DIGI internet - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


CirrMee
(addikt)

Uraim, kisebb csoda történt!
Rekord rövid idő alatt (a szokásos 26-32 nap helyett), az imént érkezett válasz a délutáni (azaz sorrendben harmadik) panaszomra:

Tisztelt Előfizetőnk!
A Társaságunkhoz 2020. január 16-án telefonon beérkezett panaszára vonatkozóan az alábbiakról tájékoztatjuk:
Elsősorban szeretnénk szíves elnézését kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Társaságunk számára rendkívül fontos ügyfeleink elégedettsége, valamint elsődleges céljaink közt szerepel az ügyfélkiszolgálás minőségének folyamatos fejlesztése, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló eset ne forduljon elő a továbbiakban és továbbra is elégedett ügyfeleink között tudhassuk.
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy kellemetlen tapasztalata volt a korábbi ügyintézéssel összefüggésben. Ügyfélkapcsolatunkon dolgozó munkatársunkkal az ügy körülményeit átbeszéltük, hogy hasonló eset ne fordulhasson elő.

Szeretnénk jelezni, hogy a DIGI Kft. a 2020. évben is elsődleges céljai közt tartja számon az ügyfélkiszolgálás minőségének további javítását, ezért kollégáinkat folyamatosan oktatjuk, tudásukat fejlesztjük. Mivel Cégünk számára rendkívül fontos ügyfelei elégedettsége, ezért ügyintézőnk munkájával kapcsolatos visszajelzését Társaságunk illetékes vezetői felé továbbítottuk.
Tájékoztatjuk, hogy a mai napon 2020.01-17-2020.04.16 közötti időszakra beállításra került a DIGINet 1000 FTTH 2019 internet csomag e-számla kedvezmény. A kedvezményes időszak a következő havi számlakiállítások során kerül jóváírásra.

Ez a hivatalos rész, amit az imént kaptam. Az ügyfélkapus adatok között mondjuk még továbbra sem látható a hűséges rész, remélem a dátum szerinti időponttól az is előkerül. Szóval akkor most várunk.

üzenetek