Működni fog.
A router ha már megvan, akkor minek "dobnál ki" pénzt egy célirányosan AP-nak gyártott eszközre?
A wifi kikapcsolását az ONT beállításai között (szoftveres felület) keresd.
Működni fog.
A router ha már megvan, akkor minek "dobnál ki" pénzt egy célirányosan AP-nak gyártott eszközre?
A wifi kikapcsolását az ONT beállításai között (szoftveres felület) keresd.
Ott kellene biza... Melyik felhasználóval vagy bent? A user-rel? (Gondolom ide is kellene az admin felhasználó...)
Még megoldás lehetne, ha bridge módba kérnéd az ONT-t, mert akkor letiltódik magától a wifi, így viszont "borul" a tervezett hálózati topológiád.
Igen, userrel vagyok benn, ott digi volt a jelszó.
Vajon mi lehet az admin acc?
Volt itt korábban egy komment, miszerint az admin jelszava is digi, de szerintem csak elírás lehetett. Az admin user-t max a DIGI tudja, már ha tényleg tudja, mert lehet a menedzsmentfelület ezt nem jelzi / engedi változtatni nekik sem...
Árat nem írtál, de én a helyedben vennék valami jó útválasztót a ZTE mellé (pl. kábeles üzemre gigabiten elég jó az Ubiquiti EdgeRouter-X), és akkor az mehetne bridge-be, és a szobába egy AP-t, vagy AP módban futó routert. A legtöbb router amúgy átrakható AP üzemmódba, szóval majdnem mindegy mit veszel, pláne ha nem kell roaming és társai. A dedikált AP-kon kevés a LAN port, viszont ha routert fogsz be a célra, azon általában több a LAN kiállás ha ez számít.
Neked is köszönöm!
Milyen előnnyel járna, ha a switch helyett az útválasztót iktatnám be az ONT és az AP közé?
Jobb testreszabhatóság, Wi-Fi kikapcsolással bridge módban nem lenne gond (mert ott egyszer kikapcsol és kész), meg véleményem szerint stabilabb a rendszer pláne több eszközzel, rokonságban F668 van, de nagyobb terhelésnél hajlamos megmegdöccenni.
Sziasztok,
Xiaomi Redmi Note 8 Pro mobilom van, Telenor és Digi SIM van benne egyszerre.
Egy darab VoLTE ikont látok az állapotsorban a Telenor után. Ez azt jelenti, hogy a Diginél nem megy a VoLTE? Hogyan tudom ellenőrizni, hogy melyik SIM-emen aktív jelenleg, és ha nem megy a VoLTE, Digin akkor mit tegyek?
Köszönöm.
DIGI Mobil
Itt érdeklődj, de a DIGI-nél dinamikusabb a VoLTE téma, a Telenornál mint ha kevesebb eszközön menne.
Hupsz, benéztem a topikot, mindkettő itt van kedvencekben, köszi
Még egy motívum a Digi vs UPC tapasztalataimból, ugyan a ez most inkább adminisztratív...
Számlázás és számlafizetés
A UPC-nél in online ment minden, ahogy a Digi-nél is; ugyanúgy belogoltam a vontakozó szolgáltatói felületre, majd ráböktem a kártyás fizetésre a függőben lévő számlánál...
...ugyanakkor a UPC-nél a befizetést csak pár napra rá 'ismerte el' a rendszer, annak függvényében, hogy a könyvelés milyen gyorsan kalapált. Ebből kifolyólag nem egyszer történt, hogy napokkal a kiegyenlítés után kaptam fizetési emlékeztetőket (igen, többesszám). Egyszer rákérdeztem, hogy emmeg-mi, mire azt a választ kaptam, hogy "Nem kell aggódni, ez ilyen. Ha befizettem, akkor biztos minden rendben." Mondom: csókolom, én nem aggódom, hanem zavar; aztán csak együtt éltem ezzel a 'fícsőrrel'.
A Digi-nél viszont prompt: bemegyek, fizetek, és mire jön az email (5p?), addigra a 'renccer is tuggya'.
Az már megint más kérdés, viszont, hogy most, január közepére már február végéig lerendeztem mindent; nagyon lelkesen küldik a számlákat...biztos kell a manna a mobilozáshoz.
A Digi mindig ennyire előre küldte a számlát, nem csak mobil indulás óta.
OK, köszi. Egy újszülöttnek minden vicc új...
Ma kértem felmódosítást kíváncsi vagyok mikor jönnek ki 100>500-ra XIV. ker Füredi u 9
[ Szerkesztve ]
Én már háromszor is kértem másfél év alatt... Még mindig úton vannak! Kitartás!
Nekem 4 hét volt mire kijött a technikus, rá 1 hétre szerződhettem. Bp 3. Ker. Igaz 2018 év végén, most kicsit több feladatuk van az biztos.
Fejlemény, ha valakit érdekel. Mai nappal a Back Office egy tagja személyes levelet küldött az elnézésünket kérve a kavarodásért és minden általam itt posztolt hibát korrigált! Még a számlázásban is visszamenőleg a bekötésig (január 7.) az FTB100 csomagot tették be és januártól indították a kedvezményes számlázást.
Azt kell mondanom, hogy teljesen meg vagyok elégedve a szupportyukkal!
Előzmény: tavaly ősszel átálltam FTTH -ra, az új szerződéssel vállaltam 1 év rabigát, meg e-számlát. E számlás 1500Ft megjött, a 3 havi kedvezmény azóta sem.
Megjött a második panaszomra is a válasz. Ahhoz képest, hogy a két telefonos ügyfélszolis szerint 100% jogos a panasz, ma ez jött:
Tisztelt Ügyfelünk!
A 2019. december 19-én, telefonos ügyfélszolgálatunkra érkezett megkeresésével kapcsolatban, engedje meg, hogy az alábbiak szerint válaszoljunk:
Korábban küldött levelünkben foglaltakat a továbbiakban is fenntartjuk, így panaszát továbbra sem áll módunkban pozitívan elbírálni.
Tájékoztatás a szolgáltatás teljesítésével összefüggő jogviták peres és peren kívüli kezdeményezésének lehetőségéről és feltételeiről, a békéltető testülethez való fordulás jogáról, az eljárásra jogosult hatóságok, békéltető testület és egyéb szervezetek megnevezése, elérhetőségeik feltüntetése.
A vitarendezés eredménytelensége esetén az Előfizető jogorvoslatért az alábbi szervekhez fordulhat:
Amennyiben további kérdése merülne fel, kérjük, forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 1272-es helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol kollégáink 0-24 óráig készséggel állnak az Ön rendelkezésére.
Együttműködését ezúton is köszönjük!
Mondom oké, akkor ilyen görény céggel nem szórakozok tovább. Van a házunkban még elég sok szolgáltató, szóval válogatni lehet, gondoltam lesz egy konkurens FTTH 1000/1000 (trékom rendszert használva) 200Ft -al drágábban. Felhívtam újra az ügyfélszolit, most már lemondásra kalibrálva a telefonos kerge automatikát. Jön az évszázad vicce: nem mondhatom csak úgy le, mert van hűségem. Mondom oké, de az ügyfélkapu szerint nem - bár papír szerint meg igen - és ugye a kedvezményt továbbra sem kaptam meg, szóval mit is akarnak bevasalni rajtam...?
Ügyfélszolisunk állítólag elment valamelyik fejeséhez, ahonnan azzal jött vissza, hogy márpedig tényleg van 1 év, és tényleg nem kaptam meg a kedvezményt. Akkor csinál megint egy hibajegyet - gratulálok, ezt már kétszer lefutottam...
[ Szerkesztve ]
Marha jó, nekem pont ez a történet. Annyi, hogy én most panaszoltam először. Mondta az ügyfélszolgálatos, hogy nem lát rá a scannelt szerződésre, de ír akkor egy egy panaszt és majd emailben válaszolnak 30 napon belül. Akkor nem várok sok jót. Mondjuk nekem mindegy, mert azon gondolkodtam minek TV, úgysem nézem, szóval ha nem adják meg a kedvezményt, akkor kiverem a balhét, hogy hűség se legyen, aztán a TV-t meg a vele járó kolonc vezetékest lemondom, csak a net marad.