert és közismert hibája, hogy közelharcban csak kb. van némi fogalmunk arról, hova érkezik az ütés vagy támadás, de precíz, tervezett, célzott harcra nincs lehetőség. Sok esetben ez konkrétan véletlenszerű, ezért lehet azt látni az ilyen játékoknál, hogy a játékos vadul forog és csapkod össze-vissza, abban reménykedve, hogy az egyik klikkre majd csak eltalálja az ellent).
Bár az FPS nézetnek is vannak hátrányai, de mindent összevetve, nem ennyire problémás.


cyberkind
(félisten)

Én a Batman Arkham szériától kezdve minden jó TPS-be mindennél jobban beletudtam élni magam, soha, semmilyen gondom nem volt, azokat amit írsz, pláne nem éreztem vagy tapasztaltam, pedig a Witcher 3-at billentyű egérrel és kontrollerrel is toltam, szóval én pont az vagyok akinek a TPS nézet tökéletes minden játékban ahol van.


Csabee86
(senior tag)

Trailer alapján nekem nagyon tetszik a játék. A képek is igencsak adják a hangulatot. Egyből felmászott a legjobban várt játékok közé.


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Én pont a hülye nézet miatt hagytam rá a Batman játékokat, pedig elkezdtem vagy hármat, és a vizuális stílus adta eléggé, de valahogy nem tudtam Batmanné válni.. :(


wjbhbdux
(veterán)

azért elég más egy ökölharcos vagy kardozós stílus, mint a lövöldözés. Talán csak a Max Payne 3 volt az egyetlen játék, amiben valamennyire élvezetes volt TPS módban lőni, még FPS-ben is sokszor nem az igazi, pl Deus Exek elég harmatosak ilyen téren, ahol a DOOM 2016 az etalon.

Ennek a játéknak semmi köze nincs a witcherhez a fejlesztőn kívül. Nem egy más környezetben játszódó változata lesz mint a skyrim/fallout, hanem egy másik játék új rendszerekkel.


cyberkind
(félisten)

Pont most tolom a Mass Effect szériát, és itt se ez a gond. :D

(#238) FoxiestFox
Pedig nagyon jó játékok egytől egyig. :)

[ Szerkesztve ]

üzenetek