============== Előzmények: [link] ==============
Olvasd el a téma összefoglalót.
[ Módosította: radi8tor ]
============== Előzmények: [link] ==============
Olvasd el a téma összefoglalót.
[ Módosította: radi8tor ]
New Topic juhhu
Mindent bele srácok...még 15-20topic és beérjük a WoW-osokat
[ Szerkesztve ]
szep, nem is figyeltem, hogy elszallt az elozo topic kommentszama
Állíthatom át a kedvencek között .
Nem engednek be a kidobóemberek .
[ Szerkesztve ]
Borzasztó lehet...átugorjak megcsinálni?
Ez már lassabb lesz. Júniusban volt olyan, hogy 1 nap alatt 500+ hsz, mostanában olyan 100-200 van.
Ki milyen buildet használ DH-val? Csak kíváncsi vagyok ki mit talált ki vele.
(#50066) mcsabee:
Hellgate:London-ban volt hasonló(ugyebár azt Bill Roper követte el), volt normal játékmód azon belül normal/nightmare és elite játékmód és azon belül is normal/nightmare fokozat. Elite sokkal keményebb volt persze a loot is jobb volt, teljesíteni kellett hozzá előbb normal/normal fokozatot, én mentem is utána elit-be, persze ott új karit kellett csinálni, de megérte mert nagyobb volt a kihívás.
(Sokszor érzem úgy hogy a HGL-ben ellőtt ötletek tök jól passzolnának dio3-ba és Bill Roper is ofc)
[ Szerkesztve ]
Már nem azért, de a blizz miért nem hotfixelte a Vault - Trail of Cinders skillt? Akik már nagyon magas paragon lvl-en vannak, mind ezt használják. Valahogy nem igazságos azokkal szemben akiknek nincs napi 16 órájuk játszani...
Sirandrish: ja mikor már para lvl 90 fölött van némelyik dh, és pont ezzel a skillel tudtak ennyire szintezni
[ Szerkesztve ]
Elvileg rajta vannak az ügyön
sith7 Kinek van annyi ideje...adok 72 órát
[ Szerkesztve ]
Ööö. Miben szint függő az, hogy ki melyik skillt használja és miért vannak azok hátrányban akik nem napi 16 órát játszanak? Azok nem használhatják mert lockolva van?
Javítani meg majd javítják valamikor. Addig támogatják a DH-kat a nerfeletlen félisten "buggal".
[ Szerkesztve ]
De használhatják, csak később már nem fogják, mert nerfelik és hátrányba kerülnek azokkal szemben akiknek van/volt sok ideje játszani.
[ Szerkesztve ]
Ha ez megvalósul... hát nem tudom: Diablo fans 1.05 sneek a peek.
Az infernal machine az szerintem vmi olyasmi lesz mint az Über dio volt a 2. részben . És tessék a 3. pontban meg ott van h magadnak állthatod a nehézségi fokozatot
[ Szerkesztve ]
Valóban...DH-nak eléggé jófajta...legalábbis sztem. Nézd meg AHban, mivel szinte csak fix statok vannak rajta...
[ Szerkesztve ]
Nekem még csak 9-es a paragonom, de én is azt használom. A játékidő meg nem tudom hogy jön a képbe.
A patchben a Monster Power nem tudom mire lesz majd jó, mert a drop gondolom nem lesz 8x jobb player 8-nál. Kevesen játszanak vele a kihívás miatt, csak a loot után futás megy.
[ Szerkesztve ]
Teljesen felesleges azt a rúnát használni, inkább Tumble. Multishottal szétszeded a tömeget, elitek ellen meg hungering arrow, vagy szintén multishot.
@Lézerparaszt: Cyberbeni#1182, de kéne egy 1300+dps fegyver, meg 3000 dex, hogy act3 is 0 kite legyen.
[ Szerkesztve ]
Jo ez ay arany. Nekunk azert van nemi eletunk is Mondjuk ezt te nem mondhatod el 40es paragonnal
New Event: Infernal Machine
The Infernal Machine is a device that will allow level-60 players to battle “uber” versions of some of Sanctuary’s most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required.
New System: Monster Power
Similar to the “Players 8” command in Diablo II, the Monster Power system is designed to give players more control over how challenging enemies are in each difficulty.
ez a 7 sor nekem jobban hangzik mint az 1.0.4 egész patch note-ja.
Lassan meg cuccok nélkül is lehet majd vinni infernót, mert tovább csökkentik az ellenfelek sebzését.
Új topik, de van ami nem változik...
(#28) sunnymarcell
Players 8 jó lesz, de csak akkor, ha jobb lesz a drop is.Na de ha jobb lesz a drop, akkor minek nerfelték infernot?
Igen, erre én is kíváncsi vagyok, hogy pontosan mi lesz a jutalmazása a "nehezebb fokozatnak".
Figyuzzatok már, csak nekem van olyan opció, hogy kedvencekhez adás? Sosem értettem ezt az írok hogy visszataláljak, up, hogy meglegyen féle hozzászólásokat.
Szerintem a dropnak nem kéne jobbnak lennie, de az XP boost elférne a nehézség növelés melett. A drop nem azért szar most se mert kevés item esik, hanem mert az a hatalmas mennyiség ami van kukába végzi. Ha még nagyobb lenne a drop rate az csak jobban rombolná a játék dinamikát, mert minden 2. percbe mehetnél vendorhoz. Akkor már inkább csak a GF-et boostolja meg az XP-t de az MF-et ne
Az ilyen jellegü hozzá szólásokat meg nyugodtan küldheted privátba is, mert én speciel nem tudtam róla... Segítőkézség és hangulatkeltés közt is van különbség. Tehát én meg a te HSZ-ed miértjét nem értem.
Peace
Tényleg semmi ártó szándék nem volt benne, de akkor ezek szerint vannak sokan akik nem tudják, hogy van ilyen lehetőség(lásd 30 hsz-ból máris 2), szóval jó, hogy nem priviben küldtem mert akkor mindenkinek küldhetném, ahhoz meg ki vagyok én
Teljes szívemmel segíteni akartam, becsszó.
Peace
Az való igaz. Elég belegondolni abba, hogy ha növelik a drop ratet, akkor oké, hogy neked is több jobb item esik, de másnak is - szóval ugyan ott vagy.
Ami kellene még a játékba - több event, meg néhány olyan dolog, ami segít egy kicsit rajta, hogy ne legyen ennyire monoton néha. De szerintem ha megjönnek a kiegek, pvp - akkor lesz igazán teljes a játék.
Az nem változott, hogy csökkentik a patchben az ellenfelek sebzését.
Pont az itt szóltam hozzá rész felett van a kedvencekhez adás...
[ Szerkesztve ]
Már előre látom a "Kedvencekhez adva!!!4!4!!!!" hsz-eket
1.05-ben, még tovább csökkentik? (nemtom megnézni a szníkpíket).
Erősítik a defenzív skilleket, és csökkentik a bejövő sebzést, hogy kevesebb defenzív skillet kelljen használni, és növeljék a buildek változatosságát. (Nagyon nem tetszik nekik, hogy muszáj One with everythinget használni monkkal)
De remélem ezt arra értik, hogy infernón végig azonos lesz a nehézség (alapból olyan, mint act 1, és lehet növelni 2/3-4/stb. nehézségre)
Gyűjtői változatban minden karakter kap kreáláskor egy ki-bekapcsolható szárnyat, meg két végtelen festéket.
Dzsaaaang, most mondanám hogy nem érdemelted meg de hazudnék!
Őszintén örülök neki!
Ideje volt és !!!! GZ !!!!