DIRT Rally 2.0 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Találtgyerek
(addikt)

Köszönöm szépen! :R Ma megcsinálom az R5-öt is. Remélem nem lesz defektem a végére, mint a B csoportban.
Itt azért még számít az eredmény az abszolút miatt.

[ Szerkesztve ]


Találtgyerek
(addikt)

Nincs elfelejtve a világ rekordod. Csak végezni akarok a versennyel és utána megpróbálom megdönteni. :)


snecy20
(veterán)

:K


snecy20
(veterán)

Amúgy döbbenet, hogy pl. Finnországban és Új Zélandon, meg pláne Monte Carloban mennyit kapok az elejétől, szárazon is meg nedvesen is, meg is rökönyödtem rajta. Talán még a 4WD B-sekkel tudok kompetitív időket menni.


Találtgyerek
(addikt)

Monte-ra nagyon jó beállítás kell minden szakaszra. Úgy lehet csak jól menni. Én most egy átlagos beállítással mentem a bajnokságban. Néztem közben a TT időket is. Vegyes beállítással 400-500as időnél jobbat nem tudtam menni.


snecy20
(veterán)

A másik ami nekem nem tiszta, hogy ugye a két legfiatalabb géposztály rendelkezik a legkezesebb, legstabilabb és legkönnyebb vezethetőségű autókkal, mégis azokkal a legdurvábbak a lemaradásbeli különbségek. Nem tudtam megfejteni, miért..


snecy20
(veterán)

meg amiket a ghost-ok alapján észreveszek: Olyan kanyarokon tolják át az autót mondjuk 140-nel, ami nekem fizikai képtelenség még 120-szal is, és az ilyen jellegű kanyarvételi tempó különbségek fennállnak mindenhol. Ezek olyan maszek setupok lennének, amik sokkal jobbak vajon a youtube-os publikus setupoknál?


Találtgyerek
(addikt)

Általában magamnak sokkal jobb setupot tudok írni, mint a publik setupok. Más a vezetési stílus gondolom.
Szerintem van olyan aki napokat beleöl egy jó sérül a és azzal brutális tempót lehet menni.
Azért van ezekben a kategóriákban a nagyobb lemaradásod, mert ezek a legnépszerűbbek. RWD-vel meg B csoporttal jóval kevesebben mennek.


snecy20
(veterán)

Igen, ez is igaz hogy vagy 5-10x több a próbálkozó ezeknél.


Találtgyerek
(addikt)

Ezeket el kell engedni. Volt most a bajnokságban is olyan ember aki éles verseny alatt ment top20-30-as időket, de a legtöbb versenyen nem ért célba.


snecy20
(veterán)

Az kemény.


Találtgyerek
(addikt)

Volt, hogy kopott gumival is top 50-es időt ment. Nagyon ügyes srác. Az svéd versenyen billentyűzettel ment es úgy lett második talán. Streamelte is, de már nincs fent.


snecy20
(veterán)

Még a kormányos korszak előtt a kezdő rallys és pályaautós éveimet én is billentyűzettel csináltam. RBR-en kívül bármivel elboldogultam kb.. :))


Találtgyerek
(addikt)

Én még az alap RBR-t is billentyűzettel játszottam egy ideig. Amikor újra elkezdtem szimulátorozni, akkor is egy pár hétig a DR-t is billentyűzettel játszottam. Lehetett vele jól menni, de nem ugyanaz az érzés meg a gázt és a féket sem tudtam annyira pontosan adagolni.


snecy20
(veterán)

Persze, nincs átmenet vagy finom adagolás... de a 2.0 is és az 1 is gyönyörűen játszható vele. Valószínűleg a ranglistákon találnánk is bőven magunk előtt billentyűzeteseket. :D


Találtgyerek
(addikt)

Biztos van. Több múlik egy jó setupon és pálya ismereten, mint az, hogy mivel irányítasz.


JoolsNOS
(veterán)
Blog

Szaisztok! G920al próbálgatom a játékot. Olyan gondom van vele, hogy a kormány kevesebbet mozog, mint ahogy tekerem, tehát én már tekertem egy egész fordulatot de a játékban még csak pl 270et ment. Hol tudom állítani? Játékon belül nem látok rá opciót.
Köszi


fatal`
(titán)

Be kell kalibrálni a játékban is a menüben és aztán ha a soft lock opciót bekapcsolod, akkor minden autó annyit fog fordulni, amennyit a valóságban.


JoolsNOS
(veterán)
Blog

Köszi, este megpróbálom. A kalibrációt megcsináltam, de ez a soft lock opciót nem láttam eddig.


zodo
(nagyúr)
Blog

Na én ezt nem is néztem meg de kb. jó lehet mert nem vettem észre (igaz nem sok autót teszteltem eddig) hogy nagyon gáz lenne az irányítás.

Időközben vettem a mtsimtech oldaláról egy Fokozatszám jelzőt (tartó nélkül) és sikerült fel barkácsolni a CSW 2.5 bázis tetejére.

Játékban a karrier résznek hogy álljak neki, mi a menet?
Fejlesztem a csapattagokat gondolom de melyikre érdemes gyúrni?
Választok egy tetszőleges futamot amihez persze 0 autó, veszek egyet és fel kell tunningolni hogy végig is tudjam tolni megfelelő eredménnyel vagy elegendő az alap típus ahogy megvettem?

[ Szerkesztve ]


biker
(nagyúr)
Blog

karrierben mivel rookieról indulsz, elég az alap autó, és folyamatosan tunningold, hogy full setupolható legyen, de legalább az alap erős fék, erős futómű stb meglegyen, ha a tunning nem is
aztán lépkedsz felfelé, úgy lesz nehezebb


zodo
(nagyúr)
Blog

Köszönöm.


Találtgyerek
(addikt)

Írtam a Car-Go csoportba. Én úgy emlékszem, hogy ígértek érmeket a bajnokság elején. Én eddig semmit nem kaptam.
Te emlékszel ilyenre?

[ Szerkesztve ]


biker
(nagyúr)
Blog

én is így emlékszek :( én se kaptam. ajándékcsomagot is kétszer sorsoltak, soha többet.


Találtgyerek
(addikt)

Nem reagáltak még a posztomra. Kiváncsi leszek.

üzenetek